Roobol

Theo Wilson

Prima winkel met grote sortering!

CAHateveld

Uitstekend

Nee

F M Mul

Als er iemand aan mij zou vragen of het verstandig zou zijn om Roobol in te schakelen wanneer hij/zij vloerbedekking nodig heeft , is mijn antwoord negatief.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

ik heb 12-01 contact op genomen met de vraag wanneer en welke tijd Roobol zou komen om 2 trappen en 2 overlopen te stofferen , dat zou maandag 15-01 worden tussen 8-11 uur.
Ik werd 15-01...
Ik werd 15-01 gebeld met de mededeling dat de vloerbedekking niet binnen was dus men kwam die dag niet, ik had daar een vrije dag voor geregeld en verwacht dan dat daar rekening mee gehouden zou worden in de vorm van een korting, na enig heen er weer gepraat mocht ik uiteindelijk 100 euro van de rekening afhalen, ik was ervan uitgegaan dat men daar niet ZO moeilijk over zou doen.
22-01 om 10.30 uur, kwam de vloerbedekking met de stoffeerders wel, de stoffeerders gingen ervan uit dat er 1 trap en 2 kleine kamers gestoffeerd zouden moeten worden, toen ik aangaf dat het ging om 2 trappen en 2 overlopen was de reactie, Ja maar dat is een dag werk , ik gaf aan dat het toch echt om 2 trappen en 2 overlopen ging , al met al geen prettige kennismaking.
Ik kreeg ook het idee dat er op gerekend was dat men eerder thuis zou zijn dan nu het geval was, dat werd ook gezegd men ging ervan uit rond 16.00uur thuis te zijn en nu moesten zij tot 16.30 uur werken, dat was een tegenvaller.

Reactie Roobol:

Sorry dat we het tapijt niet op de afgesproken dag konden leveren. Tegen onze verwachting in kon de leverancier het tapijt niet tijdig bij ons afleveren. Hierdoor moesten we de afspraak verzetten.... Sorry dat we het tapijt niet op de afgesproken dag konden leveren. Tegen onze verwachting in kon de leverancier het tapijt niet tijdig bij ons afleveren. Hierdoor moesten we de afspraak verzetten. Om ons excuus te onderstrepen, hebben we u hiervoor een vergoeding gegeven.
Enkele dagen later is het tapijt alsnog netjes gelegd. Aanvankelijk dacht de stoffeerder dat er één trap gelegd moest worden. De stoffeerder had echter niet goed op de werkbon gekeken, want het ging om twee trappen. Sorry voor de verwarring die daarover ontstond. Gelukkig was al snel duidelijk dat de stoffeerder gewoon beide trappen moest stofferen en is alles conform afspraak geleverd.

J.j.van der waal

Service winkel- Lisse - prima evenals de montage: even "9" . De opmeetmeneer was echter even ramp: een "2" is dik beloond.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Een opmeter met een creative positieve instelling, die niet alleen maar beren op de weg ziet.

Particulier

Mooie producten

A. Hoek

Goed advies en keurig werk geleverd

T.J. Blokland

Tja beetje lastig. Het ligt eraan wie je in de winkel treft. Sommige medewerkers zijn vreselijk.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Er zat een haakje in tapijt. Er zou iemand langskomen. Tijdstip kwam niet uit. Een e-mail gekregen dat de reparatieman die ochtend ons als eerste zou bezoeken. Wie er kwam, geen Roobol. Bleek dat... Er zat een haakje in tapijt. Er zou iemand langskomen. Tijdstip kwam niet uit. Een e-mail gekregen dat de reparatieman die ochtend ons als eerste zou bezoeken. Wie er kwam, geen Roobol. Bleek dat wel eea beloofd is zonder dat ook te administreren. Komt die meneer. Loopt naar boven naar de slaapkamer. Daar ligt al een paar weken een smetteloos tapijt. Stampt meneer met zijn buitenschoenen zo naar binnen. Gelukkig waren die schoenen droog, maar anders .......... Dus twee tips. Kom afspraken na en laat personeel bij klanten waar nieuwe vloerbedekking ligt, hun schoenen uit doen. Stel je voor dat er poep of kauwgom aan kleeft. Eindoordeel heeft dan ook met maken met deze twee verbeterpunten.

Tanja Woudstra

Prima. Keurige aflevering. Alles conform de afspraken nagekomen.

Geen verbeterpunten.

M. De Boer-Bergman

Hoede service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Omdat ik niet woon op het adres waar het werk plaatsvond was het erg lang om te wachten op de stoffeerders. Zouden tussen kwart over 10 en kwary over 1 komen. Kwamen om ong. 1 uur.

Irene van Leeuwen

Goede ,correcte benadering naar de klant. Service was uitsteken!d