E10

Johan Roscam

Positief

Wiel Moonen

Sergio van der Hoeven

Een rolluik besteld bij deze firma en deze werd na een aantal weken (niet de beloofde dagen) volledig omgekeerd qua kleuren geleverd. De afstandsbediening was ook vergetenScherm is weer retour... Een rolluik besteld bij deze firma en deze werd na een aantal weken (niet de beloofde dagen) volledig omgekeerd qua kleuren geleverd. De afstandsbediening was ook vergetenScherm is weer retour gegaan na een aantal dagen pas en na 2 weken et scherm in de juiste kleuren terug ontvangen echter nu zonder zijgeleiders. Bellen kan niet omdat ze telefonisch vanwege Corona niet bereikbaar zijn kan dat nog als excuus gebruikt worden ? Nu bijna 2 maanden verder dus nog steeds geen compleet scherm krijg geen respons op mijn emails en heb voor niets een materiaallift gehuurd om dit scherm op te kunnen hangen. Ik kan deze firma bijzonder afraden !

Gerard Walles - De Spijker op zijn Kop

Verrassend om te zien dat ook onderdelen van Luxaflex en rolluiken die 10 tallen jaren oud zijn nog te verkrijgen zijn.
Jammer dat de afhandeling van mijn retour lang op zich laat wachten. Een...
Jammer dat de afhandeling van mijn retour lang op zich laat wachten. Een geautomatiseerde bevestiging van ontvangst zou al voldoende zijn geweest om 5 sterren te kunnen geven.

Rudy Vanderplancke

Goed geholpen geweest.

Dimitri Meijer

Gord en snel

Erna Gubbels

Ik heb het onderdeel via internet besteld

Linda

Mooi materiaal. Ondanks Corona snelle levering vanuit de fabriek bij de monteur.
MAAR...afspraken maken met monteur en montage was uiterst irritant en onprofessioneel.
Meerdere keren...
Meerdere keren ingepland en niet gekomen, uiteindelijk wel gekomen maar niet afgemaakt en lang voordat derde rolluik alsnog geplaatst werd.