Roobol

M V Casado Spinola

In de winkel heel correct. De werkers ook heel correct. De resultaat HELAAS NIET naar wens ook niet overheen met bestelling. Onze parket vloer is gelegd met een andere kleur dan gekozen. En de... In de winkel heel correct. De werkers ook heel correct. De resultaat HELAAS NIET naar wens ook niet overheen met bestelling. Onze parket vloer is gelegd met een andere kleur dan gekozen. En de Novilon vloer is gelegd maar niet de juiste afwerking niet geplakt aan ondervloer. We zijn bang deze problemen niet opgelost krijgen. Winkel reactie traag en niet positief
We vertrouwen in de oplossing maar de manier waarop alles nu gaande is is, is niet wat hadden we verwacht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Op dit moment loopt onze klachten bij de klantendienst dus afwachtend op de oplossing

Looijen J.A.D

Goed zaak en goed service en klandizie

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Bij aankoop uitstekend voor gelicht en prima behandeld inde winkel als zowel bij maat nemen en montage werkzaam heden

Inge

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De maat is niet opgenomen, heb ik zelf gedaan dus nvt

D. van den Hul

Tot op dit moment goed.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Tot nu toe loopt alles goed. Het gaat om het leggen van nieuwe vloerbedekking. Het enige is : bij het opmeten deed men te weinig om vast te stellen wat er onder het oude tapijt lag. Alleen mijn... Tot nu toe loopt alles goed. Het gaat om het leggen van nieuwe vloerbedekking. Het enige is : bij het opmeten deed men te weinig om vast te stellen wat er onder het oude tapijt lag. Alleen mijn informatie, dat er een planken vloer lag en het even opwippen van het oude tapijt om te constateren, dat er in ieder geval een rubber ondertapijt lag en vaststellen, dat ook dat alleen wel voldoende zou zijn. Kijken naar wat er onder het rubber zat deed men niet. Pas op de dag van het leggen werd er vastgesteld, dat er geen spaanplaat lag. Meer preciesie al direkt bij het opmeten. Is ook voor U handiger.

Popoire Gomes

Laminaat is vakkundig gelegd. Vriendelijke en professionele personeel.

Stephen

Betrouwbare partner voor stoffering

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Betere logistieke afstemming tussen bezorgdienst en klant.

Henny

Zaak die afspraken nakomt.

May

Deskundig advies, goede communicatie, puntueel, kwalitatief. Kortom wat je van een goed bedrijf mag verwachten

Rob Koning

Marleen

Ze geven goed advies. Ook bij vragen achteraf zijn ze nog behulpzaam. De kwaliteit is goed.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De gordijnen zijn keurig genaaid en afgeleverd. Prima kwaliteit. Er was ons geadviseerd om de rails in te spuiten. Dit hadden we in eerste instantie niet gedaan, maar achteraf toch maar wel. De... De gordijnen zijn keurig genaaid en afgeleverd. Prima kwaliteit. Er was ons geadviseerd om de rails in te spuiten. Dit hadden we in eerste instantie niet gedaan, maar achteraf toch maar wel. De gordijnen lopen nu soepel over de rails.