Roobol

Elaine Klunder

Prima zaak

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Eerder bellen als de afgesproken tijd niet gehaald wordt, en niet pas als de tijd al verstreken is.

A. van Genderen

Heel tevreden!

Carine Spek

Prima winkel in middensegment.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De getoonde prijzen voor *gratis leggen en *gratis maken zijn exclusief bijkomende kosten. Daardoor geeft het geen reëel beeld. Verder is het lastig dat er een beperkte mogelijkheid is met meten en... De getoonde prijzen voor *gratis leggen en *gratis maken zijn exclusief bijkomende kosten. Daardoor geeft het geen reëel beeld. Verder is het lastig dat er een beperkte mogelijkheid is met meten en stofferen. Je kan een voorkeur uitspreken, maar als je voor een flink bedrag bestelt, is het toch fijn als ze komen meten/stofferen als het de klant uitkomt.....

S.Jansen

tak

Matige service

jeroen

Leuke winkel assortiment ok zie commentaar wat zeker voor verbetering moet

Geef een toelichting bij je beoordeling.

ik heb telefonisch al gemeld: als klant moet je de keuze krijgen tussen gelijmde of gespijkerde latjes voor vloerbedekking vastzetten. op een zand/cement vloer van 25 jaar is de kans groot dat... ik heb telefonisch al gemeld: als klant moet je de keuze krijgen tussen gelijmde of gespijkerde latjes voor vloerbedekking vastzetten. op een zand/cement vloer van 25 jaar is de kans groot dat spijkers niet goed blijven zitten. Verder werden de plinten voor overgang naar laminaat met dubbelzijdig plakband op de vloer vastgezet. dat kwam met de eerste stofzuig beurt los. zelf opnieuw vastgezet met goede lijm en 24 uur onder druk laten zitten. nu zit het zo vast als een huis.

noomen

Goede vriendelijke service

J. Biemond

Op zich prima, alleen qua duidelijkheid van afspraken (tijden waarop ingemeten wordt, voorbereiding aan de kant van degenen die zaken ophangen cq. aanbrengen) kan er het nodige verbeterd worden.

Branca de Gier

Veel keus.

Tevreden over het eindresultaat, dat allereerst. Maar ook wel wat puntjes:
Tevreden over het eindresultaat, dat allereerst. Maar ook wel wat puntjes:
Ik vond al die verschillende bonnen die je als klant krijgt erg omslachtig en onduidelijk. Hoe de interne verwerking dan ook mag zijn, voor de klant gewoon 1 bon maken, zou ik adviseren.
Ook de prijsvoering vond ik lastig: 'gratis gelegd' maar dan wel legloon rekenen en een lange uitleg daarbij (dat dit verrekend is in het materiaal) die een leek vrijwel niet begrijpt.
Wat voor mij onhandig was, was dat er in 3 x gestoffeerd zou worden, en ik 3x apart moest betalen (en dus moest thuis zijn).
De man die op dag 2 kwam stofferen kon op 1 klein stukje vloer geen laminaat leggen, omdat daar lekkage was geweest. Hij heeft het heel netjes wel allemaal op maat gezaagd en gezegd dat wij dat op dag 3 tegen diegene die dan zou komen, moesten zeggen en vragen of die het wilde afmaken. We hebben het wel gezegd, maar ze hebben het niet gedaan.
Heel positief was dat ik diverse keren stalen mocht meenemen om te passen bij meubels, behang etc.

Richard

Betrouwbaar