9.5/10
9.5/10

A.Klaver

Prima service, makkelijk, betaalbaar en snel , precies wat men tegenwoordig wilt.

Petra van Schoonhoven

Wij zijn positief over de Rolgordijnwinkel. Mooie duo rolgordijnen die snel geleverd werden voor een goede prijs.

Gratis staaltjes die snel en met zorg verpakt geleverd, werden.
Goede prijs/kwaliteit verhouding

duidelijkere foto’s van de stalen

Goede service, bij de stalenaanvraag hebben ze zelf nog wat kleuren toegevoegd. Dat was heel behulpzaam en we hebben daardoor een nog betere keuze kunnen maken. Snelle en goede service en levering.

Klantgericht, meedenken.

F. Bahnen

Makkelijk bestellen, en voldoende keuze wat betreft kleuren en materiaal.

Carmen

Erg Goed

Behulpzaamheid

Geen op het moment

Bart Depreitere

Zeer mooie afwerking. Maatvast en netjes uitgevoerd. De mogelijkheid tot het verkrijgen van stalen is een groot voordeel. Zo kan je exact zirn wat je krijgt. Snelle levering. Top!!

Mooie gordijnen, op tijd en in overleg geleverd. Blij met het makkelijke contact. Miste alleen bij aflevering een ophang instructie. Op site wel te vinden, maar koste me wel wat moeite om gordijnen...

makkelijk persoonlijk contact, gemaakte afspraken werden nagekomen.

instalatieinstructie in nederlands, stap voor stap foto's? ook hoe je de draadjes van de duette shades, tussen de draad gespannen, mooi weg kunt werken.

YCLM van Wely

Met de rolgordijnenwinkel heb ik een heel goede ervaring.

Telefonische bereikbaarheid, snelle reactie per mail op vragen, zeer klantvriendelijke en meedenkende medewerkenden aan de telefoon.

Heel tevreden

Kwaliteit, prijs, presentatie.

Jaap stuve

Hele goeie ervaring mee. Rolgordijn past perfect.

Telefonisch besteld. Vriendelijke Dame.

Nee.