Reviews

8.5 / 10
1684 beoordelingen
Schrijf beoordeling

92% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

1684 Reviews

Jans

4/10

Jammer dat ik de rollator zelf in elkaar moest zetten... wachten op een broer die daarbij kon helpen.

Sterke punten

Geen

Reactie Rollator.shop:

Geachte,
Bedankt voor uw review.
U heeft een rollator Easy besteld, die voor 95% klaar staat in de doos.
Hetgeen wat u hiervoor moet doen is de rollator uit de doos halen en de...
Geachte,
Bedankt voor uw review.
U heeft een rollator Easy besteld, die voor 95% klaar staat in de doos.
Hetgeen wat u hiervoor moet doen is de rollator uit de doos halen en de duwstangen in het frame te schuiven. Waarna u deze eenvoudig kunt vast zetten met de draaischroef. Hier is verder geen gereedschap voor nodig.
Hopende u via deze weg de juiste uitleg te geven.
Met vriendelijke groet,
Rollator.shop ^G


A. Wieldraaijer

6/10

Geen bevestiging ontvangen van de bestelling. De factuur werd gemaild toen er om gevraagd werd. Vreemde gang van zaken.

Sterke punten

Prima rollator.

Reactie Rollator.shop:

Geachte,
Bedankt voor uw review omtrent uw bestelling.
Dat er geen bevestiging is binnengekomen kan verschillende oorzaken hebben. Het is bij ons bekend dat er met outlook/live sommige mails...
Geachte,
Bedankt voor uw review omtrent uw bestelling.
Dat er geen bevestiging is binnengekomen kan verschillende oorzaken hebben. Het is bij ons bekend dat er met outlook/live sommige mails niet binnenkomen via een automatisch bericht. Dit zijn we aan het uitzoeken. Vandaar dat we bij het vragen van een bevestiging dit handmatig toesturen.
Met vriendelijke groet,
Rollator.shop ^G


Bernard Keetman

8/10

Terugkoppeling van vragen door klant is niet sterkste punt van Rollator. Shop

Sterke punten

Veel keuze


Jacoba Leemreise

10/10

Uitstekend

Sterke punten

snelle levering


haaksman

1/10

Mijn ervaring is zeer slecht, na bestelling en betaling van een rollator
Kreeg ik geen bericht meer over wanneer de rollator geleverd zou worden terwijl op de site stond voor 12 uur besteld...
Mijn ervaring is zeer slecht, na bestelling en betaling van een rollator
Kreeg ik geen bericht meer over wanneer de rollator geleverd zou worden terwijl op de site stond voor 12 uur besteld volgende dag geleverd.
Na 4x telefonisch contact met het op de site staande tel nr ( is een call center) waarbij steeds werd belooft dat ze een mail naar rollator shop zou sturen dat er contact met mij opgenomen moest worden werd er nooit terug gebeld/ gemaild een direct nr staat niet op de site.
Uiteindelijk ben ik zelf naar breukelen = showroom Gereden, daar kreeg ik excuses omdat alles verkeerd is gelopen maar mijn rollator was niet leverbaar en nu kreeg ik een tijdelijke rollator mee en kreeg ik de nieuwe versie van mijn bestelde rollator opgestuurd dat is inderdaad gebeurd
Dus eind goed al goed maar wel hele slechte communicatie/ contact

Sterke punten

Geen

Reactie Rollator.shop:

Geachte,
Bedankt voor uw review met betrekking tot uw ervaring.
Helaas is het inderdaad fout gegaan met uw order, zowel met levering als communicatie.
In de winkel hadden we besproken...
Geachte,
Bedankt voor uw review met betrekking tot uw ervaring.
Helaas is het inderdaad fout gegaan met uw order, zowel met levering als communicatie.
In de winkel hadden we besproken dat we hier inderdaad mee bezig zijn om dit op een juiste manier op te pakken. Gelukkig is het in ieder geval goed gekomen met de levering van de nieuwe rollator.
Nogmaals onze excuses.
Met vriendelijke groet,
Rollator.shop ^G


Henk

2/10

BLIJF UIT DE BUURT VAN DEZE WINKEL
Waarom?
Na het koopproces wat verbazingwekkend snel gaat gebeurt er helemaal niets meer.
Behalve een bevestiging is alles dood of doof.
De...
BLIJF UIT DE BUURT VAN DEZE WINKEL
Waarom?
Na het koopproces wat verbazingwekkend snel gaat gebeurt er helemaal niets meer.
Behalve een bevestiging is alles dood of doof.
De bestelling komt niet en men reageert niet op mail.
Bellen heeft ook geen zin, je krijgt een allervriendelijkst meisje aan de telefoon van een callcenter die je vraag met alle plezier doorzet.
Eén keer willen ze je nog wel te woord staan en zeggen dan dat je bestelling in behandeling is maar niet weten wanneer en/of je bestelling wel komt.
Daarna hoor je niets meer.
De beloofde Track & trace komt niet.
Weer bellen heeft geen zin, het allervriendelijkst meisje aan de telefoon van het callcenter kan niets beloven en inderdaad, stilte.
Doodse stilte.
Als er dan van mij een mail met annulering de deur uit gaat staat er plotseling een bezorgfee op de stoep met…. inderdaad de gekochte rollator.
Ook na mijn annulering reageert men niet en doet men, of is, stommetje.

Ik heb veel meegemaakt op online kopen, maar deze winkel verdient de hoofdprijs in failliet gaan, want ik kan mij niet voorstellen dat men na deze en vele reviews voor mij nog een rollator verkoopt.

Mijn vader kan gelukkig na 14 dagen begonia’s kijken zich weer verplaatsen, maar niet dankzij de Rollator.shop.

Sterke punten

Geen


Steven Benjamin

1/10

Ik wacht al drie weken op mijn moeders rollator, het zou binnen drie werkdagen worden geleverd

Sterke punten

geen


frederik tavenier

6/10

Duidelijke product omschrijving, voldoet aan de verwachtingen. Levering door POST NL duurde wel ruim een week? Weersomstandigheden? Op de lever dag pas geïnformeerd over leverblok per email. Duidelijke product omschrijving, voldoet aan de verwachtingen. Levering door POST NL duurde wel ruim een week? Weersomstandigheden? Op de lever dag pas geïnformeerd over leverblok per email.
Tip, Verwachte leverdatum al bij orderbevestiging al aangeven !

Sterke punten

sterk product, duidelijke website


K.J Gelauff

8/10

Tevreden over delevering

Sterke punten

op tijd geleverd zoals afgesproken


René Blom

10/10

Uitstekend, zeer professionele benadering

Sterke punten

Meeveren met de klant