Roobol

Xx

Prima aanbod voor n redelijke prijs.

Harry Kunenborg

Prima.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Na het inmeten moet er getekend worden voor de gemeten maten. Dat is natuurlijk onzin omdat er niemand meekijkt met meten. Ik vertrouw er ook op dat degene die op komt meten zijn vak verstaat.

Deborah

Klantonvriendelijk. Duidelijk een hoofdkantoor dat van bovenaf dingen bepaalt zonder goed overleg met monteurs of met de klant.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

9 jaar geleden hebben we de trap laten stofferen en de stofeerder was een hork. Kan gebeuren dus dit jaar een nieuwe kans. We hebben een vloer uitgekozen voor de hele verdieping. Die zou op een... 9 jaar geleden hebben we de trap laten stofferen en de stofeerder was een hork. Kan gebeuren dus dit jaar een nieuwe kans. We hebben een vloer uitgekozen voor de hele verdieping. Die zou op een vrijdag om 9 uur komen en om 10 uur werden we gebeld dat de stoffeerders ziek waren. Dat kan gebeuren. Nieuwe afspraak gemaakt voor de woensdagochtend daarop en duidelijk aangegeven dat ik s middags een afspraak had. Das was geen probleem want de stoffeerder zou van half 10 tot half 12 bezig zijn. Om 10 uur heb ik zelf gebeld "excuses het wordt iets later, eind van de ochtend". Om half 1 heb ik wéér gebeld "excuses hij is onderweg". De monteur was er op kwart over 1 en gaf aan die ochtend eerst 3 andere klanten te hebben gehad en half 10 dus nooit gered te hebben. Hij heeft zijn werk fantastisch gedaan en is tot half 7 's avonds doorgegaan. Helaas had hij verkeerde profielen meegekregen vanuit Roobol. Daar heb ik vandaag wéér voor gebeld. Over 2 weken (?!) kunnen ze komen. Inmiddels ben ik aardig over de zeik, maar meer dan excuses kunnen er niet af. Terwijl ik nu voor de 3e keer verlof op moet nemen om thuis te zijn...

Boots

Winkel met weinig klantvriendelijkheid en service. Na een grote order geplaatst te hebben volgt er fout op fout. Het oplossen ervan wordt bij de klant gelaten. Bij het herstellen van slecht... Winkel met weinig klantvriendelijkheid en service. Na een grote order geplaatst te hebben volgt er fout op fout. Het oplossen ervan wordt bij de klant gelaten. Bij het herstellen van slecht geleverd werk wordt de meest goedkope oplossing voor Roobol gekozen en niet de beste service naar de klant terwijl deze voor duizenden euro’s heeft uitgegeven. Hoofdkantoor heeft eigen belang hoogst in het vaandel staan ipv de klanttevredenheid. Jammer! Had nog horren nodig voor de zomer maar deze gaan niet meer bij Roobol gekocht worden.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Klantvriendelijkheid en leveren van goede service hoger op de prioriteitenlijst zetten. Zo bind je klanten en komen ze nog eens terug. Meer bevoegdheid geven aan personeel in de winkel om klanten... Klantvriendelijkheid en leveren van goede service hoger op de prioriteitenlijst zetten. Zo bind je klanten en komen ze nog eens terug. Meer bevoegdheid geven aan personeel in de winkel om klanten tegemoet te komen. Nu erg afhankelijk wat van ‘ hoofdkantoor’ mag. Helaas heeft hoofdkantoor service en klanttevredenheid niet hoog in het vaandel staan.

Boots

Weinig klantvriendelijkheid.l en service. Te laat komen op leveringen/ afspraken (uren te laat) Probleem veroorzaakt door Roobol wordt niet opgelost door hen. Maar mag de klant zelf een oplossing... Weinig klantvriendelijkheid.l en service. Te laat komen op leveringen/ afspraken (uren te laat) Probleem veroorzaakt door Roobol wordt niet opgelost door hen. Maar mag de klant zelf een oplossing voor verzinnen. Weinig flexibel.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Meer flexibiliteit. Vooral bij een klant die meer van 11.000 euro uitgeeft verwacht ik dit!!! Zeker als probleem door Roobol veroorzaakt is verwacht ik medewerking in het oplossen ervan. En dat dit... Meer flexibiliteit. Vooral bij een klant die meer van 11.000 euro uitgeeft verwacht ik dit!!! Zeker als probleem door Roobol veroorzaakt is verwacht ik medewerking in het oplossen ervan. En dat dit niet bij de klant wordt gelaten. Beloftes inwisselen! Dus als een droogloopmat beloofd wordt omdat de klant meerdere grote orders doet dan deze ook geven! Zeker na ook nog een slechte service! En niet later zeggen dat dit niet beloofd is. Duidelijk is dat personeel in de winkel weinig te zeggen heeft en hoofdbureau in Rotterdam bepaald. Dit komt de klantvriendelijkheid niet ten goede!

j.w.wiegers

Koster

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Een gordijntje voor in de keuken bleek niet leverbaar, daarna het alternatief weer niet. Jammer dan geen gordijn bij roobol.

R. van den Brink

Tot op heden redelijk goede ervaringen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Bij opname van afmetingen rolgordijnen is iets verkeerd gegaan waardoor 2x moest worden opgenomen.

j.schildmeijer

Deskundigheid goed advies en goede uitvoering

Ingrid

Keurig bedrijf, goede service, vlotte levering!