Roobol

Lelieveld

Waardeloos bedrijf

Geef een toelichting bij je beoordeling.

levert geen deugdelijke producten en de klachtenafwikkeling is ontzettend slecht.

Reactie Roobol:

Nadat al eerder een klacht gemeld was, hebben we besloten om het product te vervangen. Daarbij is gelijk ook een herkeuze gemaakt en is het product opnieuw geproduceerd door Luxaflex.
Helaas...
Helaas heeft Luxaflex bij de productie van het artikel de bediening aan de verkeerde zijde geplaatst. Hierdoor moest het artikel opnieuw terug naar Luxaflex om de bediening te verplaatsen naar de andere kant.
Sorry dat het zo gelopen is, dat is uiteraard niet de bedoeling. Natuurlijk zorgen we ervoor dat u wel volledig een nieuw (deugdelijk) product geleverd krijgt.

Anke Weltevrede

Perfecte bediening

Legplintjes niet zo mooi

Heufkens

Een super bedrijf!!! In de winkel zijn we zeer vriendelijk en vakkundig geholpen.
Offerte gemaakt en konden onze producten super snel leveren en leggen.
Ook de stoffeerders waren...
Offerte gemaakt en konden onze producten super snel leveren en leggen.
Ook de stoffeerders waren vriendelijk en vakkundig !!
In 1 woord geweldig

E.v.d.Stigchel

Mooie zaak, veel sortering en vriendelijk personeel dat weet waarover ze het hebben.

Geerling

F.van den Berg

Topzaak met humor

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Hier heeft de gewone man(of vrouw) geen gevoel van een nummer te zijn!

joghi

Wij zijn prettig geholpen, naar onze mening eerlijke informatie

Geef een toelichting bij je beoordeling.

wij hebben de trap laten bekleden mss meer inzicht hoeveel meters stof je nodig heb of hoe je dit kan berekenen.

Herman luijten

Goed matriaal vriendelijk en vakmanschap

Geef een toelichting bij je beoordeling.

als er iets niet klopt en de klant meld dit kan beter afgehandeld worden( foutje in de fabriek)

F.N. Bijl

Goede zaak met veel keuze mogelijkheden op allerlei gebied. Wij hebben fraaie en functionele raambekleding kunnen vinden bij roobol. Het inmeten en plaatsen ervan, is vakkundig en snel uitgevoerd.

Van Luik

In het algemeen een prima winkel met goed assortiment.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Positief: goed en breed assortiment in de winkel en prima hulp bij het kiezen van het juiste product
Positief: gelegde tapijt ligt goed en mooi
Negatief: Bij het op maat snijden van het...
Positief: gelegde tapijt ligt goed en mooi
Negatief: Bij het op maat snijden van het tapijt komen veel pluisjes vrij, deze zijn door de tapijtleggers niet opgeruimd, lijkt mij een kleine moeite om even om de stofzuiger te vragen en je werkplek schoon achter te laten.
Negatief: afdekplint was op de verkeerde plek gemonteerd, kwestie van niet goed lezen van de opdracht. Gevonden oplossing door de tapijtlegger was niet handig (moesten daardoor nog een keer terugkomen), oplossing: bespreek zodra je ziet dat er fout gemaakt is met de klant wat mogelijke oplossingen zijn voordat je daarmee aan de slag gaat en het later alsnog over moet doen.