9.5/10
9.5/10

J.g.j. Sodenkamp

Een heel goede ervaring.

De service is top, we zijn heel netjes en snel geholpen.

Goede service en snelle levering👍

Emma

Perfecte hulp, ze nemen de tijd voor je. Zowel in de winkel, als op de site. Ze mailen voor duidelijkheid. Echt een topzaak!

Snelle levering, goede producten.

Goede ervaring al had ik gedacht dat de levering de volgende dag geleverd zou worden.

Goede info

Reactie Rokerswinkel.nl:

Bedankt voor uw review!

Ik heb het nog even nagekeken en uw bestelling is dezelfde dag bij ons de deur uit gegaan.
Om de één of andere reden heeft het pakketje een dag bij postnl op het distributiecentrum gelegen. Hier hebben wij helaas zelf geen invloed meer op.
Hopelijk bij een volgende bestelling levert postnl uw pakket wel de volgende dag af.
Als dit nu weer gebeurt laat u ons dat dan alstublieft weten dan nemen wij contact op met postnl.

Anita van der Wolf

Mijn ervaring is positief. Meestal heb ik mijn bestelling de volg e nee dag al.

Toppie dus verder geen verbeter punten al z ik het wel e eens leuk zijn om eens een kortingscode te...

Snelle l regering

Voor trouwe klanten af en toe eens een kortingscode geven.

Reactie Rokerswinkel.nl:

Allereerst bedankt voor uw review!

Hoe graag wij ook zouden willen wij mogen ivm de tabakswetgeving geen kortingscodes verstrekken.

Ook mogen wij geen enkele kortingen geven, geen artikelen afprijzen, geen artikelen gratis weggeven. Alles wat verkoop bevorderend is (en vooral leuk voor de klant) mogen wij niet aan meedoen.

Sorry maar wij kunnen niet anders.

Eric

Ik bestel al jaren bij dit bedrijf. Altijd snelle levering en ik krijg wat ik bestel. Doet wat het moet doen.

Snelle levering, goede producten.

Sizwe Kemmel

Heb hier 3 e-liquids besteld omdat ze 1 van de weinigen zijn die deze specifieke smaak en sterkte op voorraad hebben. Kreeg in eerste instantie 3 verkeerde toegestuurd. Na even gebeld te hebben...

Dat ze PayPal accepteren is sowieso een grote plus.

Verbeterpunt zou kunnen zijn gratis verzending in plaats van verzendkosten in rekening te brengen.

Petra

Snelle en goede service.

Lars

Uitstekend, snelle levering. Achteraf had ik nog een paar vragen, deze werden heel snel en deskundig beantwoord

Snelle levering, snelle reacties

Betaling via Klarna gaf een foutmelding, hierdoor leek het alsof de bestelling niet was aangekomen daardoor had ik per ongeluk 4 x besteld. Gelukkig werd dit goed opgelost door Rokerswinkel.nl