Roobol

De reuver

korevaar

Een geldbelust bedrijf

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Geen goede uitleg geven over producten. Alles slodig en ver buiten de richtlijnen van het bedrijf monteren (beleid:8 cm uit de muur. Werkelijkheid: 12 cm.) Plinten die los staan. Verkeerd opmeten.... Geen goede uitleg geven over producten. Alles slodig en ver buiten de richtlijnen van het bedrijf monteren (beleid:8 cm uit de muur. Werkelijkheid: 12 cm.) Plinten die los staan. Verkeerd opmeten. Prijzen dubbel rekenen. Kortom: alles wat fout kom gaan, is fout gegaan.

Faber

Niet goed

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Zorg er voor dat jullie met twee man komen stofferen zodat jullie loodzware rollen tapijt zelf naar zolder kan brengen. Bij ons is dat niet gebeurd en ik moest zelf ter hulp bij springen. Waardeloos... Zorg er voor dat jullie met twee man komen stofferen zodat jullie loodzware rollen tapijt zelf naar zolder kan brengen. Bij ons is dat niet gebeurd en ik moest zelf ter hulp bij springen. Waardeloos georganiseerd! En zorg er voor dat de tapijt STRAK en VEILIG eruit ziet. Dat is bij ons niet het geval. Totaal niet verwacht van roobol. Echt jammer !

Anita

Klantvriendelijkheid laat voor ons veel te wensen over

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Een fout maken kan gebeuren, maar dit niet serieus nemen en oplossen stelt ons teleur! Wat ons betreft geen aanbeveling.

molenaar

Winkel met een mooie collectie en prima service

van meeuwen

Lydia Zeiderveld

Fam. Canisius Papendrecht

Produkt, service en communicatie prima

Josephine Vogel

Mijn ervaring is zeer slecht.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Houd klanten niet voor de gek. Zorg voor deskundige mensen. Houd je aan afspraken en als dingen mislopen, neem dan direct contact op met klant. Ik ben echt pissig over de hele gang van zaken.

De groot

Zeer matig

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Zeer slecht opgemeten veel spullen over waar allemaal dik voor betaald is en het egaliseren is van 3mm naar 5 mm gegaan waar wij nu ook een vraagteken bij zetten gezien hoe er gemeten is en voor het... Zeer slecht opgemeten veel spullen over waar allemaal dik voor betaald is en het egaliseren is van 3mm naar 5 mm gegaan waar wij nu ook een vraagteken bij zetten gezien hoe er gemeten is en voor het extra egaliseren is ook weer dik betaald