Slecht. Bak wordt regelmatig niet geleegd. Bellen helpt niets. Ik ben er wel klaar mee.

helemaal niets

CuteDutch

Wat een k*t bedrijf! Komen afspraken niet na. Lediging wordt niet uitgevoerd. Geven aan dat jij als bedrijf liegt en de bak niet buiten hebt gezegd. Beloven de dag erna te komen. Komen wederom niet... Wat een k*t bedrijf! Komen afspraken niet na. Lediging wordt niet uitgevoerd. Geven aan dat jij als bedrijf liegt en de bak niet buiten hebt gezegd. Beloven de dag erna te komen. Komen wederom niet opdagen. Slecht bedrijf! Neem nooit een rolbakkie. Want erger dan dit kan het niet worden!

Incasseren van de facturen.

Enorm slechte support zonder enige flexibiliteit

De incasso is altijd op tijd...

erotiekshop helen

Zeer slecht bak word niet geleegd op ophaal data na telefonisch contact zeggen jullie gewoon bak stond niet buiten terwijl dat wel zo was is een keer helemaal niet geleegd wel factuur voor gekregen... Zeer slecht bak word niet geleegd op ophaal data na telefonisch contact zeggen jullie gewoon bak stond niet buiten terwijl dat wel zo was is een keer helemaal niet geleegd wel factuur voor gekregen reageert bijna nergens op slaat klachten in de wind en leg probleem bij klant neer is dus niet goedkoop op deze manier en zeer onbeschofd volgens mij maar ja maar net wat je gewend ben.

ard fielmich

Komen leegafspraken niet na. Al 3 keer worden leegafspraken niet nagekomen. Dienstverlening laat zo te wensen over.

Tot nu toe alleen zwakke momenten meegemaakt

Zeer ontevreden. Klantenservice zeer onvriendelijk, niet klantgericht. Onaangekondigde tariefsverhoging van meer dan 50% in één jaar. Bij verzoek om opheldering van de verhoging werd contract... Zeer ontevreden. Klantenservice zeer onvriendelijk, niet klantgericht. Onaangekondigde tariefsverhoging van meer dan 50% in één jaar. Bij verzoek om opheldering van de verhoging werd contract opgezegd. Zeer klant onvriendelijk!

Alles leek goed te gaan, tot ik na 2 jaar mijn facturen ging vergelijken en al langere tijd meer heb betaald dan de prijzen welke worden vermeld op de website.
Na contact te hebben opgenomen...
Na contact te hebben opgenomen met de klantenservice werd de verwarring alleen maar groter, ze konden de prijsverhogingen niet uitleggen en waren ook zeker niet van plan dit uit te zoeken.
Na vervolgend gemeld te hebben dat ik het vertrouwen kwijt was en het contract na 3 jaar wou beëindigen kreeg ik een factuur van 49,- euro voor het retourtransport van de afvalbak.
Nee voor mij nooit geen ‘bakkie’ meer, klantenservice staat bij dit bedrijf op een zeer laag pitje!

Neem de klantenservice eens onder de loep, dit heeft duidelijk niks met service te maken

Reactie Rolbakkie.nl:

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw review. WIj vinden het vervelend dat u het contract bij ons heeft opgezegt. Het klopt dat u de afgelopen 2 jaar meer heeft betaald dan nu online staat, dit komt omdat wij per 1 januari sommige tarieven verlaagd hebben in plaats van verhoogd. Onze excuses dat wij dit niet duidelijk aan u uit hebben kunnen leggen.
Rolbakkie

arts in Oost Nederland

Slechte ervaring, wordt niet gecommuniceerd, je moet maar afwachten wanneer papiervernietiging wordt opgehaald, moet al om 7 uur 's ochtends op mijn werk zijn, terwijl het om 17 uur wordt opgehaald.... Slechte ervaring, wordt niet gecommuniceerd, je moet maar afwachten wanneer papiervernietiging wordt opgehaald, moet al om 7 uur 's ochtends op mijn werk zijn, terwijl het om 17 uur wordt opgehaald. Ze zeggen telkens dat de container aan de weg moet staan, terwijl dat niet mag met vertrouwelijke documenten vernietiging. Geen enkele afspraak mee te maken

zijn goed in het tijdig afschrijven van de facturen

Reactie Rolbakkie.nl:

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw review, wij vinden het vervelend dat u een slechte ervaring heeft met Rolbakkie. De container worden tussen 07:00 en 18:00 uur geledigd, u hoeft deze niet buiten aan te bieden maar achter de eerste deur. De chauffeur komt de container binnen bij u ophalen. In ons systeem kunt u een melding aan laten zetten dat u een notificatie krijgt een dag voor de lediging, zodat wij u hier aan herinneren.
Rolbakkie

tom vollaard

Ik heb nog nooit te maken gehad met zo een slechte organisatie. Dat er een foutje word gemaakt en dat de container niet word geleegd kan gebeuren. maar dit is mij in de 2 maanden dat ik klant van... Ik heb nog nooit te maken gehad met zo een slechte organisatie. Dat er een foutje word gemaakt en dat de container niet word geleegd kan gebeuren. maar dit is mij in de 2 maanden dat ik klant van rolbakkie ben al +- 10 keer gebeurd. ik heb al anderhalve week dagelijks contact gehad met de klantenservice en er word mij dagelijks beloofd dat ze de container de volgende dag ophalen, nou niet dus.
Dan zou je zeggen dat als de manager je op belt van rolbakkie dat het dan echt geregeld word. Maar nee nu moet ik een klachtenmail sturen en waneer de container geleegd word??? dat gaat ze nog even met de planning bespreken. Dus na al de tijd die ik kwijt ben geweest aan het heen en weer rijden om de container buiten te zetten en al het telefonische contact, moet de klant nog zelf een klachtenmail opstellen.
En de container is nog steeds niet geleegd!! Tijd om rolbakkie de koude douche te geven!

Jan Vernooij

Starre organisatie die niet begrijpt waar een ondernemer behoefte aan heeft. Serviceniveau laag.

nope