Hans Verstegen

Prettig en volgens afspraak

leverd op afgesproken dag / tijdstip en geeft ruim voldoende informatie waar de bestelling zich bevind.

H. Super

De actie zoals vermeld bij de productinformatie van de door mij bestelde steiger was blijkbaar verlopen, maar stond ten tijde van mijn bestelling nog wel op de website. Helaas kreeg ik dus niet wat... De actie zoals vermeld bij de productinformatie van de door mij bestelde steiger was blijkbaar verlopen, maar stond ten tijde van mijn bestelling nog wel op de website. Helaas kreeg ik dus niet wat ik had verwacht.

De mail communicatie daarna verliep voor mijn gevoel wat apart en traag waardoor ik de indruk kreeg dat ze het niet zoveel kon schelen. Maar waarschijnlijk was het (achteraf) deels miscommunicatie en veroorzaak door drukte met mails ofzo. Uiteindelijk is het wel fantastisch opgelost!

Goede producten voor een schappelijke prijs.

Arthur Stoter

Snelle levering, prima verpakt. Goede communicatie

Service op maat, voor elk te bereiken werk een prima oplossing

Richard Klus en Bouw

Goed , snel en correct geleverd

Goede en duidelijke site, al 2 keer besteld bij dit bedrijf , kortom een aanrader!!!!

Zaalberg

Snelle levering en komt afspraken na.

Als er iets niet is goed gegaan, wordt het zonder probleem opgelost.

Jasper Moll

Vlotte levering. Ladder licht beschadigd tijdens transport. Dat is jammer. Een van de stoppinnen is gewoon een boutje terwijl de rest mooie gladde pinnen zijn. Stevige goede ladder.

Stevig. Goede kwaliteit.

Tim Nibbeling

Communicatie

Ge Schoevaars

Goede prijs / kwaliteit verhouding

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling

J.W. Visser

Positief.

Snelle levering, goed product. Geleverd wat was aangegeven in de aanbieding.

Dirk Bruinsma

Snelle levering, vlotte reactie op mail

goede kwaliteit