Friedhelm Tolk

Levering duurt 2 weken ondanks dat de rollator op voorraad is

Anna

Orderbevestiging meteen ontvangen, daarna helaas niets meer vernomen mbt levering. 15/12 rollator besteld, nu 19/12.

Heb ik niet

Luc Runderkamp

Drie weken geleden rollator besteld en betaald. Direct bevestigd dat het met PostNL verstuurd zou zijn. Nooit een track&trace melding van PostNL ontvangen. Sinds 2 weken zoek ik Iedere dag contact... Drie weken geleden rollator besteld en betaald. Direct bevestigd dat het met PostNL verstuurd zou zijn. Nooit een track&trace melding van PostNL ontvangen. Sinds 2 weken zoek ik Iedere dag contact met ze per mail, whatsapp, servicedeskmedewerker. Ik word nooit terug gebeld. Een week geleden é?n keer een appje dat iemand er naar gaat kijken. Daarna weer radiostilte. Onbegrijpelijk, temeer daar ik in eerdere feedbacks zie dat ze in die tijd wel andere klanten hebben bediend. Dit is mijn slechtste onlinewinkel ervaring ooit. Ik zou allang ergens anders een rollator hebben kunnen halen, maar ik ben bang dat het ook nog eens gedoe zou geven om mijn geld terug te krijgen. Benieuwd of ze dit nog voor Kerstmis oplossen.

Geen enkel sterk punt

Irene Janssen

Slecht

slecht

Mieke Boelen-van den Oord / Bed & Breakfast Apple pie

In één woord 'fantastisch'. De bestseller rollator thuasne bevalt uitstekend. Goede service en snelle levering.

Kwalitatief en prijstechnisch is deze bestseller de beste keuze, die ik vanwege knie operatie heb gemaakt! Een absolute aanrader.
Hetzelfde geldt voor de degelijke krukken van Rollator shop.

Jolanda Roose

Snelle afhandeling van de bestelling

Snelle afhandeling

Zentveld

We wachten nu al ruim een week op de rollator
Volgens het bedrijf ligt het probleem bij post.nl, wij hadden dit graag eerder gehoord..

Nog geen ontdekt

Ida Bouvrie

Negatief: ik had gehoopt op een bevestigingsmail van mijn bestelling.Die kwam niet..onzeker geworden belde ik eerst de klantenservice. En daarna nog een email.
Pas nu acht dagen kreeg ik...
Pas nu acht dagen kreeg ik helderheid: de bestelling kwam eraan via GSL.ik vroeg uw klantenservice uw GSL een track en trace had Antwoord: nee, dat heeft alleen de PTT.!
Dit klopt niet: ze hebben wel degelijk een heel duidelijke track en trace..

De zending was verder keurig in orde...

Saskia van den Heuvel

Wel betaald nooit iets ontvangen

Geen idee

Dorothea de Kock