Roobol

Bianca

Slechte kwaliteit

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Onze vloer ligt er 2,5 jaar in ong 1,5 jaar geleden kreeg ik de vloer met geen mogelijkheid meer netjes schoon, altijd vlekken en smoezelig. Ondertussen 3 verschillende dweilsystemen aangeschaft en verschillende schoonmaakmiddelen gaan gebruiken maar het resultaat blijft een smoezelige vloer. Monteur langsgeweest liet een schoonmaakmiddel waar ik mee moet dweilen en daarna met schoon water erachter aan, nou kan je vertellen wordt het alleen maar erger van! Echt zoveel spijt van deze vloer!

Ondertussen zijn ze weer langgeweest en beweren dat het onze eigen schuld is en dat wij de vloer niet goed schoongemaakt hebben. Gebruik al 12 jaar met veel plezier het Hara systeem en dweil voornamelijk met water of Hara dus zeer mild. Volgens Roobol is dit geen juist product, hebben we zelfs bij aankoop nog gezegd dat we dat gebruikte en alle andere vloeren hebben we hier prima mee gereinigd dus heel raar verhaal. Tevens geen schoonmaak advies gekregen in de winkel.
Toen we na een half jaar een verkleurde vloer hadden onder het vloerkleed moesten we 10x met ammonia dweilen dat is de oorzaak van de verpeste toplaag mijns inziens en niet Hara!
De rechtsbijstand verzekering is er al mee bezig want met die coulance 50% korting en uitgezonderd acties kom je ook niet ver.
Roobol erken je fout van de ammonia gewoon en ga niet vertellen dat hara de boosdoener is!

Score voor Roobol: 0.5/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee