Roobol

Prima winkel!!

Hanna de Boef

Geweldig!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik ben via de telefoon heel netjes geholpen met vele tips.

Een professionele zaak

Professionele mensen

P. Drent

Vakkundig en klantvriendelijk

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Afgelopen week heeft de stoffeerder mijn trap bekleed. Het eindresultaat is superrr! Zeer tevreden over Roobol, zowel over de stoffeerder als de service telefonisch of in de winkel! Aanrader!!

CM Bergh

Loze beloftes en slechte service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wordt veel beloofd, dat men niet kan waarmaken. Bestelde producten blijken vlak voor de afgesproken leverdatum niet leverbaar, terwijl al maanden daarvoor is besteld en aanbetaald.
Eerste...
Eerste beoordeling garantieclaim duurt ruim 2 maanden!

Reactie Roobol:

Bedankt voor je reactie! We begrijpen je teleurstelling en inmiddels hebben we nader contact gehad over je klacht. Begin november hebben we aangeboden om de vloer te vervangen. Een aantal dagen... Bedankt voor je reactie! We begrijpen je teleurstelling en inmiddels hebben we nader contact gehad over je klacht. Begin november hebben we aangeboden om de vloer te vervangen. Een aantal dagen later heb je ons laten weten dit in beraad te nemen. Hierop hebben we tot op heden geen reactie meer gehad. Mocht je alsnog de vloer willen laten vervangen, neem dan contact op met onze medewerkers van de klantenservice via 0180-644644.

Gerben

Verkopen doen ze graag en daar doen ze zeer veel moeite voor.
Maar service verlenen en verantwoordelijkheid nemen is helaas niet een kernwaarde voor Roobol.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In december 2018 een vynil vloer laten leggen. Zeer strak gelegd, kan niet anders zeggen. Echter bij aflevering geen informatie ontvangen hoe met de vloer om te gaan. Nieuw gekochte stoelen... In december 2018 een vynil vloer laten leggen. Zeer strak gelegd, kan niet anders zeggen. Echter bij aflevering geen informatie ontvangen hoe met de vloer om te gaan. Nieuw gekochte stoelen veroorzaakte gele vlekken in de vloer wat een gevolg bleek van de stoelpoten. Mijn verzekering vergoed gelukkig een groot deel van de schade. Roobol wil mij daarentegen niet tegemoet komen in het eigen risico dat de verzekering hanteert. Roobol vind dat de stoelen leverancier de schuldige is in deze situatie. En geeft anderzijds aan dat hun leverancier van de vloer zich niet verantwoordelijk voelt voor de juiste informatie verstrekking. Maar wat heb ik met hun leverancier te maken?
Heel jammer dat Roobol, na het leveren van zo'n mooie vloer daarin niet zijn verantwoordelijkheid neemt.

Yasmina

Roobol maakt niet waar wat ze in de winkel vertellen. Vinyl bij Roobol afgenomen en door (zogenaamde deskundige) van Roobol laten leggen. In de woonkamer hebben wij nu een ongewenste scheiding door... Roobol maakt niet waar wat ze in de winkel vertellen. Vinyl bij Roobol afgenomen en door (zogenaamde deskundige) van Roobol laten leggen. In de woonkamer hebben wij nu een ongewenste scheiding door de naad die overdreven zichtbaar is. In de winkel is ons verkocht dat de naad opgevuld zou worden en dat je er niets van zou zien. Dat is niet het geval!! Contact gehad met Roobol en krijgen als reactie terug dat dat normaal is en dat wij pech hebben. Niet bij Roobol producten afnemen prijs- kwaliteit is niet in verhouding!!!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Mensen eerlijk vertellen wat ze kunnen verwachten zodat ze eerlijk een keus kunnen maken.

Gerben Bakker

Heel blij met de verleende service en het resultaat. Het winkelpersoneel was zeer betrokken en gedreven om de gewenste vloer mogelijk te maken.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De eerste persoon die kwam inmeten was, anders dan de medewerkers in de winkel, niet echt gemotiveerd en oplossingsgericht. De winkelmedewerker is daarna zelf nog langs gekomen om de situatie in te... De eerste persoon die kwam inmeten was, anders dan de medewerkers in de winkel, niet echt gemotiveerd en oplossingsgericht. De winkelmedewerker is daarna zelf nog langs gekomen om de situatie in te schatten en maakte het toch mogelijk.

Ton Hogenboom

Zeer slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Vriendelijke verkoper belooft 2 gordijnen te leveren in iets meer dan 3 weken. Na 2 keer de verkeerde gordijnen en na 4 maanden het bericht dat zij op 27 november zullen worden opgehangen. Op deze... Vriendelijke verkoper belooft 2 gordijnen te leveren in iets meer dan 3 weken. Na 2 keer de verkeerde gordijnen en na 4 maanden het bericht dat zij op 27 november zullen worden opgehangen. Op deze dag thuisgebleven niemand gezien.
Niemand belt. Op 27 november winkel gebeld, niet opgenomen omdat het druk was. Antwoordapparaat heeft men niet van gehoord. Na 2 weken mijn betaling van € 438 teruggekregen nadat ik daar ook weer twee keer over gebeld heb.
Tot op heden weet verkoper mij niet te vertellen wat er is fout gegaan.

A. Loedeman

Slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Het lukt Roobol niet om in 2,5 maand en 4 afspraken een laminaatvloertje van zo'n 30 m2 te leggen. Wat een wanprestatie!