De Gibraltar

Komt afspraken niet na. Komen herhaaldelijk niet legen. Klantenservice beloofd beterschap maar helaas

Vitaly

Zit met volle bak noch 4 weken te wachten tot ze komt

Klanten vervelend maken

Maxumflor

Totaal onbekwaam in het afhandelen van een simpele klacht. Niet laten uitpraten en het ligt natuurlijk aan de klant.

Ben ik nog aan het zoeken.

Mangerie 't Vervolg

Slecht contact met Gusta van de klanten service, leest de emails niet en beschuldigd klanten van liegen, terwijl de foto erbij zat

Dat het hopelijk goed wordt opgelost

hr Piet Verwer

Top, goed en accuraat

Legen de container en plaatsen hem keurig terug.

CuteDutch

Slecht!! Waardeloos bedrijf met zeer onbeschoft personeel. Komen afspraken keer op keer niet na. Laten je gewoon voor de zoveelste keer staan met je karton. Ze beloven de dag erna alsnog te komen,... Slecht!! Waardeloos bedrijf met zeer onbeschoft personeel. Komen afspraken keer op keer niet na. Laten je gewoon voor de zoveelste keer staan met je karton. Ze beloven de dag erna alsnog te komen, maar dat doen ze niet hoor. Ga niet in zee met Rolbakkie! Je krijgt vervolgens een incasso op je dak als je weigert te betalen voor niet geleverde diensten!

Facturen sturen en incasseren

Marlous Kortland

Heel erg slecht! Komen afspraken herhaaldelijk niet na en hebben een slechte klantenservice of beter gezegd geen klantenservice.

Neco

Zeer slechte bedrijf, ze komen afspraken niet na, ik wil mijn geld terug oprotten met dit kut bedrijf

Slecht. Bak wordt regelmatig niet geleegd. Bellen helpt niets. Ik ben er wel klaar mee.

helemaal niets

CuteDutch

Wat een k*t bedrijf! Komen afspraken niet na. Lediging wordt niet uitgevoerd. Geven aan dat jij als bedrijf liegt en de bak niet buiten hebt gezegd. Beloven de dag erna te komen. Komen wederom niet... Wat een k*t bedrijf! Komen afspraken niet na. Lediging wordt niet uitgevoerd. Geven aan dat jij als bedrijf liegt en de bak niet buiten hebt gezegd. Beloven de dag erna te komen. Komen wederom niet opdagen. Slecht bedrijf! Neem nooit een rolbakkie. Want erger dan dit kan het niet worden!

Incasseren van de facturen.