9.5/10
9.5/10

Online lamellen besteld voor onze zolderkamer. Na het ontvangen van een aantal kleurstalen snel de keuze kunnen maken, en de bestelling werd binnen anderhalve week naar tevredenheid geleverd.

Het ontvangen van stalen voorafgaand aan de daadwerkelijke bestelling vergemakkelijkt de uiteindelijke keuze enorm!

Karin Mes

Prima personeel, deskundig en coöperatie

Bijzonder deskundig en coöperatief.

neen

Maes

Heel vriendelijk aan de telefoon .producten worden netjes afgeleverd en worden goed verpakt .

Past perfect wat ik heb besteld

Prettig en snel geholpen. Prachtig gordijn.

J van den Heuvel

We werden gebeld de dag voor levering dat er mogelijk geen schroefjes in de verpakking van een rolgordijn zaten daarom waren er onder het deksel extra schroefjes toegevoegd. Nou die waren hard nodig...

De afmetingen klopten en ze waren keurig verpakt. Duidelijk aangegeven welke 1-2 enz. was.

Beter controleren of alles compleet is, mogelijk door een 2e persoon.
Ik zou het ook prettig vinden als er een rekeningoverzicht bij de bestelling zou zitten. Nu had ik alleen een zelf geprint bestelformulier.

Monique

Super blij met de nieuwe lamellen, keurig afgeleverd!
Goede service!!!

CITYSTAY

Fijne, persoonlijke samenwerking. Gratis stalen ontvangen. Tevreden van het resultaat.

Gratis stalen versturen. Vele mogelijkheden. Scherpe prijzen.

Alle kleuren beschikbaar maken per type rolgordijn.

Prima, prijs was goed, levertijd als opgegeven

Prettig aan de telefoon, snelle levering en keurig op maat. Was precies de opgegeven maat.
Goede keuze aan opgestuurde stalen.

Keurig werk geleverd

Nee, alles prima.

Annie

Zeer vriendelijke telefonistes. Ondanks dat er iets fout is gegaan werd het correct en snel opgelost. ondanks de klant ben ik een tevreden klan

Telefonisch contact en zeer goede communicatie doordat gebeld werd over de bezorg datum en de planning daarvan.