Roobol

Appie

In de winkel werd ruim de tijd genomen en goed geadviseerd. De monteurs hebben ook super werk geleverd!

Ga zo door!

C. A de Laat

Uitstekende kwaliteit en service

Vos

Prima, nette winkel met een groot assortiment aan keuze

Mw. G. v.d. Berg-v.d.Ham

In de winkel kunnen ze je goed helpen... maar als je niet thuis en de vloer moet gelegd worden.. wordt er niet bij gezegd dat je de volgende dag de rotzooi op kan ruimen omdat ze niets maar ook... In de winkel kunnen ze je goed helpen... maar als je niet thuis en de vloer moet gelegd worden.. wordt er niet bij gezegd dat je de volgende dag de rotzooi op kan ruimen omdat ze niets maar ook niets mee terug hebben genomen en alle resten hebben achter gelaten. Een groot zooitje! In de werkkast de plinten niet erop gedaan.

C.A. Bakker

Onze ervaring was over het geheel genomen niet echt positief. Het tapijt was prima, maar de verkoopster was wel erg agressief in haar verkoopstijl. Moesten ondertapijt nemen, want zij kon van die... Onze ervaring was over het geheel genomen niet echt positief. Het tapijt was prima, maar de verkoopster was wel erg agressief in haar verkoopstijl. Moesten ondertapijt nemen, want zij kon van die plaats zien dat het oude gezien haar ervaring niet goed meer zou zijn, terwijl bij het opnemen de mannen zeiden dat het nog prima was en dat dit het beste ondertapijt was wat er is. Teven sadviseerde zij om extra hoekjes te bestellen voor de aan te brengen plinten, want dat was echt heel erg mooi. Helaas bleek dat in de praktijk helemaal niet mooi te zijn en de leggers adviseerden zelfs de hoekjes niet te doen om dat de plint dan veel te breed werd. Toen zij dat bij terugkomst lieten zien vonden wij het ook helemaal niet mooi en hebben wij het teruggestuurd. Bij het leggen ging er ook het een en ander mis. Op de rekening stond dat de plineten afgekit zouden worden, maar dat ontdekten ze pas toen ze al naar de auto liepen om de rekening te pakken. Vlug werd er nog afgelit, maar dat was echt niet naar ons zin. Tevens hadden ze de hoekjes niet bij zich welke we wel betaald hadden. Gebeld naar de winkel en werd ons gevraagd om er foto's van te maken en die te sturen. Hebben we gedaan. Vervolgens werden we een paar dage later gebeld dat dit alles in orde zou worden gemaakt. De hoekjes die aanbevolen waren waren echt geen gezicht en zijn dus weer mee teruggegaan. Het kitwerk was verder prima hersteld. Als laatste gebeld naar de winkel over de hoekjes waarvan wij vonden dat we die betaald hadden en dat we dat geld teruggestort wilden hebben. Daar bleek ook weer discusiie over te zijn omdat er 2 rekeningen waren in ons dossier. Uiteindelijk werd beloofd het goede bedrag terug te storten, wat intussen ook gebeurd is. Tevens werd er na het opmeten ook nog gebeld dat er 45 cm meer tapijt nodig was en dat dit ook weer duurder werd. Nu staat er nog een rol tapijt bij ons, waarbij ik mij afvraag of dit niet alsnog verkeerd opgemeten was, want het is echt een aanzienlijk stuk. Flinke rol hoor!!!!

zie verder boven.

T. Nugteren-Bloem

Mooie, nette winkel met genoeg keus en vriendelijk personeel.

N.Franca. Zeeman

Prima zaak, geen klachten.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Het maken van een bestelbon via de computer duurt wel erg lang, komt denk ik omdat niet al het personeel goed op de hoogte is van welke mogelijk heden er zijn. Dit zou een verbeterpunt kunnen... Het maken van een bestelbon via de computer duurt wel erg lang, komt denk ik omdat niet al het personeel goed op de hoogte is van welke mogelijk heden er zijn. Dit zou een verbeterpunt kunnen zijn

W. van Eijk

Plezierige, klantvriendelijke winkel met een (kwalitatief) goed en uitgebreid assortiment.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De afspraak: we komen tussen 8 en 12 uur e.d. is niet altijd praktisch. Ik heb heel wat uren wachtend doorgebracht. En dat in een periode van verhuizing......

