Kotlias Montage

Zeer slecht

containers elke keer vool achterlaten

Yvies Nagelsalon

ZEER SLECHT

geen.

elzen bouwservice

Zeer slecht

w vd elzen bouwservice

Zeer slecht , wanneer gaan jullie mij eens benaderen over ons ons mening verschil .

wvdelzenbouwservice

Mening verschil goed opgelost

geen mening

wvdelzenbouwservice

Ik zou graag in contact komen met een leidinggevende bij het bedrijf die iets mag beslissen over een conflict .

w.vd Elzen Bouwservice

Voor de derde week oprij het liefst zou ik jullie hier helemaar voorrot schelden echter zal dit geen zin hebben ben ik bang daarom doe ik dat niet . ik heb jullie een keer of 5 gebeld een keer of 5... Voor de derde week oprij het liefst zou ik jullie hier helemaar voorrot schelden echter zal dit geen zin hebben ben ik bang daarom doe ik dat niet . ik heb jullie een keer of 5 gebeld een keer of 5 gemaild en nu dus voor de derde keer hier . het gaat over een mening verschil . toen ik bij jullie een container heb besteld van 1100 liter er is nooit gesproken over kilo's . ik heb dus een keer een container van 500 kilo aangeleverd en daar is een meerprijs van 152 euro op los gelaten ruim 4 keer het maand bedrag . dat wil ik dus graag uitgelegd hebben . dit is jullie laatste kans om op een normale manier te reageren . mvg W.vd Elzen .

w vd elzen bouwservice

Zeer slechte comunicatie

goede chaufeurs

intercity bike

Slechte communicatie. Op e-mail wordt niet inhoudelijk in gegaan, blijkbaar geen tijd en ruimte voor ingecalculeerd

goedkoop

Junn's coffee

Iets langer dan 1 jaar klant bij Rolbakkie. Super service en snelle handeling! Zeer tevreden!

Snelle handeling, klant vriendelijk en betrouwbaar!