9.5/10

MEESTERS LEON

Onze ervaring is zeer positief

de opgegeven maten waren correct en alles zeer goed verpakt en binnen de vooropgestelde termijn geleverd

geen, alles perfect voor ons

Positief. Goede en snelle communicatie. Snellere levering dan verwacht

Snelle reactie tijd

Mijn enige bezorgdheid om rolgordijnen online te bestellen was het bepalen van de afmeting. Op de website staat echter alles zo in detail en duidelijk uitgelegd, dat er geen enkel probleem was. De...

Duidelijk en heldere uitleg, veel details.

De bepaling van de lengte van de optrekkoord kan beter, bij mij zijn ze iets te kort om gebruiksvriendelijk te zijn.

Reactie Rolgordijnwinkel.nl:

Bedankt voor het achterlaten van uw feedback.

Wat fijn om te horen dat de rolgordijnen helemaal naar wens zijn en perfect passen.

Ivm de child safety wetgeving zijn wij verplicht om naar de montage hoogte te vragen en hier de kettinglengte mee te bepalen. Wij mogen hier helaas niet vanaf wijken.

Het team van Rolgordijnwinkel.nl hoopt dat u lang plezier mag hebben van uw rolgordijnen.

Fabienne

Zeer goed, uitstekende service!

Hoge service, goede aanvullende informatie

Nvt

eriki bulté

Het is onze tweede bestelling. De service na verkoop is uitstekend.

Met de ROLgordijnwinkel zeer goed ervaring

Gratis stalen zodat je tot een betere keuze komt

Betere koerier voor het verzenden van de rolgordijnen. Met Rolgordijnwinkel een afspraak gemaakt wanneer de levering. Bij de koerier ging het mis. Op zich kunnen fouten gebeuren en comminuceer deze met de klant zodat deze niet nodeloos een dag zit te wachten op iets dat niet komt.

Ineke

Ik heb een goede ervaring met
Rolgordijnwinkel. Ik had 4 kleurstalen
aangevraagd, kreeg er een aantal meer
en uiteindelijk kon ik daar een keus
uitmaken.

Veel keus in kleuren van lamellen.
Goede en snelle afhandeling van de
bestelling. Na een mail over beschadiging van verpakking en lamellen een snelle reactie terug ontvangen.

Geen verbeterpunten. Ik had alleen een klacht over de bezorging. Vervoersbedrijf was niet te volgen via de link die ik doorgestuurd had gekregen en de verpakking was beschadigd en ook een paar lamellen hadden lichte schade.

KarlaDS

Top!

Zeer goede en duidelijke communicatie, geen vraag is teveel, rolgordijnwinkel zoekt het voor je uit en bezorgt je de nodige informatie zodat je alsnog gefundeerd je beslissing kan nemen.

Pluggen waren niet meegeleverd - deze werden nageleverd.

Reactie Rolgordijnwinkel.nl:

Bedankt voor het achterlaten van uw feedback.

De pluggen waren inderdaad niet meegestuurd maar zijn gelijk naar u toegestuurd.

Het team van Rolgordijnwinkel.nl hoopt dat u nog lang plezier heeft van uw rolgordijn.

Niels Masselink

Goede beschrijving. De gevraagde stalen waren zeer snel binnen

Het leveren van gratis stalen voor de juiste keuze van gordijn

Ik maakte met u netjes afspraken over wanneer ik mijn bestelling bezorgd wilde hebben. De koerier maakte er een potje van door niet op de dag te leveren. Kan op zich gebeuren, maar COMMUNICEER hier dan wel over. Scheelt mij een dag thuis zitten wachten.

Ik heb losse lamellen besteld nadat ik
meerdere stalen heb aangevraagd.
De stalen waren binnen een dag in huis.
De lamellen zijn snel geleverd en waren goed verpakt.

Veel stalen op te vragen en ook losse lamellen te bestellen.