9.5/10
9.5/10

ten Berge

Blij met de hulp die ik kreeg voor het inmeten!

Goede hulp en contact via mail.

Geen.

Fam.Bustraan

Wij hebben rolgordijnen gekocht en zijn daar zeer tevreden over, de hulp bij het vast stellen van de juiste maat die zij verlenen is perfekt.
De levering precies op tijd en keurig verpakt om...

Ik heb wel enkele keren tel kontakt gehad voor de bestelling is gedaan en ze zijn heel vriendelijk en vakkundig en dat maakt het bestellen makkelijk, heeft een vertrouwd gevoel.

Ik ben erg blij dat ik voor dit bedrijf heb gekozen. Nadat ik stalen gekregen had koos ik voor de mat zwarte 50 mm aluminium jaloezie. Toen ze klaar waren werd ik netjes gebeld door een hele...

Vriendelijk, netjes, service .

Een handleiding is misschien handig voor het ophangen van de jaloezieën. Was even uitvogelen hoe het nou moest.

Telefonisch goed bereikbaar, snel antwoord op vraag

Arjan

Heel goed! Goede service, goede hulp bij inmeten en vragen, snelle levering en erg klant gericht! Mooi product, ziet er strak en netjes uit en zoals op de foto’s weergegeven

Zeer goede service en klantgericht contact. Fijne mensen om contact mee te hebben, ze helpen je echt verder met als doel een mooi product te krijgen

Perfect. Telefonisch gecontacteerd voor de levering. En gekregen wat ik gevraagd had. Bedankt

Carine brands

Correct en mooi werk geleverd!!!

Jurian bos

Erg makkelijk en duidelijke informatie op de site

Duidelijke site en alle vervolgstappen gaan erg makkelijk.

Niet.

R J van der Marel

Prettige samenwerking gericht op het zo prettig mogelijk laten verlopen van de invulling van de wensen van de klant en daaruit voortvloeiend natuurlijk de levering van het product.

Er is de bereidheid om samen met de klant vooraf veel contact te hebbe over de details van het te leveren product.

Online lamellen besteld voor onze zolderkamer. Na het ontvangen van een aantal kleurstalen snel de keuze kunnen maken, en de bestelling werd binnen anderhalve week naar tevredenheid geleverd.

Het ontvangen van stalen voorafgaand aan de daadwerkelijke bestelling vergemakkelijkt de uiteindelijke keuze enorm!