Roobol

't Lam

Nette winkel

overzichtelijk

De aankoop 7 augustus, verliep vlot, vriendelijk en correct. Vervolgens 8 weken wachten op mijn gordijnen. Bij afhalen verkeerde kleur gordijnen gemaakt. Menselijke fout, kan gebeuren. Vervolgens... De aankoop 7 augustus, verliep vlot, vriendelijk en correct. Vervolgens 8 weken wachten op mijn gordijnen. Bij afhalen verkeerde kleur gordijnen gemaakt. Menselijke fout, kan gebeuren. Vervolgens nieuwe partij gordijnen besteld..... Maar nu komt het.. ik bel na bijna 7 weken op en vraagt hoever het staat met de bestelling en wat blijkt; 2 de partij gordijnen ook verkeerde kleur!! (schuld van fabrikant !?) Nu dus de 3de partij, weten niet hoelang het duurt en maar hopen dat ik voor de kerst mijn gordijnen heb.
Reclame maken voor Roobol? Nooit meer!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Toelichting? Ik denk dat het duidelijk genoeg is.
Toelichting? Ik denk dat het duidelijk genoeg is.
De verbeterpunten zouden kunnen zijn meer menselijke inleving als er een fout wordt gemaakt. Maak die dan goed, doe iets en laat de klant er niet om hoeven vragen.

Roel

Tapijttegels slecht gelegd, na klacht slechte service.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De door de stoffeerders gelegde tegels die tegen de plint opstonden heb ik zelf maar op maat gesneden. Over de rafelige en tekort gesneden tegels heb ik een klacht doorgemaild, ook over het tekort... De door de stoffeerders gelegde tegels die tegen de plint opstonden heb ik zelf maar op maat gesneden. Over de rafelige en tekort gesneden tegels heb ik een klacht doorgemaild, ook over het tekort van 6 tegels omdat er nogal onvoordelig gelegd was.
Hierop is er iemand komen kijken van Roobol.
Ik heb uiteindelijk 4 tegels vergoed gekregen en heb er zelf nog 6 bij moeten kopen.
Deze tegels heb ik vervolgens zelf maar gelegd. Enerzijds omdat die nu goed liggen maar ook omdat er pas 6 weken later een stoffeerder tijd zou hebben.
Dit is beknibbelen op de service en daar houdt Roobol geen tevreden klant aan over.

Reactie Roobol:

Goedemorgen Roel. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over hoe je vloer is gelegd. Bij het leggen bleek dat er te krap door je was ingemeten. Omdat je geen gebruik hebt gemaakt van de... Goedemorgen Roel. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over hoe je vloer is gelegd. Bij het leggen bleek dat er te krap door je was ingemeten. Omdat je geen gebruik hebt gemaakt van de Roobol-maatneemservice hebben we voorgesteld het tekort aan tegels later tegen betaling te leveren en te leggen. Het klopt dat er ook vier tegels niet netjes gelegd/gesneden waren. Daarvan hebben we voorgesteld deze kosteloos te vervangen. Je hebt er echter niet voor gekozen om de opdracht door Roobol te laten uitvoeren, maar vanwege de levertijd heb je ervoor gekozen om de tegels in de winkel op te halen en zelf te leggen. Uiteraard heb je daarbij de vier tegels die niet netjes gesneden waren, kosteloos van ons gekregen.

Ben goed geholpen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Duo gordijnen zijn prima opgehangen
Zeer tevreden

E.F. Maire

Goede kwaliteit

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik ben blij met de vloeren die ik heb gekocht: laminaat, vinyl en tapijt, maar ik ben ontstemd over het feit dat ik een plattegrond heb overgelegd en dat mijn laminaatvloer achteraf niet gratis... Ik ben blij met de vloeren die ik heb gekocht: laminaat, vinyl en tapijt, maar ik ben ontstemd over het feit dat ik een plattegrond heb overgelegd en dat mijn laminaatvloer achteraf niet gratis gelegd werd. Mij is niet meegedeeld dat het gratis leggen alleen gold voor rechte kamers, wat in mijn geval duidelijk niet het geval was en ook overduidelijk te zien was op de plattegrond. Dat de vloer een paar honderd euro extra heeft gekost was een zeer onaangename verrassing!

