Zie onderdeel sterke punten

Duidelijke informatie op de website, veel keuze. Duidelijkheid over leveringstermijn (die ook netjes gehaald werd), duidelijke mails met informatie over de levering. Prima!

De Boel - Vanpeteghem

Top ervaring. Mooie en strakke materialen waarbij je een strak resultaat hebt na installatie. Goede mail informatie en afhandeling na bestelling. Werden gebeld om een leverdatum welke je dan kan...

Telefonisch contact voor de leverdatum te bespreken en op de leverdag een mail met ongeveer het uur van levering. Klasse!!!

Misschien voor de vertikale lamellen een montage handleiding mee geven. Info hierover niet gevonden op jullie site.

Bedankt voor het achterlaten van uw feedback.

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons en onze producten.

Wat betreft de montagehandleiding kunnen we u melden dat we druk bezig zijn met een mooie instructie op papier en video.

Het team van Rolgordijnwinkel.nl hoopt dat u nog lang plezier heeft van de lamellen.

BTOC.BV

Prima en correct

Nabellen

Geen verbeterpunt

Antoinette

Onze ervaring is in een woord: fantastisch!!
Wat een ontzettend behulpzame dame aan de telefoon. De op maat levering zo snel, dat we deze nog even moesten uitstellen ivm het drogen van de...

Hele goede, vriendelijke en duidelijke communicatie

Misschien de pluggen en schroeven meesturen om de rolgordijnen mee op te kunnen hangen?

Bedankt voor het achterlaten van uw feedback.

Wij hebben elkaar inmiddels even gesproken en de rolgordijnen hangen gelukkig helemaal naar wens.
De pluggen en/schroeven zitten altijd bij de bestelling, en zoals telefonisch aangegeven zullen wij de desbetreffende afdeling doorgeven om even goed op te letten dat ze de montagematerialen erbij doen.

Het team van Roglordijnwinkel.nl hoopt dat u nog lang plezier heeft van uw rolgordijnen.

Kroon

Voor de vierde keer besteld hier. En ook deze keer weer perfect. Gordijnen zijn heel mooi. Levering is keurig geregeld. Goede service

Levering, wordt keurig gebeld om een afspraak te maken en krijgt op de dag zelf een tijdvak wat erg handig is.

Paul

Goed en mooi product. Voldoet aan de verwachtingen

Supermooi systeem van degelijke kwaliteit. Mooie afwerking.

De levertijd zou iets sneller kunnen en montageschroeven en een handleiding ontbrak. Ondanks het amateuristische filmpje op internet, zou een papieren handleiding toch wel handig zijn geweest.

Reactie Rolgordijnwinkel.nl:

Bedankt voor het achterlaten van uw feedback,

Goed om te lezen dat u tevreden bent met onze perfect fit rolgordijnen.

De levertijd van uw perfect fit rolgordijnen was 1 week, en helaas is het niet mogelijk om een op maat gemaakt product niet sneller te produceren. Wij hebben geen producten op voorraad liggen, want alles wordt op de millimeter op maat gemaakt.

Wij zullen eens naar de video kijken of we een betere versie kunnen aanbieden, en tevens een papieren versie maken.

Het team van Rolgordijnwinkel.nl hoopt dat u nog lang plezier heeft van uw perfect fit rolgordijnen.

Website is duidelijk, scherpe prijzen en snelle levering.

De benodigde informatie om een bestelling goed te kunnen uitvoeren is op de website aanwezig.

Geweldig. Vriendelijk te woord gestaan. Meedenken. Ideeen aandragen. En zeer geduldig.

Duidelijk.
Geduldig.
Aardig.

Bezorgdienst was niet klantvriendelijk.

Levering vrij laat

gemakkelijk om te bestellen

wij betaalden onmiddellijk, toch dat men dat er nog niet betaald was, en kwam de levering laat.

Bedankt voor het achterlaten van uw feedback.

Helaas is het met uw betaling niet helemaal goed gelopen, en na het ontdekken hiervan hebben wij uw rolgordijn met spoed gemaakt.
Maar helaas heeft uw bestelling hierdoor inderdaad enige vertraging opgelopen.

Het team van Rolgordijnwinkel.nl hoopt dat u lang plezier mag hebben van uw rolgordijn.

Paulien

Uitstekend. Snel geleverd en vriendelijke telefoniste/medewerkster.
Het geheel is naar wens en afspraak geleverd en het ziet er mooi uit.

Medewerkster heeft telefonisch alle tijd genomen om te helpen met het opmeten.

Kleurstalen in "offwhite" waren eerder cremekleurig, maar op een computerscherm zijn kleuren moeilijk exact weer te geven. Vandaar dat het een fijne service is, dat je gratis kleurstalen kunt aanvragen.

Reactie Rolgordijnwinkel.nl:

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw feedback.

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent.

De kleuren kunnen inderdaad op een computerscherm anders overkomen dan in het echt, daarom adviseren wij altijd geheel vrijblijvend en kosteloos kleurstalen aan te vragen.

Het team van rolgordijnwinkel.nl hoopt dat u lang plezier heeft van uw PVC lamellen.