9.5/10
9.5/10

D. Mollers

Zeer goed. Fijne communicatie over het opmeten van de ramen en verschillende staaltjes. Er werden verschillende onderdelen opgestuurd om het perfect fit systeem te testen en een staaltje uit te... Zeer goed. Fijne communicatie over het opmeten van de ramen en verschillende staaltjes. Er werden verschillende onderdelen opgestuurd om het perfect fit systeem te testen en een staaltje uit te zoeken. Zodra de bestelling gereed is krijg je gelijk een belletje en was het de volgende dag in huis.

Communicatie, service

De website up to date houden met de optie van verschillende staaltjes.

Ron Tichelaar

Doet wat het beloofd. Bestellen is makkelijk en overzichtelijk. Levering volgens afspraak en geleverd binnen de gestelde tijd.

Overzichtelijkheid webshop, snelle levering en het belangrijkste de kwaliteit van het geleverde product.

Patrick

Wij hadden een afwijkende maat nodig (> 300 cm. breed) en via de site was dit niet mogelijk. Contact via de mail gezocht wat de mogelijkheden zijn en samen zijn wij er op een uitstekende manier... Wij hadden een afwijkende maat nodig (> 300 cm. breed) en via de site was dit niet mogelijk. Contact via de mail gezocht wat de mogelijkheden zijn en samen zijn wij er op een uitstekende manier uitgekomen. Dankzij de hulp van Rolgordijnwinkel.nl !
Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe Duette shades !

Het meedenken in oplossingen.

Iets meer op de hoogte zijn van wat er wel en niet precies mogelijk is bij de diverse breedtes + hoogtes van de producten.

Zeer goed.
Eerst kleurstalen aangevraagd die binnen 2 dagen geleverd werden.
Hierna kleuren vergeleken.
Zeer goed.
Eerst kleurstalen aangevraagd die binnen 2 dagen geleverd werden.
Hierna kleuren vergeleken.
Bij 5 sites kleurstalen aangevraagd maar nergens zulke mooie kleuren gevonden als bij rolgordijnwinkel.nl

kwaliteit erg goed.
Pakket netjes verpakt en geleverd.
Levering in 11 dagen.
Klantenservice staat je vriendelijk te woord is heel begripvol en behulpzaam.

geen.

Theo Bolk

Fijne winkel om zaken mee te doen

Vriendelijk en duidelijk

Ga zo door

Prima!

vriendelijk

Vink

Prima service , prettige communicatie en direct opgelost toen bleek dat er beschadiging was ontstaan bij vervoer

Stalen beschikbaar, goede prijs kwaliteitverhouding

Handleiding montage meesturen

tot op de mm nauwkeurig kunnen bestellen.

misschien tussentijds een bericht in hoeverre de productie van (in ons geval een duette) gevorderd is, maar dat is slechts extra service.

Perfect

vriendelijke telefoniste

Peter

Ze doen wat ze beloven, super!

Zeer goede communicatie

Nvt