Roobol

Ilona

Onprofessioneel en rompslomp

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wij hadden 3.5 jaar geleden paneelgordijen besteld. Na 3.5 jaar viel er 1 paneel naar beneden. Op website staat 5 jaar garantie, maar is niks van waar. Vervolgens kunnen ze niks doen behalve een monteur sturen waar je €65 voorrijkosten voor moet betalen. Oké redelijk, maar dan ook nog eens €65 voor de monteur, ook als hij niks kan maken. En of we dat allemaal even van te voren willen betalen... Ze vergelijken het gordijn met een apk. Je moet het onderhouden en niet weten of het gemaakt kan worden. Een APK betaal ik ook nooit van te voren hoor.. waarom dit dan wel? Als de koelkast kapot is dan kan ik ook bij de monteur betalen en niet een maand van te voren zonder dat er iemand is geweest. Ik wil best betalen, maar dan wel als de service geleverd is. En niet als de service nog geleverd moet worden. Daarnaast vraag ik me ook af waar dan wel de 5 jaar garantie voor staat. Als het niet de ophanging is, wat dan wel? Dat is het enige wat er hangt.
Inmiddels zijn we een tijd verder en nog niks gebeurd of concreet. December worden ze 4 jaar. Je wordt van kastje naar de muur gestuurd, van winkel naar hoofdkantoor. Erg teleurstellend. Had betere service verwacht.

Reactie Roobol:

Bedankt voor de review. Sorry dat we niet duidelijk geweest zijn en dat er ten onrecht een vergelijking is gemaakt met een APK. Er is nu telefonisch contact geweest over de review. Daarbij hebben we afspraken gemaakt over het betalen van de voorrijkosten (ter plaatse) en hebben we afgesproken dat we de kosten voor de monteur niet in rekening zullen brengen. Tenslotte hebben we nog extra uitleg gegeven over de garantie op onze diensten en producten. Op dit momenten worden de onderdelen voor de reparatie klaargelegd, zodat we de klacht nu zo snel en goed mogelijk kunnen oplossen.

Score voor Roobol: 0.5/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee