9.5/10

Goede ervaring

snelle levering

Prima ervaring!

Heel vriendelijke klantenservice, nemen de tijd uit te leggen hoe je gordijn moet monteren.

Geen, ik koop hier graag weer.

Netjes geleverd en goede prijs

Sneller leveren

Bedankt voor het achterlaten van uw feedback.

Onze Duette® gordijnen worden niet door ons zelf gefabriceerd en daardoor is de levertijd circa 3 weken, en uw order is binnen deze periode geleverd. Hopelijk is alles helemaal nar wens.

Het team van Rolgordijnwinkel.nl hoopt dat u nog lang plezier heeft van uw Duette® gordijnen.

anne van ZUNDERT

Mijn ervaring is zeer positief goede begeleiding tijdens bestelling op de site. de vragen die ik had werden gelijk terug gekoppeld. lekker grote stalen

de communicatie

Mooie afwerking, goede verpakt bij aflevering. Enkel jammer geen montage voorschrift schrok een beetje af maar lag eigenlijk voor de hand.

Bedankt voor het achterlaten van uw feedback.

Op de website hebben wij een mooie video staan hoe de perfect fit gemonteerd moet worden, maar gelukkig heeft u deze goed kunnen monteren.

Het team van Rolgordijnwinkel.nl hoopt dat u nog lang plezier heeft van uw perfect fit rolgordijn.

Alles oke

Snelle service

Doe zo verder

Th. van Hesteren

Fraaie Duette`s.
Helaas NIET volgens afspraak geleverd.
Tevens is de kleur donkerder als het geleverde staal F 578.
Service goed.

Snelle, goede levering. Goed om de klant te bellen over afleverdatum.

Rik

Met de website zelf is niks mis mee. Alleen met de gordijnen zelf wel. We hebben Perfect Fit gordijnen gekocht, die verduisterend zijn. Dit is helaas niet het geval. Al het licht komt langs de...

De klantenservice is erg vriendelijk.

Geef graag op de website aan dat de verduisterende gordijnen van Perfect Fit totaal niet verduisterend zijn. Als je ze wilt aanschaffen omdat je een donkerder slaapkamer wilt kan je beter iets anders proberen.

Nette website
Overzichtelijk en veel keuze opties

wellicht vaste prijzen voor ene gekleurde kap e.d.
En maatadvies over de hoogte toevoegen

Bedankt voor het achterlaten van uw feedback.

We gaan uw verbeterpunten mbt de sierkap onderzoeken of een vaste prijs een goede optie is.
Op onze meetinstructie hebben wij uitgebreid uitgelegd hoe de hoogte gemeten moet worden.

Het team van Rolgordijnwinkel.nl hoopt dat u lang plezier heeft van uw rolgordijn(en)