Roobol

c van van Wiltenburg

Viel tegen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wij hebben bij jullie laminaat gekocht waar door niet goede berekening ze laminaat te kort kwamen, ze zouden hiervoor terugkomen wat ze ook gedaan hebben maar tot onze verrassing moesten we voorrijkosten betalen ,arbeidsloon, en het laminaat wat uiteindelijk weer op 200 euro extra kwam, hier konden wij niets aan doen doordat er te weinig laminaat bij was dus verkeerd berekend of er niet zo nauw gekeken werd naar de maten? Als het goed was berekend was dit niet gebeurd maar nu kostte het ons nog eens 200 euro . we vonden dit niet erg klantvriendelijk. We hebben veel bij jullie gekocht maar vonden dit niet fijn . dus een 2e keer kopen bij jullie zal wel niet meer gebeuren.

Reactie Roobol:

Jammer om te lezen dat het tegen viel. We hebben voor je nagekeken hoe het kan dat er te weinig laminaat was. In de winkel is er altijd keuze tussen laten inmeten of bestellen op basis van eigen maten.
Er is door u gekozen om te bestellen met eigen maten. Er zou ongeveer 60 m² gelegd moeten worden. Er was laminaat meegenomen voor 64 m². Uiteindelijk bleek dit niet voldoende en moesten we nog een tweede keer terugkomen met extra laminaat (en plinten).
Het extra laminaat en de extra plinten moeten uiteraard gewoon betaald worden. Er is tenslotte meer nodig dan aanvankelijk ingeschat. Als we iets niet goed doen, komen we het graag herstellen. Er was echter geen meetfout door Roobol. Daarom hebben we voorrijkosten in rekening gebracht voor een tweede bezoek door onze stoffeerders.

Score voor Roobol: 0.5/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee