Rolgordijnwinkel.nl

Rolgordijnwinkel.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Rolgordijnwinkel.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1212
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Rolgordijnwinkel.nl met 9.4/10. Gebaseerd op 1212 ervaringen.

Arjan ilbrink
Goed (8/10)
Arjan ilbrink
Score voor Rolgordijnwinkel.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super en afspraak is afspraak.

Uitstekend (10/10)

Goed contact via de mail en gratis telefoonnummer

Nee ga zo door

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Eerste keer hier besteld, prima voor elkaar.

Fam. Pater
Fam. Pater

Snelle toezending van stalen en extra kleuren bijgevoegd

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wederom snelle, nette levering van mooie rolgordijnen!.

van der Leeden
Onvoldoende (4/10)
van der Leeden

Duidelijke website en makkelijk te vinden wat je zoekt

Bij de levering ging alles maar dan ook alles fout. Als er een doos zoekraakt zou dit geen hele week moeten duren om dit te rectificeren.
Emails om aan te geven wanneer de levering plaats zou vinden vond alleen bij de derde keer plaats, de eerste 2 keer ontvingen we niets.

Reactie Rolgordijnwinkel.nl:

Helaas is de levering van uw producten inderdaad niet helemaal goed verlopen.
Wij hebben dit incident dan ook uitvoerig met onze vervoerder besproken zodat dit in de toekomst sneller opgelost moet en zal worden.

Het team van Rolgordijnwinkel.nl hoopt dat u nog lang plezier heeft van uw lamellen.

Score voor Rolgordijnwinkel.nl:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Bestellen op de website ging prima. kleurenstalen werden ook keurig geleverd..
de levering kwam na 10 dagen zoals voorspeld . op de dag van levering zouden we een email krijgen met het tijdstip van levering echter deze mail kwam nooit aan. bij levering bleek de doos met lamellen verdwenen te zijn. duurde 5 dagen voordat de doos boven water kwam. vervolgens zouden de dag daarop geleverd worden. hele dag gewacht, bleek aan het eind van de dag dat ze nooit ingeladen waren voor die dag dus 3 dagen thuis geweest voor 1 levering..
dus bestellen prima, spullen ook prima, alleen de levering dat was te gek voor woorden..

kantoor in Rotterdam
kantoor in Rotterdam

Goed telefonisch bereikbaar voor overleg over opmeten

Ik kreeg niet de mededeling dat voor elke 50e beoordeling een bioscoopbon wordt verloot. Maar hoe kan je nu loten uit één beoordeling, de 50e wint toch gewoon??

Reactie Rolgordijnwinkel.nl:

Bedankt voor het achterlaten van uw feedback.

Wij verloten inderdaad een bioscoopbon, dit is onder de laatste 50 beoordelingen.
Dus het is niet zo dat automatisch de 50e beoordeling de bon wint.

Het team van Rolgordijnwinkel.nl hoopt dat u nog lang plezier heeft van uw rolgordijnen.

Goede ervaring.

Mark
Mark

Nabellen en vragen of mijn bestelling wel juist was (omdat ik er vreemde combinatie had besteld)

- 2x bellen wat overbodig. Mn mbt levering. De email was voldoende geweest
- iets meer informatie of de lengte van de ketting. Onvoldoende gerealiseerd dat deze heel kort is bij 60 cm

Prima. aan te bevelen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima kwaliteit service was prima. levering was mooi op tijd..
een aanrader.

Patricia
Prima (7/10)
Patricia

Kreeg snel, mooie samples van rolgordijnstof. Kon daardoor een goede keuze maken.

Lang niets gehoord over leveringsdatum (13 september besteld -en 25 september hoorde ik dat ze 26 september geleverd zouden worden.
Mijn gordijn is 80 cm langer dan opgegeven. Dit had ik niet verwacht. Op een opgegeven lengte van 120 is dit verrassend lang (niet echt prettig omdat de rol dan dikker wordt).
Ik zou van de levering een bevestiging in mijn email ontvangen en heb deze niet gekregen van de besteldienst. Hierdoor liep ik de eerste keer mijn bestelling mis.

Score voor Rolgordijnwinkel.nl:3.5/5

Mooi resultaat.

Monique van Werven
Monique van Werven

dat je stalen kan bestellen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

In één woord uitstekend..
duidelijke info op site, superfijn dat je stalen kan bestellen zodat je de stof/patroon ook in het echt kan zien..
levering is perfekt gegaan (vooraf bericht e.d.) ophangen ging ook heel makkelijk,.

Bram Demuynck
Bram Demuynck

Uitstekende service en heel makkelijk te plaatsen. Ook 2 extra gratis lamellen bijgeleverd!

Beetje akelig dat het gehele bedrag op voorhand in 1 keer dient betaald te worden. Miss handiger 25% voorschot en 75% bij of na levering . Alsook indien mogelijk een spare part list?

Reactie Rolgordijnwinkel.nl:

Hartelijk dank voor uw feedback.

We kunnen ons voorstellen dat het soms een vervelend idee is om een bedrag in 1 keer te betalen, daarom werken wij met een betrouwbare betaalprovider. En tevens bieden wij als betaaloptie rembours aan, zodat er bij ontvangst betaald kan worden.

We gaan uw tip mbt een spare part list intern bespreken.

Het team van Rolgordijnwinkel.nl hoopt dat u lang plezier mag hebben van uw lamellen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goede service! correcte levering en super makkelijk te monteren! zou ze direct opnieuw daar bestellen!.

Bedrijfsinformatie

Rolgordijnwinkel.nl levert topkwaliteit raamdecoratie tegen betaalbare prijzen. Wij bieden een grote collectie rolgordijnen en duorolgordijnen aan, die speciaal voor u op maat worden gemaakt.
Adres
Noordeinde 172