Roobol

De service in de winkel in Lisse is vriendelijk en behulpzaam, de levering is zeer traag geweest

Geef een toelichting bij je beoordeling.

we hebben op 20 oktober gordijnen en vitrage voor meerdere kamers besteld. uiteindelijk de eerste gordijnen pas 29 december en de rest in delen in januari en februari pas ontvangen. De laatste... we hebben op 20 oktober gordijnen en vitrage voor meerdere kamers besteld. uiteindelijk de eerste gordijnen pas 29 december en de rest in delen in januari en februari pas ontvangen. De laatste gordijnen bleken niet doorgestuurd van magazijn naar naai-atelier. Deze kwamen dus nog later. Er was afgesproken dat ik leengordijnen zou krijgen, stond ook op de orderbon, maar die waren niet mee bezorgd. Deze heb ik later vanuit de winkel gekregen.

Beste,
Het spijt ons om te horen dat jullie zo lang op de bestelde gordijnen hebben moeten wachten.
Beste,
Helaas hebben we niet altijd invloed op levertermijnen van de stoffen of de bezetting van het naai-atelier wat resulteert in langere wachttijden.
Uiteraard onze excuses voor het ongemak van de niet mee geleverde leengordijnen en de transportfout van de stof vanuit ons magazijn.
Indien je graag wilt corresponderen over je review, dan vragen we je contact op te nemen via info@roobol.com o.v.v. je ordernummer.
Team Roobol Online

Meijer

Prima service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Kundig advies en er werd met ons meegedacht

Peter van ruiten

Prima service in de winkel en bij hel leggen van de trap bekleding

Prima uitgevoerd

Gewoon goed

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Netjes geholpen in de winkel en netjes alles op afspraak. En keurig opgehangen

We zijn tevreden

alles netjes afgewerkt

Fijne winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Fijne winkel, waar je goed en deskundig advies krijgt. Kortom vanaf de aanschaf tot oplevering deskundig personeel.

Beste,
Hartelijk dank voor je positieve review en we wensen je veel plezier van je nieuwe vloer en/of raambekleding!
Team Roobol Online

Heel goed

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Werken netjes, afspraken maken gaat ook prima .

Ruud van Wouw

Prima service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In de winkel in Lisse werd ik prima geadviseerd over de juiste trapbekleding en ontving ik direct een volledige prijsopgave

Teleurstellend

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Klachten worden afgewimpeld en niet behandeld. Wat een sof dit bedrijf.

Reactie Roobol:

Uiteraard worden klachten niet zomaar afgewimpeld door ons. Als er iets niet goed is, willen we dit graag voor je oplossen. Als we toch dat idee hebben gegeven, sorry daarvoor. Inmiddels heeft ons... Uiteraard worden klachten niet zomaar afgewimpeld door ons. Als er iets niet goed is, willen we dit graag voor je oplossen. Als we toch dat idee hebben gegeven, sorry daarvoor. Inmiddels heeft ons serviceteam je klacht in behandeling en ben je daarover ook geïnformeerd. Mocht je hierover nog vragen hebben, kun je altijd contact opnemen met ons serviceteam via 0180-644644.

Vriendelijk en kundige verkoper. Prima geholpen