Wigman

Wij zijn zeer ontevreden over Roobol en zullen in het vervolg hier niets meer kopen.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Voor het opmeten moesten er 3 verschillende mensen komen. Voor de rolgordijnen in de slaapkamers kwam iemand, voor de plisserolgordijnen in de keuken en de horizontale jaloezie kwam iemand en voor... Voor het opmeten moesten er 3 verschillende mensen komen. Voor de rolgordijnen in de slaapkamers kwam iemand, voor de plisserolgordijnen in de keuken en de horizontale jaloezie kwam iemand en voor het plaatsen van de gordijnrails. Deze laatste mannen zouden tussen 1-4 komen en stonden om 21.30 voor de deur zonder een bericht. Erg asociaal. Vervolgens kraamden de twee heren klinklare onzin uit, over hoe ze de week daarna weer in de ziektewet konden en klaagden ze over van alles en nog wat.

Vervolgens het plaatsen van de alle raamdecoratie. De afspraak was dat dit voor 25 september gedaan zou worden. Op 20 september werden de rolgordijnen geplaatst, maar alleen in de slaapkamers, want volgens de mevrouw van Roobol had mijn vriend gezegd dat de andere rolgordijnen nog niet geplaatst hoefden te worden. Mijn vriend wist hier echter niets vanaf. Hij had alleen gezegd dat de rolgordijnen van de slaapkamers prioriteit hadden. De raamdecoratie voor de woonkamer, badkamer en keuken konden 18 oktober pas geplaatst worden. Een maand later..

Hierover heb ik gebeld met Roobol Sliedrecht. Daar kreeg ik te horen dat het erg druk was. En kreeg ik een verhaal over een meneer die zn waterleiding was gesprongen en nieuw laminaat moest, ook hij moest een maand wachten. Met deze informatie schoten wij niets op??

Uiteindelijk hebben wij besloten om zelf de overige raamdecoratie te plaatsen. Ook dit was erg lastig voor Roobol want dat moest vanaf het hoofdkantoor komen. Hierover heb ik de 21e gebeld met iemand. Die wist er niets vanaf en zijn collega zou mij terugbellen. Ik heb mijn nummer achtergelaten. Vervolgens bellen ze mijn vriend op die er niets vanaf wist. Erg slim gespeeld weer natuurlijk.

Dit zou 30 september binnenkomen. Toen ik op 30 september om 17.00 nog niets gehoord had, heb ik zelf maar even gebeld. Ik kreeg te horen dat het erg druk was op de weg en ze hoopten dat het er voor 18.00 was. Ik heb gevraagd om mij even op de hoogte te houden. Dit hebben ze natuurlijk niet gedaan..

Zaterdagochtend kregen we dan eindelijk een belletje. Het was binnen. De spullen opgehaald en die middag aan de slag met het monteren. Bij het plisserolgordijn zat een instructie die niet klopte. Er zaten onderdelen niet bij en er zat een verouderde instructie bij. Voor de horizontale jalozie in de badkamer hetzelfde verhaal.

Al met al zijn we erg ontevreden over Roobol en raden wij niemand aan om hier iets te kopen. Het minste wat vanuit Roobol gedaan had kunnen worden, was korting op onze aankopen. Maar klantvriendelijkheid werkt blijkbaar niet zo.

Ons zie je hier nooit meer terug.

U kunt mij bereiken op: 06-41638056
Dus niet op het nummer van mijn vriend.

Margreet Schilders

Ik heb tegenstrijdige adviezen gekregen in de winkel. Tevens was ik niet goed geïnformeerd door de medewerkers.
De stoffeerders hebben niet heel netjes gewerkt. Veel lijmresten om mijn...
De stoffeerders hebben niet heel netjes gewerkt. Veel lijmresten om mijn vloeren en wanden. Tevens is de verf op verschillende stukken beschadigd. Ook lagen er her en der nog flinke stukken bekleding restafval wat niet opgeruimd was.

Zie bovenstaande tekst