Roobol

Marcel

Topwinkel....fijn geholpen en mooi laminaat!

S.van der Hoek

Te duur, onjuiste informatie in de winkel, wachtijd van 6 maanden voor gordijnen zonder excuus of korting. Je zit direct aan contract vast zonder bedenktijd.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Gewoon bellen met de klant in plaats van mailen.
Respectvol te woord worden gestaan zou prettig zijn.
Duidelijke en juiste informatie krijgen in de winkel.
Ben niet de eerste...
Gewoon bellen met de klant in plaats van mailen.
Respectvol te woord worden gestaan zou prettig zijn.
Duidelijke en juiste informatie krijgen in de winkel.
Ben niet de eerste die plissegordijnen koopt maar alle en dan ook alle opties waar ik voor moest tekenen en aanbetalen waren na weken en toen weer weken niet mogelijk. Heb maanden gewacht zonder enig excuus of een vergoeding nee een chagrijn die het gordijn kwam ophangen en boos werd toen ik vroeg of het iets rechter kon. Stak namelijk 2 cm over aan de ene kant van het kozijn wat aan de andere kant te kort kwam. Dit zelf maar verholpen maar mij zien jullie nooit meer, moest nog 5 kamers maar nee dank u.

Nikki Nooteboom

Nare, kille sfeer. Niet van deze tijd

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De meneer ik de winkel was erg kleinerend. Ik ben een vrouw, geen mevrouwtje en niet gek. Het scheelde niet veel of mijn dochters en ik hadden hem ter plekke terecht gewezen, maar realiseerde ons... De meneer ik de winkel was erg kleinerend. Ik ben een vrouw, geen mevrouwtje en niet gek. Het scheelde niet veel of mijn dochters en ik hadden hem ter plekke terecht gewezen, maar realiseerde ons dat als je 24/7 in een stofferingswinkel staat je ergens je zelfvertrouwen vandaan moet halen. Ik ga nooit meer naar die vestiging! De stoffering zelf was heel goed!

Reactie Roobol:

Bedankt voor uw feedback. Dit is uiteraard niet zoals u van ons kunt verwachten. We zullen dit bespreken met het betreffende verkoopteam. Fijn dat de stoffering goed is verlopen! We wensen u veel... Bedankt voor uw feedback. Dit is uiteraard niet zoals u van ons kunt verwachten. We zullen dit bespreken met het betreffende verkoopteam. Fijn dat de stoffering goed is verlopen! We wensen u veel plezier van uw nieuwe vloer.

edelenbos

Pakt bij ons "toevallig" altijd wat duurder uit , dan in de winkel is overeengekomen.
Men weet in de winkel niet (?) dat daar waar de gordijnen worden gemaakt er andere maten zijn.....

Geef een toelichting bij je beoordeling.

hou de maten van de fabrikant in de gaten ! Er gaat hier veel mis.!

c.l. den Heijer

Slechte service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

na de ervaring die ik nu heb meegemaakt bij Roobol waar wij altijd alles kochten. kom ik nooit meer.
stoffeerder loopt naar binnen niet voor stellen geen goedemiddag, de 2e was wel vriendelijker. plinten te weinig . we komen terug meneer hebben te weinig . resultaat je mag voor 2 plinten 65 euro voorijkosten betalen. ik kom nooit meer naar Roobol.

Reactie Roobol:

Sorry dat er een aantal dingen niet goed gegaan zijn. Onze stoffeerder hoort zich uiteraard netjes voor te stellen. De extra voorrijkosten zijn reeds vermeden door zelf de plinten te plaatsen. Als... Sorry dat er een aantal dingen niet goed gegaan zijn. Onze stoffeerder hoort zich uiteraard netjes voor te stellen. De extra voorrijkosten zijn reeds vermeden door zelf de plinten te plaatsen. Als excuus zullen we u een bos bloemen toesturen.

Corrie

Prettige winkel, goed assortiment.

A. Grootenhuis

Roobol levert kwaliteit en een goede keuze aan tapijt. Jammer wel dat het vrij lang duurde voordat het kon worden gelegd door een tekort aan stoffeerders.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Zoals boven aangegeven alleen het leggen liet enigszins op zich wachten, wel een maand. Het was prettig geweest als dit eerder had kunnen gebeuren. Verder uitstekend en aanbevelenswaardig.

Prisca

Prima. Fijn gehopen in de winkel. Goede service. Alles klopt.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Alles dik in orde! Geen enkele klacht!

C Beekman

In 2 jaar tijd flinke aankopen gedaan bij Roobol en echt uitstekend geholpen door Annemiek ! Zij hielp mij in 2016 in filiaal Rijswijk bij aanschaf van pvc vloer. Hele goede en deskundige... In 2 jaar tijd flinke aankopen gedaan bij Roobol en echt uitstekend geholpen door Annemiek ! Zij hielp mij in 2016 in filiaal Rijswijk bij aanschaf van pvc vloer. Hele goede en deskundige medewerkster! Reden om recent eer naar Roobol te gaan... Megastores Den Haag dit keer, en kom gaat daar weer tegen! Pluim voor deze medewerkster mag worden uitgereikt hoor.Zij is een goed visitekaartje voor jullie. Eerste indruk enzo.
Verder hebben de medewerkers die een hebben gelegd of opgehangen prima werk geleverd. Kwaliteit!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Het zou handig zijn als de monteur een half uur van te voren ff een berichtje stuurt of belt en tijdstip aankondigt wanneer hij er is. Nu wordt wel richttijden gegeven maar da's te ruim en je zit n... Het zou handig zijn als de monteur een half uur van te voren ff een berichtje stuurt of belt en tijdstip aankondigt wanneer hij er is. Nu wordt wel richttijden gegeven maar da's te ruim en je zit n huis vast.

Emile Besseling

Goed.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De stoffeerder was ruim 45 minuten na de opgegeven tijdsperiode ter plaatse. Dat kan veel beter.