Roobol

G.H. Schut

- ploeg vloerenleggers was niet bepaald klantvriendelijk.
- begonnen direct over meerwerk, hoewel bij aankoop d.m.v. platte grond tekening duidelijk was besproken wat gebeuren moest.
-...
- ploeg vloerenleggers was niet bepaald klantvriendelijk.
- aangezien ik een ziekenhuis afspraak had, heb ik van te voren betaald met het verzoek de sleutel in de brievenbus te gooien.
- controle van het geleverde werk was dus niet mogelijk.
- nog wel gevraagd of ze het afval op wilden ruimen, antwoord: wij zijn vloerenleggers en geen opruimers.
- zij hadden geen duidelijke werkopdracht overeenkomstig de factuur. (dus het bestelde)
- vloer scheef gelegd.
- er werd een strip onder de deur naar de loggia gelegd terwijl dit NIET was afgesproken.
- door de strip kon de loggiadeur NIET meer goed open en dicht.
- vloerenleggers zijn weg gegaan zonder dit te verhelpen.
- mijn kleinzoon heeft e.e.a. opgelost.
- de vloerenleggers voorzien van BiFi worstjes, koffie en melkcubs, bekertjes, etc.
- de boys zijn vertrokken met achterlating van de worstvelletjes, cubs, bekers, zaagsel, afvalstukken, etc. op de grond.
- deurmat niet gelegd zoals besproken was.
- mat is maar voor de helft gelegd en bij de buitendeur sloot hij niet goed aan op de strip, ca. 0,5cm ruimte tussen.

- de mannen van de vitrage hebben e.e.a. keurig gedaan.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

- Na behoorlijk wat problemen zijn alle tekortkomingen netjes opgelost en is de klant tevreden over het geleverde werk en de service verlening.

E. Duijster

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Verbeterpunt: het automatische systeem gaf aan dat er tussen 12:00 en 15:00 uur iemand zou komen voor het leggen van de vloerbedekking.
Echter, om 9.55 uur stond die persoon al voor de deur....
Echter, om 9.55 uur stond die persoon al voor de deur.
Het computersysteem geeft aan dat het maar een richtlijn is, maar 2 uur voor de genoemde tijd is wel erg afwijkend.

Leon

Prima kwaliteit en service

bb

We waren altijd tevreden, maar onze laatste bestelling en afwerking is niet goed geweest.
de informatie die in de winkel wordt gegeven betreft trap schoonmaken voor bekleding klopt niet - de trap hoeft niet lijm vrij te zijn, ook hoeft de trap niet voorbewerkt te worden met een primer.
er is slordig gewerkt door de bekleders, overal lijmresten en beschadigde plinten. Daarbovenop ook nog een lekkende compressor.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

zie hierboven - kloppende informatie geven, alsook netter werken

Arie Koppelaar

Goed en betrouwbaar

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Netjes gelegd en vriendelijk personeel wij zijn tevreden over het eindresultaat

Gerda van loon

Goede zaak

Goed werk geleverd

A.hakkesteegt

Uitstekend

M. Schutte

Uitstekend advies en service en voldoende showmodellen

Leon

Nette zaak, ruime keuze. Afhandeling niet geheel vlekkeloos.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Qua prijsafspraken in de winkel niet geheel tevreden; op 2000 euro werd genereus gemeld dat het inmeten a 35 euro gratis gedaan wordt.. Dat is 1,5 procent van het totale bedrag.. Geef dan geen... Qua prijsafspraken in de winkel niet geheel tevreden; op 2000 euro werd genereus gemeld dat het inmeten a 35 euro gratis gedaan wordt.. Dat is 1,5 procent van het totale bedrag.. Geef dan geen korting.
En de kamers van de 1e legdag zijn niet goed gedaan; hier waren aantal stukken niet goed gespannen. Dit gemled bij de winkel en de ploeg van de 2e legdag moest dit herstellen. Hebben dit overigens naar behoren gedaan.

Peter Mostert

Service verkoopster erg goed, de inmeter was overgang strips vergeten en had strips waarbij in de vloer geboord moest worden besteld. Twee groep welke op vrijdag geweest is, start relax, maar... Service verkoopster erg goed, de inmeter was overgang strips vergeten en had strips waarbij in de vloer geboord moest worden besteld. Twee groep welke op vrijdag geweest is, start relax, maar halverwege de middag gehaast verder. Plintjes op diverse plaatsen niet zo netjes. Grote lange plint is afgelopen week los gekomen van de muur. Staat nu bol. Lijm al los gelaten. Hoe kan deze lange plint weer vast gemaakt worden?

Zie boven.