Roobol

Alex

Matig

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Er kwamen twee jongens laminaat leggen. Dit ging snel en vakkundig. In de middag kwamer er nog twee bussen met drie anderen helpen om de klus op sneller af te krijgen. Als je dan met 5 man bent is... Er kwamen twee jongens laminaat leggen. Dit ging snel en vakkundig. In de middag kwamer er nog twee bussen met drie anderen helpen om de klus op sneller af te krijgen. Als je dan met 5 man bent is het een kleine moeite om de troep een beetje op te ruimen. Er was in de zaag kamer een hoop stof gemaakten het was er nog een zooitje.
Ook zijn er op een aantal plekken zeer grote kieren gelaten die bijna niet door een plakplint te overbruggen zijn.

T Jorna

Een goede zaak met fijn personeel in Lisse tenminste
jammer dat het bestelde niet op tijd geleverd kon worden
maar daar konden zij niets aan doen
het is goed opgelost door...
Een goede zaak met fijn personeel in Lisse tenminste
jammer dat het bestelde niet op tijd geleverd kon worden
maar daar konden zij niets aan doen
het is goed opgelost door Maarten !!!!

kan niet beter !!

J. van Duin

Een goede zaak

nee

Floris kaandorp

Ik ben erg goed geholpen in de winkel en toen er na de levering een probleem was is dat in no time opgelost.

Anna Roos

Klantgericht en kwaliteit

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Zeer vriendelijk ontvangen en zorgvuldig te werk gegaan door bijna alle betrokkenen. Van advies en bereidheid mee te denken, service tussendoor en maatneming en leggen. Puntje voor verbetering is... Zeer vriendelijk ontvangen en zorgvuldig te werk gegaan door bijna alle betrokkenen. Van advies en bereidheid mee te denken, service tussendoor en maatneming en leggen. Puntje voor verbetering is aan de telefoon. Ik snap goed dat planning niet veel rekening kan houden met klant. Maar ik vond de communicatie telkens per direct kortaf aan het begin van het gesprek. Ook al is het mijn verantwoordelijkheid voor het inplannen dat ik thuis moet zijn, het blijft een moeilijke klus om aan de telefoon te overzien wat qua mijn eigen planning mogelijk is :werkgever en gezinsopvang moeten ook accoord.!Dus een paar opties per mail en bedenktijd en overleg zou klantvriendelijk zijn. Ookal is niet alles mogelijk, houdt bespreekbaar wat wel mogelijk is. Nu werd bij de eerste aarzeling al kortaf gereageerd. Jammer. Ik voelde me onnodig en onbedoeld onder druk staan. Het werd later wel gecorrigeerd.

Gerard Warmenhoven

Een goed bedrijf dat via de medewerkers goed mee denkt.

roland wiersema

Volstrekt waardeloos

R. Piket

Nette winkel met een ruim assortiment en goed geïnformeerd personeel.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Persoon die vloerbedekking kwam aanbrengen was niet vriendelijk, ongeïnteresseerd en niet nauwkeurig. Heeft niet de instructies ter plekke opgevolgd en een laag kwalitatief werk afgeleverd. Persoon die vloerbedekking kwam aanbrengen was niet vriendelijk, ongeïnteresseerd en niet nauwkeurig. Heeft niet de instructies ter plekke opgevolgd en een laag kwalitatief werk afgeleverd.

m.janssen-Rütten

Goed advies in winkel, goede aflevering

hwm heemskerk

Goed werk geleverd