Roobol

K de Bruin

Diepe diepe zucht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goede ervaringen met alle monteurs (zzp-ers) die ons geholpen hebben. De regie op het hele traject (mind you, in eerste instantie een bestelling van 11000 euro) was en is belabberd. Grootste hoofdpijn dossier van onze hele verhuizing/nieuwbouw. Roobol..
Na de eerste schatting van 7500 aan bestelling, werd dit na herberekening en toevoeging van één rolgordijn en één gordijn op maat 11000 euro. Na inmeten nog eens 500 euro erbij; waren dingen 'vergeten' en vroegen om begrip voor de 'menselijke fout'. Vervolgens een aantal orders eruit gegooid wegens onvrede en naar een andere partij gegaan...

Het plaatsen .. diepe zucht.

- Met de grootse moeite een tijdblok van 2 uur kunnen afspreken voor het inmeten; toen we nog niet de sleutels hadden van ons huis en dus moesten overleggen met de aannemer van de bouw. Weinig begrip hiervoor.. maar met, helaas, zeuren, toch gelukt.
- Bij het egaliseren van de benedenverdieping een tijdblok gekregen waarin de monteurs zouden komen. Zouden tussen 8 en 11 komen.. kwamen om 13 uur.
- Bij het plaatsen van het laminaat werd ergens wat vergeten; moest opnieuw ingepland worden. O en of we ook nog even een rekening daarvoor wilde betalen voor het materiaal.
- bij het plaatsen van de trapbekleding zouden ze tussen 11 en 2 komen, kwamen 3 uur aan, met de mededeling dat slechts de helft gedaan kon worden die dag.
- De raambekleding beneden moet nog geplaatst worden. Ik houd mijn hart vast

Wegens meerdere momenten een hele dag vrij nemen en laat opdagen van monteurs een compensatie van 150 euro gekregen...
Het ding is. De monteurs zijn prima gasten. Vertellen je direct; sorry, maar wij hadden het ook al aangegeven. En Roobol doet er dus voor zowel haar klanten als haar onderaannemers niets voor.

"Sorry" is de mededeling van Roobol. Tsja.
Koop je niets voor op zo'n dure order. Had veel meer verwacht..
Zou Roobol afraden. En hoor dat helaas ook van veel mensen om mij heen

Reactie Roobol:

We hebben een week geleden een e-mail gestuurd met het verzoek om contactgegevens en/of een ordernummer. We willen namelijk graag contact hebben over de geschreven review, maar zonder verder informatie kunnen we hierop geen actie ondernemen. We zien een reactie op de e-mail alsnog graag tegemoet.

Score voor Roobol: 0.5/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee