Roobol

G.J.Blok

Eerste keer,prima bevallen.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goed geïnformeerd in de winkel,prima aangemeten bij ons thuis,aflevering prima verlopen en is fantastisch gelegd door ene Xando,18 jaar pas maar erg geroutineerd en erg behulpzaam.

Geheel tevreden

Geef een toelichting bij je beoordeling.

correcte en vriendelijke hulp bij het plaatsen van de order
vakkundig en verzorgd leggen van de vloerbedekking

Bianca

Slechte kwaliteit

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Onze vloer ligt er 2,5 jaar in ong 1,5 jaar geleden kreeg ik de vloer met geen mogelijkheid meer netjes schoon, altijd vlekken en smoezelig. Ondertussen 3 verschillende dweilsystemen aangeschaft en... Onze vloer ligt er 2,5 jaar in ong 1,5 jaar geleden kreeg ik de vloer met geen mogelijkheid meer netjes schoon, altijd vlekken en smoezelig. Ondertussen 3 verschillende dweilsystemen aangeschaft en verschillende schoonmaakmiddelen gaan gebruiken maar het resultaat blijft een smoezelige vloer. Monteur langsgeweest liet een schoonmaakmiddel waar ik mee moet dweilen en daarna met schoon water erachter aan, nou kan je vertellen wordt het alleen maar erger van! Echt zoveel spijt van deze vloer!

Ondertussen zijn ze weer langgeweest en beweren dat het onze eigen schuld is en dat wij de vloer niet goed schoongemaakt hebben. Gebruik al 12 jaar met veel plezier het Hara systeem en dweil voornamelijk met water of Hara dus zeer mild. Volgens Roobol is dit geen juist product, hebben we zelfs bij aankoop nog gezegd dat we dat gebruikte en alle andere vloeren hebben we hier prima mee gereinigd dus heel raar verhaal. Tevens geen schoonmaak advies gekregen in de winkel.
Toen we na een half jaar een verkleurde vloer hadden onder het vloerkleed moesten we 10x met ammonia dweilen dat is de oorzaak van de verpeste toplaag mijns inziens en niet Hara!
De rechtsbijstand verzekering is er al mee bezig want met die coulance 50% korting en uitgezonderd acties kom je ook niet ver.
Roobol erken je fout van de ammonia gewoon en ga niet vertellen dat hara de boosdoener is!

Bourguignon

Zeer slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Vorig jaar een mooie laminaat vloer laten leggen en op de gehele bovenverdieping tapijt tel uit je winst laminaat vloer gaat wijken vlekken krijg je er niet uit. vloerbedekking bij stofzuigen... Vorig jaar een mooie laminaat vloer laten leggen en op de gehele bovenverdieping tapijt tel uit je winst laminaat vloer gaat wijken vlekken krijg je er niet uit. vloerbedekking bij stofzuigen allemaal kleine hoekjes opgezogen. Waren ook lompen boeren die het aan het leggen waren. Niks over de medewerker die ons geholpen heeft des tijds super klantvriendelijk etc. Melding gedaan bij roobol wij zij een half jaar verder voor een afspraak bij de eerste komen ze niet op dagen. Tweede afspraak zelf af moeten zeggen ivm operatie van dochter deze medewerker was echt onbeschoft filiaal Dordrecht. Verhaal is nog langer maar goed inmiddels op bovenverdieping vloerbedekking eruit gehaald. Bedankt roobol snel verdiend .

Reactie Roobol:

Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Er is inmiddels naar aanleiding van de review contact geweest. Daarbij hebben we onze excuses gemaakt en toegezegd dat we binnenkort langskomen om,... Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Er is inmiddels naar aanleiding van de review contact geweest. Daarbij hebben we onze excuses gemaakt en toegezegd dat we binnenkort langskomen om, voor zover dit mogelijk is, de klachten op te lossen.

Blad

Overzichtelijke winkel

Alles OK

Ilona

Onprofessioneel en rompslomp

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wij hadden 3.5 jaar geleden paneelgordijen besteld. Na 3.5 jaar viel er 1 paneel naar beneden. Op website staat 5 jaar garantie, maar is niks van waar. Vervolgens kunnen ze niks doen behalve een... Wij hadden 3.5 jaar geleden paneelgordijen besteld. Na 3.5 jaar viel er 1 paneel naar beneden. Op website staat 5 jaar garantie, maar is niks van waar. Vervolgens kunnen ze niks doen behalve een monteur sturen waar je €65 voorrijkosten voor moet betalen. Oké redelijk, maar dan ook nog eens €65 voor de monteur, ook als hij niks kan maken. En of we dat allemaal even van te voren willen betalen... Ze vergelijken het gordijn met een apk. Je moet het onderhouden en niet weten of het gemaakt kan worden. Een APK betaal ik ook nooit van te voren hoor.. waarom dit dan wel? Als de koelkast kapot is dan kan ik ook bij de monteur betalen en niet een maand van te voren zonder dat er iemand is geweest. Ik wil best betalen, maar dan wel als de service geleverd is. En niet als de service nog geleverd moet worden. Daarnaast vraag ik me ook af waar dan wel de 5 jaar garantie voor staat. Als het niet de ophanging is, wat dan wel? Dat is het enige wat er hangt.
Inmiddels zijn we een tijd verder en nog niks gebeurd of concreet. December worden ze 4 jaar. Je wordt van kastje naar de muur gestuurd, van winkel naar hoofdkantoor. Erg teleurstellend. Had betere service verwacht.

