Roobol

Sharon jacoby

Medewerkers zijn vriendelijk maar de planning is erg star en werkt niet mee bij onvoorziene situaties

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Bij het stofferen van de trappen zitten er wel veel lijmresten op t tapijt. Erg snel gedaan en slordig. Laminaat is perfect gelegd

Raish Jahangier

Goeie kwaliteit van de producten. Helaas ben ik niet zo goed te woord gestaan in de winkel. Meerdere keren langs moeten komen vanwege incompleet advies en elke keer iets anders te horen gekregen.... Goeie kwaliteit van de producten. Helaas ben ik niet zo goed te woord gestaan in de winkel. Meerdere keren langs moeten komen vanwege incompleet advies en elke keer iets anders te horen gekregen. Ook over de prijs.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Graag een volledige afhandeling in de winkel zodat er niet meerdere malen contact hoeft te zijn en eenduidigheid tussen werknemers.

Gerda van Wijk

Tussen bestelling en levering zat erg veel tijd. Twee andere gordijnen elders besteld, en dat ging veel sneller

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Installateur was een “boer”. Ik vroeg hem om karton onder trap te leggen ivm bescherming vloer, maar dat deed hoj niet, dus ik moest het weer zeggen. Hij hadeen stuk beleefder kunnen/moeten zijn

Frans

Duidelijke communicatie en goede levering. De gordijnen voldoen geheel aan de verwachtingen. Prima dus!

Nadat bleek dat ik één kant vergeten was te laten opnemen, is razendsnel contact gezocht met de medewerker en hij is later die middag nog langs gekomen. Goede service!

Gijs Visser

Prijs-kwaliteit is niet in overeenstemming

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Betere vakmensen inschakelen voor het leggen van vloeren. Daarin tegen waren de gordijnen weer goed gemaakt.

m. srad

Zwaar teleurgesteld doordat product incompleet en vervolgens niet werkend werd achtergelaten terwijl ik wel volledige prijs moest betalen.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Check of je alle onderdelen hebt voordat je naar klant gaat

van uffelen

B Oost

Goede mooie producten, netjes in afspraken. Veel te veel bonnen, en herziene bonnen. Wordt alles totaal onoverzichtelijk van. Ook bij de legservice, die wilden nog betaald krijgen terwijl de hele... Goede mooie producten, netjes in afspraken. Veel te veel bonnen, en herziene bonnen. Wordt alles totaal onoverzichtelijk van. Ook bij de legservice, die wilden nog betaald krijgen terwijl de hele factuur al weken ervoor voldaan was.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Jammer dat de communicatie tussen Roobol en de legservice zo slecht is. Aan het eind van de dag wordt er een rekening gepresenteerd voor het leggen. Veel bellen over en weer. Zeer vervelend voor de... Jammer dat de communicatie tussen Roobol en de legservice zo slecht is. Aan het eind van de dag wordt er een rekening gepresenteerd voor het leggen. Veel bellen over en weer. Zeer vervelend voor de leggers én de klant.
Tip: rekening in de ochtend presenteren zodat er op tijd geanticipeerd kan worden.

Vanessa

Een goede zaak. Wij hebben laminaat gekocht die Roobol gratis en heel mooi heeft gelegd. Wij zijn erg tevreden.

f.djahani

Prima winkel