Roobol

Marthy Berends

Goede service en de vloer is heel vakkundig gelegd.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In de winkel maar ook daarna toen er een probleem was met de levering prima geholpen. De vloer is prachtig geworden, precies zo als ik wilde dat mijn vloer zou worden. Ik geniet er nog iedere dag van.

Reactie Roobol:

Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent en elke dag geniet van je nieuwe vloer. We wensen je er jarenlang plezier van.

Kruizinga

Prettige bedrijf

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Verkoopster erg vriendelijk. Vloerenleggers ook netjes gewerkt. Wel op 2 plekjes behang beschadigd.

robol

Fijne zaak

goed personeel

E. Zanen

Prima winkel, goed geholpen bij de bestelling

Geef een toelichting bij je beoordeling.

goed geholpen bij de bestelling.
goed geholpen bij de bestelling.
Op een punt na ben ik tevreden over het leggen van de vloer en plinten. Bij de plaatsing van de plinten onder de opstap naar het balkon had ik graag gehad dat er met mij contact was opgenomen. Na het plaatsen van de plinten blijkt dat het heel scheef loopt, wellicht was er een andere oplossing geweest. Dat is het enige minpunt en ik vind dit ook nog steeds niet mooi.

Reactie Roobol:

Bedankt voor de positieve review. We hebben nog even telefonisch contact gehad over de plint en gesproken over de situatie: de vloer of muur loopt scheef waardoor de plint niet recht kon worden... Bedankt voor de positieve review. We hebben nog even telefonisch contact gehad over de plint en gesproken over de situatie: de vloer of muur loopt scheef waardoor de plint niet recht kon worden geplaatst.

Speelman

Goede service en communicatie

👍

J. Bernouw

Goed geholpen in de winkel. Service kan beter.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wanneer ik vloerbedekking, deurmat en rolgordijn bestel zijn dat 3 orders en moet ik 2 orders apart extra betalen voor klein order kosten. En als ik de spullen geleverd wil hebben moet ik daar ook... Wanneer ik vloerbedekking, deurmat en rolgordijn bestel zijn dat 3 orders en moet ik 2 orders apart extra betalen voor klein order kosten. En als ik de spullen geleverd wil hebben moet ik daar ook extra voor betalen. Kan de stoffeerder dat niet in 1x doen?

Reactie Roobol:

Uiteraard had alles in één keer gelegd en geplaatst kunnen worden. Echter in dat geval hadden de vloer en deurmat pas later geleverd kunnen worden omdat de levertijd van de rolgordijnen langer is... Uiteraard had alles in één keer gelegd en geplaatst kunnen worden. Echter in dat geval hadden de vloer en deurmat pas later geleverd kunnen worden omdat de levertijd van de rolgordijnen langer is dan van de vloer en de deurmat. Voor deze optie is bij het bestelling in de winkel niet gekozen.
Inmiddels is er opnieuw telefonisch contact geweest over het plaatsen van de deurmat. We hebben daarbij verschillende opties aangeboden; afhalen in de winkel, laten bezorgen of laten leggen. Elke optie is toegelicht met eventueel bijhorende kosten voor het leggen en/of bezorgen.

Goed assortiment, en vriendelijk geholpen in de winkel.
Vloer is deze keer netjes gelegd.
Prijs is niet erg duidelijk.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Lijkt erop dat er steeds iets gevonden wordt, waardoor de prijs omhoog gaat.

Reactie Roobol:

Bedankt voor de positieve reactie. Leuk om te lezen dat je goed geholpen bent in één van onze winkels en dat de vloer netjes gelegd is. Dat is uiteraard ons doel.. 100% blije klanten.
Dat de...
Dat de prijzen in de loop van jaren stijgen heeft te maken met prijsstijgingen bij onze leveranciers (grondstoffen die steeds duurder worden), door de stijgende arbeidskosten en prijsstijgingen in logistiek.
Vakkundige vloerenleggers zijn schaars, dus helaas moeten we soms een deel van die kostenstijging doorberekenen. Dat vinden we zelf eigenlijk ook helemaal niet leuk, maar wij vinden dat kwaliteit nooit mag lijden onder de prijs. We gaan altijd voor de beste prijs en kwaliteit. Zo kan elke klant jarenlang genieten van nieuwe vloeren en raambekleding.

Adres voor uitstekend advies

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Vriendelijke benadering. Zeer correcte mevrouw met kennis van zaken. Weet prima te adviseren. Ook communicatie v.w.b. levering duidelijk.

R. Viergever

Prima bedrijf

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Komen afspraken na, ondanks foutje in de bemeting netjes opgelost. Mattenstrip niet geleverd en geplaatst. Monteur vond dit niet nodig. Wel rekening houden met eventuele beschadiging na stofzuigen... Komen afspraken na, ondanks foutje in de bemeting netjes opgelost. Mattenstrip niet geleverd en geplaatst. Monteur vond dit niet nodig. Wel rekening houden met eventuele beschadiging na stofzuigen i.v.m. Garantie. Mat en pvc vloer liggen namelijk precies gelijk.

Reactie Roobol:

Beste, naar aanleiding van onder andere uw review is er contact met u opgenomen. We gaan de strips alsnog plaatsen zodat u optimaal kunt genieten van uw PVC vloer en mat.