Reactie Roobol:

Bedankt voor de review. Sorry dat we niet duidelijk geweest zijn en dat er ten onrecht een vergelijking is gemaakt met een APK. Er is nu telefonisch contact geweest over de review. Daarbij hebben we... Bedankt voor de review. Sorry dat we niet duidelijk geweest zijn en dat er ten onrecht een vergelijking is gemaakt met een APK. Er is nu telefonisch contact geweest over de review. Daarbij hebben we afspraken gemaakt over het betalen van de voorrijkosten (ter plaatse) en hebben we afgesproken dat we de kosten voor de monteur niet in rekening zullen brengen. Tenslotte hebben we nog extra uitleg gegeven over de garantie op onze diensten en producten. Op dit momenten worden de onderdelen voor de reparatie klaargelegd, zodat we de klacht nu zo snel en goed mogelijk kunnen oplossen.

M.Snaaijer

fam. du Crocq

Zeer vriendelijke mensen/medewerkers(sters) geven goede info etc.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Als ' eigenwijze ' klant gezegd dat ik zelf wel de plinten zou monteren...………………..helemaal fout wel geprobeerd maar bijna crisis in huize du Crocq !!

Dus zelf monteren van plinten...

Dus zelf monteren van plinten aan de muur...………..is-en blijft 'n vak apart waarbij het spreekwoord 'schoenmaker...…. etc.' van toepassing blijft.

c van van Wiltenburg

Viel tegen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wij hebben bij jullie laminaat gekocht waar door niet goede berekening ze laminaat te kort kwamen, ze zouden hiervoor terugkomen wat ze ook gedaan hebben maar tot onze verrassing moesten we... Wij hebben bij jullie laminaat gekocht waar door niet goede berekening ze laminaat te kort kwamen, ze zouden hiervoor terugkomen wat ze ook gedaan hebben maar tot onze verrassing moesten we voorrijkosten betalen ,arbeidsloon, en het laminaat wat uiteindelijk weer op 200 euro extra kwam, hier konden wij niets aan doen doordat er te weinig laminaat bij was dus verkeerd berekend of er niet zo nauw gekeken werd naar de maten? Als het goed was berekend was dit niet gebeurd maar nu kostte het ons nog eens 200 euro . we vonden dit niet erg klantvriendelijk. We hebben veel bij jullie gekocht maar vonden dit niet fijn . dus een 2e keer kopen bij jullie zal wel niet meer gebeuren.

Reactie Roobol:

Jammer om te lezen dat het tegen viel. We hebben voor je nagekeken hoe het kan dat er te weinig laminaat was. In de winkel is er altijd keuze tussen laten inmeten of bestellen op basis van eigen... Jammer om te lezen dat het tegen viel. We hebben voor je nagekeken hoe het kan dat er te weinig laminaat was. In de winkel is er altijd keuze tussen laten inmeten of bestellen op basis van eigen maten.
Er is door u gekozen om te bestellen met eigen maten. Er zou ongeveer 60 m² gelegd moeten worden. Er was laminaat meegenomen voor 64 m². Uiteindelijk bleek dit niet voldoende en moesten we nog een tweede keer terugkomen met extra laminaat (en plinten).
Het extra laminaat en de extra plinten moeten uiteraard gewoon betaald worden. Er is tenslotte meer nodig dan aanvankelijk ingeschat. Als we iets niet goed doen, komen we het graag herstellen. Er was echter geen meetfout door Roobol. Daarom hebben we voorrijkosten in rekening gebracht voor een tweede bezoek door onze stoffeerders.

Timmers

Een bedrijf wat er alles aandoet om zo veel mogelijk winst te behalen.
Mijn schoonmoeder heeft helaas een herseninfarct gehad en is wilsonbekwaam.
Je kan haar van alles wijs maken en...
Een bedrijf wat er alles aandoet om zo veel mogelijk winst te behalen.
Mijn schoonmoeder heeft helaas een herseninfarct gehad en is wilsonbekwaam.
Je kan haar van alles wijs maken en dus ook van alles aan verkopen.
Dat is helaas ook gebeurt bij Roobol.
Ze is met haar schoonmaakster op pad gegaan naar Roobol ( zoon was op vakantie)
Er zijn gordijntjes voor bijna €2000,- aangesmeerd.
Helaas heeft zij dat niet en geprobeerd de bestelling te annuleren.
Natuurlijk kom dat niet meer en Roobol gaf aan dat we het konden annuleren voor jawel €1000,-!!!!!!
Ik begrijp dat het niet hun schuld is maar een klein geste in de vorm van korting naar een hulpbehoevende bejaarde vrouw was best fijn geweest

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Niet alles gaat om winst

Reactie Roobol:

Voor het plaatsen van de review is er ook contact geweest met de klantenservice. Uw schoonmoeder is inderdaad samen met iemand naar de winkel gekomen om gordijnen uit te zoeken. De bestelling is... Voor het plaatsen van de review is er ook contact geweest met de klantenservice. Uw schoonmoeder is inderdaad samen met iemand naar de winkel gekomen om gordijnen uit te zoeken. De bestelling is begin augustus geplaatst en (aan)betaald en inmiddels zijn de gordijnen ook gemaakt.
Van onze verkoopadviseurs verwachten we uiteraard niet dat ze beoordelen of iemand wilsonbekwaam is of niet, zeker wanneer er iemand mee komt om de gordijnen te bestellen. We zien daarom geen reden om uit coulance een korting toe te passen.