Reactie Roobol:

Bedankt voor je reactie. We hebben nagekeken wat de reden was dat het volgens u niet gratis is gelegd. Het standaard tarief voor het leggen van laminaat is niet in rekening gebracht. Er is bij het... Bedankt voor je reactie. We hebben nagekeken wat de reden was dat het volgens u niet gratis is gelegd. Het standaard tarief voor het leggen van laminaat is niet in rekening gebracht. Er is bij het meten geconstateerd dat er vijf meter hoekprofiel nodig was (inclusief plaatsen) en dat er ruim zestien meter tegen een schuine wand aan gelegd moest worden. Laatst genoemde vraagt extra werk, daarom is er voor het extra werk een meerprijs in rekening gebracht.
Dus de vaste prijs voor het leggen van het laminaat is niet in rekening gebracht. Wel de hoekprofielen, het leggen daarvan en de extra arbeid voor het leggen tegen een schuine wand. Dit is na het inmeten ook voor akkoord aan u voorgelegd en daarop hebben we ook akkoord ontvangen.

Goede service in de winkel

Deskundig advies

M.Lupker

Arrogant bedrijf

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Een kleine 2 jaar geleden heeft de firma Roobol uit Dordrecht bij ons de bovenverdieping naar tevredenheid voorzien van vinyl en voor beide slaapkamers licht weerende jaloezieën geplaatst. Nu hadden... Een kleine 2 jaar geleden heeft de firma Roobol uit Dordrecht bij ons de bovenverdieping naar tevredenheid voorzien van vinyl en voor beide slaapkamers licht weerende jaloezieën geplaatst. Nu hadden wij een op maat gemaakte loop droogmat nodig bij de voordeur en belde naar Roobol, helaas was Roobol niet bereid om dat te doen, het antwoord was: “ daar komen we niet voor, we komen alleen als u ook een vloer besteld”. Ik was hier zeer verbaasd over en vind het nogal arrogant om een klant op die manier te behandelen. We zijn naar de concurrent ( Carpetright ) gegaan en die wilde het wel doen, we willen ook onze trap laten renoveren en nu begrijpen jullie wel dat we dat niet door Roobol laten doen, jullie zijn met deze gang van zaken een klant kwijt!
Groet,
Monique

Reactie Roobol:

We begrijpen je reactie. Helaas ben je verkeerd geïnformeerd, want een deurmat leggen we ook wanneer het niet in combinatie is met het leggen van de vloer. Het leggen van enkel een deurmat is wel... We begrijpen je reactie. Helaas ben je verkeerd geïnformeerd, want een deurmat leggen we ook wanneer het niet in combinatie is met het leggen van de vloer. Het leggen van enkel een deurmat is wel minder voordelig, omdat de kosten voor de stoffeerder die moet komen (reiskosten en werktijd) apart betaald moeten worden. Wanneer het in combinatie met het leggen van een vloer gebeurt, kan het natuurlijk meer in één moeite meegenomen worden. Sorry dat we je niet goed hierover hebben geïnformeerd.

Heel goed bedrijf, heel fijn geholpen en geadviseerd

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In de winkel heel leuk geholpen, niks was te gek. Stoffeerders heel netjes gewerkt, wat een vakwerk. Wij zijn heel tevreden

Roy

Slechte kwaliteit

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Binnen 2 jaar zijn mijn gordijnen al verkleurd en aan vervanging toe. Reactie Roobol: helaas pindakaas....

Franken

Hele slechte service. Nooit dat ik ooit nog wat bij roobol koop

Geef een toelichting bij je beoordeling.

1 dag van te voren afbellen dat de vloer niet gelegd kan worden. Dame in de winkel heel aardig niks mis mee. Maar verder heb je niks aan het bedrijf

Reactie Roobol:

Hoi Annemarie, we begrijpen je frustratie rondom het verzetten van de afspraak. Uiteraard hadden we de afspraak zelf ook graag door laten gaan. Dit kon echter niet vanwege medewerkers met... Hoi Annemarie, we begrijpen je frustratie rondom het verzetten van de afspraak. Uiteraard hadden we de afspraak zelf ook graag door laten gaan. Dit kon echter niet vanwege medewerkers met Corona-klachten. We kunnen, mogen én willen niet het risico nemen dat onze stoffeerders met klachten op pad gaan. Die belofte doen we naar iedere klant: Je krijgt klachtenvrije mensen over de vloer.
Door het uitvallen van medewerkers, vragen we dagelijks een beetje extra van onze medewerkers die geen klachten hebben. Helaas lopen we dan in sommige situaties tegen grenzen aan en kunnen we niet anders dan de afspraak verzetten. Daar worden we allebei niet blij van, maar we kunnen niet het onmogelijke vragen van onze stoffeerteams.
We hopen alsnog op je begrip. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. We zijn telefonisch bereikbaar via 0180-644644 of je kunt via roobol.com met ons chatten.