Roobol

Jan van Hooijdonk

Fijn bedrijf, komt afspraken na en zijn flexibel

Bart Stolte

Een winkel waar je naar toe gaat als je een vloer/gordijnen o.i.d. nodig hebt.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Lang wachten totdat er gelegd wordt (ruim 8 weken). Dat is best wel vervelend en had ik ook niet verwacht.

De plinten zijn bij ons niet netjes afgewerkt. Dat is gelijk (op dezelfde...

De plinten zijn bij ons niet netjes afgewerkt. Dat is gelijk (op dezelfde dag) gemeld, maar is nog niet verder teruggekoppeld (als in: een proces waarin data e.d. staan), laat staan dat er een uitkomst is. Dat proces had ik al wel verwacht.

Het is wel jammer dat dat zo gaat, want de vloer zelf ligt er best goed in.

Jaap den Dulk

Geen klachten 8

Nee alles is naar wens gegaan 8

Eveline Werner

Goede service, aardig personeel, goed en snel gelegd....

P.j. klijn

Ondanks de hitte (ruim 35 graden) prima gelegd we zijn zeer tevreden.

Everdine de Vreede

Hele prettige service in de winkel. De heren die het laminaat kwamen leggen, waren in 1 ochtend klaar!

Sonneveld

Prima zaak met groot assortiment

Sandra fleischeuer

Teveel restricties en voorwaarden. Te lange levertijd. En als klant heb je niets op het moment dat jullie niet aan de afspraken houden. En het gemak van jullie kant om de afspraak voor de levering... Teveel restricties en voorwaarden. Te lange levertijd. En als klant heb je niets op het moment dat jullie niet aan de afspraken houden. En het gemak van jullie kant om de afspraak voor de levering af te zeggen en dan zonder overleg een nieuwe afspraak te maken. Wordt nergens rekening mee gehouden.

Anja Groeneweg

Het is ons behoorlijk tegengevallen.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Het is ons tegengevallen omdat (i) de zonwering in het keukenraam niet goed gemonteerd bleek (is later door een andere Roobol medewerker opgelost), (ii) de zonwering in de keukendeur bij... Het is ons tegengevallen omdat (i) de zonwering in het keukenraam niet goed gemonteerd bleek (is later door een andere Roobol medewerker opgelost), (ii) de zonwering in de keukendeur bij sluiten/neergaan de sleuteltjes van het bovenraampje raakt (sleuteltjes er maar uitgehaald), (iii) er onnodige gaten in het plafond in de logeerkamer zijn geboord (de Roobol medewerker heeft zich daarvoor verontschuldigd en de gaten dichtgemaakt), (iv) de zonwering in de werkkamer erg zwaar gaat (is door de andere Roobol medewerker geconstateerd en 19 juni wordt - een deel van - die zonwering vervangen) en (v) en als tip om alles netjes achter te laten; er was veel boorgruis (tot in de hal!), hebben zelf alles moeten verplaatsen en moeten opruimen/schoonmaken.

Astrid Diesveld

Geef een toelichting bij je beoordeling.

afspraken gemaakt over de bezorging. Half uur van te voren bellen. Niet nagekomen. Irritant.