Roobol

Remco Hilverda

Top kwaliteit en vriendelijkheid in winkel en tijdens montage.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

top ga zo door. als klein kind was ik al eens eerder bij Roobol doen in Amersfoort zo 25 jaar later weer terug maar nu in lisse.

Marianne

De service en het advies in de winkel is Lisse is echt goed. Vriendelijk, deskundig, denken mee. Echt tevreden. Minpunt was dat de rails die wij geleverd kregen krom was en niet van de juiste maat.... De service en het advies in de winkel is Lisse is echt goed. Vriendelijk, deskundig, denken mee. Echt tevreden. Minpunt was dat de rails die wij geleverd kregen krom was en niet van de juiste maat. Daarnaast werden er te weinig runners geleverd bij de gordijnen. Gevolg 2x terug.
Het inmeten was perfect, ook het maakwerk is prima.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Klantenservice beoordeel ik als minder. Ik krijg kromme rails geleverd en moet zelf nieuwe ophalen. Noot daarbij is dat de rails 4 meter lang zijn, best grote auto nodig.
Ik krijg te weinig...
Ik krijg te weinig runners en ook deze moet ik zelf ophalen. Service voor de klant is in een dergelijk geval, breng het langs of stuur het op. Geef in ieder geval de klant de keuze.
Maar nogmaals de medewerkers in de winkel zijn prima,

v.Loon

Prima winkel , prima prijzen. Teveel keus.
Waren problemen met computer( nieuw computerprogramma?)
Slordig en sneu voor verkoopsters.

Corine Beije van der Veek

Wij zijn enorm goed geadviseerd en zeer prettig geholpen door beide werknemers in Lisse. Mooie ingerichte winkel ook !

Ellen de Vries

Prima gelegd laminaat maar het reageren op klachten vind ik veel te lang duren.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Op advies van de maatnemer is een dikkere ondervloer gebruikt om de overgang naar de plavuizen gelijk te maken. Dit was achteraf onnodig omdat er nu juist hoogteverschil is.
Ook heeft hij...
Ook heeft hij gemeten hoeveel plakplinten we nodig hadden, maar niet genoteerd zodat ook deze plinten nog niet zijn aangebracht. Ik vind het raar dat ik dan zelf contact met jullie op moet nemen over de plakplinten en de afwerkplint tussen plavuizen en laminaat. Ik vind eigenlijk dat degene die het legt dat af moet handelen.
Handel een klacht sneller af.

Sylvia Broer

Goede prijs kwaliteit verhouding.

M. Kulcer

Zeer matige klantenservice

Danny Langeveld

Fam P. Langeveld

Overzichtelijke winkel en bekwame mensen.
Goed en vriendelijk ontvangen.

Een tip,
bij de vitrage had ik graag een koord of stang willen hebben.

A van der Weijde

Service gerichte zaak