Slechte planning

Eerste leging werd gepland op hemelvaartsdag, bleek dat ze die dag niet legen. Nieuwe afspraak moeten plannen. Tweede keer niet geleegd, om onverklaarbare reden, wel langs de bak gereden (bijna ook... Eerste leging werd gepland op hemelvaartsdag, bleek dat ze die dag niet legen. Nieuwe afspraak moeten plannen. Tweede keer niet geleegd, om onverklaarbare reden, wel langs de bak gereden (bijna ook mijn collega aangereden). Na afspraak alsnog geleegd.

Reactie Rolbakkie.nl:

Nogmaals onze excuses voor het niet legen van de rolcontainer. De inhaallediging vanwege Hemelvaartsdag is helaas niet op de juiste datum terecht gekomen. Fijn dat het uiteindelijk toch goed is... Nogmaals onze excuses voor het niet legen van de rolcontainer. De inhaallediging vanwege Hemelvaartsdag is helaas niet op de juiste datum terecht gekomen. Fijn dat het uiteindelijk toch goed is gekomen.
Rolbakkie.nl

Rolbakkie

Prijs is heel goed

ProBrace

Goed bezig

Niet meer poespas dan noodzakelijk

Afval

goedkoop, goede service, vriendelijke telfoniste

tapperij piepin

Goed bedrijf

ben wel eens een keer vergeten de bak aan de kant vd weg te zetten maar werd toch geleegd wat heel belangrijk is

Eenorm.nl

Rolbakkie beoordeling

Prima en keurig op tijd

Geweldige service

Zodra wij de bak vergeten buiten te zetten wordt hij keurig opgehaald.

s peters glas en shilderwerken

Goede service en flexibele

flexibel waneer het een vergeten bent komen ze gewoon een andere data

M-case

Geen omkijken naar

Verwerking van bedrijfsafval is niet echt een sexy product, meer een noodzakelijk kwaad. En dat is bij Rolbakkie uitstekend geregeld: plaatsing van de container was snel geregeld en de prijs is... Verwerking van bedrijfsafval is niet echt een sexy product, meer een noodzakelijk kwaad. En dat is bij Rolbakkie uitstekend geregeld: plaatsing van de container was snel geregeld en de prijs is goed.

Wel net na de jaarwisseling (vrijdag 2 januari, 08.15 bleek) een lediging gemist doordat de nieuwe kalender nog niet online beschikbaar was. Daarover gebeld waarbij werd aangegeven dat 1x in de 4 weken ledigingen gewoon doorgeteld zouden worden en ik had kunnen nagaan dat die vrijdag weer een lediging zou zijn. Verwarrende eraan was dat er in een eerdere mail wel expliciet naar de kalender werd verwezen waardoor ik dacht dat er wellicht een andere ophaaldag zou worden aangehouden.

Uiteindelijk is na nogmaals overleg wel de container uit coulance kosteloos geleegd. Eind goed al goed dus, en ondanks die tegenvaller ben ik ook niet overgestapt naar een andere aanbieder. (Komt deels ook door de gratis plaatsing maar pakweg € 50 ophaalkosten bij beëindiging van het contract, maar dat is bij alle aanbieders zo).

Conclusie: goed voor elkaar. Ook goede ervaringen met zusterbedrijf Bouwbakkie.