Roobol

frans proost

Uitstekend

Geef een toelichting bij je beoordeling.

onlangs parket besteld, uitstekende service door Sabrina, levering op tijd volgens afspraak

Hellen

Slecht planning en service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Meer dan een week op de medewerker gewachten om de vloer af te maken.

Reactie Roobol:

Vervelend om te lezen dat je niet tevreden was. Daar is inmiddels contact over geweest. Onze medewerker was twee dagen ingepland, maar werd ineens ziek waardoor hij het werk niet kon afmaken. We... Vervelend om te lezen dat je niet tevreden was. Daar is inmiddels contact over geweest. Onze medewerker was twee dagen ingepland, maar werd ineens ziek waardoor hij het werk niet kon afmaken. We hebben daardoor in onze planning moeten zoeken naar een vervangende stoffeerder die dit werk kon afmaken. Voordat er iemand was die ruimte had om dit te kunnen doen, waren we inderdaad even een paar dagen verder. We hadden daarin beter kunnen communiceren, sorry daarvoor. Dit hebben we ook telefonisch met je besproken.

Roobol Den Haag megastores

Een hele fijne winkel!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

goede kwaliteit, goede en prettige hulp bij uitzoeken. De ervaring met de vakmensen die de vloer en de trap gelegd hebben is uitstekend. Er was wel een verschil, in de winkel werd dampfolie onder de... goede kwaliteit, goede en prettige hulp bij uitzoeken. De ervaring met de vakmensen die de vloer en de trap gelegd hebben is uitstekend. Er was wel een verschil, in de winkel werd dampfolie onder de pvc-vloer aangeraden, de mensen die de vloer gelegd hebben raadden deze weer af. En de dampfolie is dus niet gelegd.

Uitstekend

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Prettig contact in de winkel (Megastores) en tapijt is erg mooi en strak gelegd

Reactie Roobol:

Bedankt voor het compliment! 👌 Fijn om te horen dat je goed geholpen bent en dat het tapijt netjes is gelegd! Heel veel plezier van je tapijt en nog eens tot ziens in één van onze winkels. 🙂

Yvonne

Top! Wat prijzig.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik heb hier laatst vinyl gekocht voor mijn nieuwe woning. Maar toen ze het kwamen plaatsen was het niet de kleur die ik had besteld. Wel een beetje teleurgesteld maar ik had geen tijd om mijn... Ik heb hier laatst vinyl gekocht voor mijn nieuwe woning. Maar toen ze het kwamen plaatsen was het niet de kleur die ik had besteld. Wel een beetje teleurgesteld maar ik had geen tijd om mijn verhuizing uit te stellen door de miscommunicatie. Het is wel heel mooi gezet en de werknemers waren super vriendelijk!

K de Bruin

Diepe diepe zucht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goede ervaringen met alle monteurs (zzp-ers) die ons geholpen hebben. De regie op het hele traject (mind you, in eerste instantie een bestelling van 11000 euro) was en is belabberd. Grootste... Goede ervaringen met alle monteurs (zzp-ers) die ons geholpen hebben. De regie op het hele traject (mind you, in eerste instantie een bestelling van 11000 euro) was en is belabberd. Grootste hoofdpijn dossier van onze hele verhuizing/nieuwbouw. Roobol..
Na de eerste schatting van 7500 aan bestelling, werd dit na herberekening en toevoeging van één rolgordijn en één gordijn op maat 11000 euro. Na inmeten nog eens 500 euro erbij; waren dingen 'vergeten' en vroegen om begrip voor de 'menselijke fout'. Vervolgens een aantal orders eruit gegooid wegens onvrede en naar een andere partij gegaan...

Het plaatsen .. diepe zucht.

- Met de grootse moeite een tijdblok van 2 uur kunnen afspreken voor het inmeten; toen we nog niet de sleutels hadden van ons huis en dus moesten overleggen met de aannemer van de bouw. Weinig begrip hiervoor.. maar met, helaas, zeuren, toch gelukt.
- Bij het egaliseren van de benedenverdieping een tijdblok gekregen waarin de monteurs zouden komen. Zouden tussen 8 en 11 komen.. kwamen om 13 uur.
- Bij het plaatsen van het laminaat werd ergens wat vergeten; moest opnieuw ingepland worden. O en of we ook nog even een rekening daarvoor wilde betalen voor het materiaal.
- bij het plaatsen van de trapbekleding zouden ze tussen 11 en 2 komen, kwamen 3 uur aan, met de mededeling dat slechts de helft gedaan kon worden die dag.
- De raambekleding beneden moet nog geplaatst worden. Ik houd mijn hart vast

Wegens meerdere momenten een hele dag vrij nemen en laat opdagen van monteurs een compensatie van 150 euro gekregen...
Het ding is. De monteurs zijn prima gasten. Vertellen je direct; sorry, maar wij hadden het ook al aangegeven. En Roobol doet er dus voor zowel haar klanten als haar onderaannemers niets voor.

"Sorry" is de mededeling van Roobol. Tsja.
Koop je niets voor op zo'n dure order. Had veel meer verwacht..
Zou Roobol afraden. En hoor dat helaas ook van veel mensen om mij heen

Reactie Roobol:

We hebben een week geleden een e-mail gestuurd met het verzoek om contactgegevens en/of een ordernummer. We willen namelijk graag contact hebben over de geschreven review, maar zonder verder... We hebben een week geleden een e-mail gestuurd met het verzoek om contactgegevens en/of een ordernummer. We willen namelijk graag contact hebben over de geschreven review, maar zonder verder informatie kunnen we hierop geen actie ondernemen. We zien een reactie op de e-mail alsnog graag tegemoet.

mevr. M. Zuidwijk

ONBETROUWBAAR!! Hebben geen enkel respect voor hun klanten, komen afspraken niet na, klachten leggen ze naast zich neer, hebben ze lak aan

Het oplossen van mijn klacht ordernummer 3097472

Ubert

Prima assortiment en goede voorlichting bij aankoop.
Uitvoering (aanbrengen laminaatvloer begane grond) door uitstekende vloerenleggers.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Achteraf had de daadwerkelijke (na-)meting beter gekund. Hoeveelheid materiaal / deur inkorten / aanpassing rond het aanwezige vloerluik bleken bij de uitvoering niet helemaal goed voorbereid.... Achteraf had de daadwerkelijke (na-)meting beter gekund. Hoeveelheid materiaal / deur inkorten / aanpassing rond het aanwezige vloerluik bleken bij de uitvoering niet helemaal goed voorbereid. Overigens wel prima opgelost.

Odette

Leveren goed werk!

Vriendelijk, harde werkers. Werken netjes

Ruud van Triet

Professioneel en klantgericht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goed geholpen in de winkel, vriendelijk en deskundig. De stoffeerders, professioneel, keurig, vriendelijk en medewerkend!