Roobol

Kardux

Winkel prima, legservice kan stuk beter

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Het leggen van ons vinyl ging veel te snel om het goed en netjes te kunnen doen. Onder meer de randjes bij de verwarmingsbuizen zijn niet goed gesneden.

Henk de Graaf

Niet meer zoals het was, als trouwe klant werden we amper geholpen het inmeten kon pas nadat we gezegd hadden al vaker bij Roobol te zijn geweest.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Toch 4 orders geplaatst gevraagd om eventuele korting, nog steeds niets vernomen. Bedrijfsleider in Amersfoort was in het begin heel stug. Mails gehad van wel 4 verschillende personen.
Zonwering was bij levering niet goed was denk ik fout leverancier was vrijdag van Roobol zelf nog niets vernomen.

Van spronsen

L.Jansen

Samen maken we er iets moois van????????????????????

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Er is veel fout gegaan omdat er niet is ingemeten en er op een plattegrondje er een schatting is gemaakt van de oppervlakte waardoor er laminaat en ondertapijt te weinig was meegenomen ook de... Er is veel fout gegaan omdat er niet is ingemeten en er op een plattegrondje er een schatting is gemaakt van de oppervlakte waardoor er laminaat en ondertapijt te weinig was meegenomen ook de vloerbedekking is matig gelegd. Wij zijn niet tevreden over Roobol.

Miltenburg

Prima winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Bij een grote order niet iemand die net in dienst is alleen laten staan.

W van loozenoord

Een zaak die zijn beloften absoluut niet nakomt

M

Ik ben positief; alleen de levering verliep hier en daar wat rommelig; mede door een nieuw computersysteem.

Evers

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Prima stoffeerder , vakman!

Ivo Overmars

- In de winkel erg goed geholpen. Helemaal top.
- Dagen dat gemeten kon worden waren te beperkt. Er was maar een dag dat het kon en dan konden ze ook geen tijd
zeggen tot de avond...
- In de winkel erg goed geholpen. Helemaal top.
zeggen tot de avond ervoor. Dat is erg onhandig als je in het onderwijs werkt en geen vrij kan nemen.
- Ophangen was dramatisch. Hij kwam 4 uur te laat, en na drie weken kwam het vouwgordijn spontaan naar beneden
zetten. Het bleek met twee schroefjes (een van 8 cm en een van 1,1 cm vast gezet te zijn.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Laat een kundig iemand ophangen.
Zorg voor meer meetmomenten.

Scott

Heel goed