Roobol

Henry Randsdorp

Prima bedrijf.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Zeer vakkundig en vriendelijk personeel.

Reactie Roobol:

Bedankt voor de review en het compliment daarin aan het adres van ons personeel. We wensen je nog veel plezier van je aankoop bij Roobol.

José Snijders

Goede service. Redelijke prijs.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Alles is perfect geregeld. Vloer ligt prachtig.

M.H.Salman

Goede service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

fijn personeel je wordt goed geadviseerd,compliment daarvoor

Peters.

Klasse

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Keurige zaak en vriendelijk deskundig personeel.

P Van Eijk

Niet aan te bevelen,

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We hebben onze trappen laten bekleden door Roobol, in eerste instantie prima in orde.
Toen begon het op het bordes los te laten.
Is netjes opgelost.
Nu komen de stootborden los...
Toen begon het op het bordes los te laten.
Is netjes opgelost.
Nu komen de stootborden los van de trap kan ze zonder enige moeite los halen met mijn stofzuiger.
Mail gestuurd, en werd later gebeld .
Voor een afspraak.
Prima alleen wij werken tot half 5 en hun ook.
Er was geen mogelijkheid om iemand tot later te laten werken en we moesten zelf maar weer bellen als we een gaatje hadden gevonden.
Naast dat moetsten we ook 2 x de zelfde afwerk strips betalen en dat was ook maar raar en kon eigenlijk niet zo zijn.
Kortom zodra je wat hebt wat niet goed is moet je zelf alles uitzoeken
Nieuwe slogan voor hun is dan ook eens een Roobol nooit meer een Roobol en niet op de positieve manier

van Beek

Waardeloos

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We gingen naar Roobol omdat we dachten dat het een kwaliteitswinkel was waar service hoog in het vaandel staat. Bij de aankoop leek dat ook nog zo. Vriendelijke meneer, nam de tijd en de koop was... We gingen naar Roobol omdat we dachten dat het een kwaliteitswinkel was waar service hoog in het vaandel staat. Bij de aankoop leek dat ook nog zo. Vriendelijke meneer, nam de tijd en de koop was snel gesloten. Maar toen...

We kochten een vinyl-vloer en waren niet voorgelicht dat de ondervloer bij vinyl bepalend is. We hadden aangegeven te verbouwen en dat de vloer door de aannemer aangesmeerd zou worden. Later kwamen we er pas achter dat voor vinyl de ondervloer spiegelglad moet zijn en veelal wordt geegaliseerd. Hier kwamen we zelf achter en dat slechts 10 dagen voor de plaatsingsdatum.
De inmeetafspraak hadden we niet voor gekozen, omdat het rechttoe rechtaan was en de oppervlakte zo te meten was. Later gaf Roobol aan dat ze dan ook een vloerinspectie deden, iets wat ons nooit is uitgelegd.
Toen we vervolgens contact opnamen hoe we dit konden regelen kregen we 0 excuses en was er geen ruimte voor enige empathie vanuit de medewerkers van Roobol. De alternatieven waren: bestelling annuleren, datum van plaatsing verzetten of een nog veel duurdere laminaatvloer laten leggen door Roobol. Een optie om de vloer door hen te laten egaliseren was er niet en ze hadden ook geen partners waar ze mee samenwerkten. Uiteindelijk hebben we besloten om via een andere partij de vloer met spoed te laten egaliseren.
Na drie klachtenmails in twee weken tijd alsnog zelf moeten bellen naar Roobol om te vragen waar een reactie bleef. Een reactie vanuit het hoofdkantoor is al die tijd uitgebleven.

Dan de dag van de montage. De tijdsindicatie die was gegeven was tussen 7:45 en 10:45 uur. Om 11:45 uur werden we gebeld dat ze het niet gingen redden (dat hadden we zelf ook wel begrepen). Ze zouden er nu om 13:30 uur zijn. Maar om 14:00 uur nog niemand en nadat we weer zelf contact hadden gezocht bleken ze ook 13:30 uur niet te redden en was meneer er pas om 14:45 uur.

Al met al: communicatie is ronduit slecht, service is slecht, klachtenafhandeling is slecht. Laatste keer dat we het hoofdkantoor spraken (op dag van plaatsing) bleek er wederom geen zinnig woord met hen te wisselen. Ze probeerden alleen hun gelijk te halen en dachten geenszins mee hoe dit als klant zou kunnen worden ervaren.

Voor ons nooit meer Roobol en ik zou niemand aanraden om via hen een vloer te laten leggen.

Van der Lans

We zijn prettig geholpen, het contact was prima. Ook de levering en montage is prima gegaan. Helaas zijn wij niet voldoende geïnformeerd waardoor we bij een bestelling een verkeerde keuze hebben... We zijn prettig geholpen, het contact was prima. Ook de levering en montage is prima gegaan. Helaas zijn wij niet voldoende geïnformeerd waardoor we bij een bestelling een verkeerde keuze hebben gemaakt. Het alternatief dat door Roobol werd aangeboden, was bijna net zo duur als we eerder besteld hebben; niet echt een alternatief, dus. Er is dus helaas niet gezocht naar een oplossing waar beide partijen mee konden leven.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Betere inschatting van de situatie maken, beter naar de klant luisteren en op basis daarvan een beter advies. Anders hadden we net zo goed bij een online bedrijf kunnen bestellen.

J.van den Broek

Goede kwaliteit,prima service.

raynold galdeij

Een bedrijf dat in de verkoop goed is maar als het komt op aftersales, klachtenafhandeling, levering, facturatie flink te kort schiet. Ik heb het idee gekregen dat het totaal geen eenheid is binnen... Een bedrijf dat in de verkoop goed is maar als het komt op aftersales, klachtenafhandeling, levering, facturatie flink te kort schiet. Ik heb het idee gekregen dat het totaal geen eenheid is binnen het bedrijf en het communiceren onderling en naar de klant is beneden alle pijl.

Lara

Fijne winkel en goede service