Annet Struijf van Tittelboom

Ik ben zwaar teleurgesteld, bestel nooit weer bij jullie. Afzetterij!

Snel geleverd

Beetje jammer dat er niet meegedacht wordt, ik dacht dat ik een complete set had besteld, maar bleek alleen batterij te zijn. Er moest dus nog een clearomiser bij, weer losse bestelling. Al met al... Beetje jammer dat er niet meegedacht wordt, ik dacht dat ik een complete set had besteld, maar bleek alleen batterij te zijn. Er moest dus nog een clearomiser bij, weer losse bestelling. Al met al bijna 40 euro lichter en een verbrande coil!!

Reactie Rokerswinkel.nl:

Na diverse mails en aangeboden oplossingen begrijpt deze mevrouw niet dat losse onderdelen nou eenmaal duurder zijn als een complete set. wij sturen netjes op wat besteld is. Naderhand korting... Na diverse mails en aangeboden oplossingen begrijpt deze mevrouw niet dat losse onderdelen nou eenmaal duurder zijn als een complete set. wij sturen netjes op wat besteld is. Naderhand korting gaan vragen omdat 2 x een los onderdeel toch een set dat klopt gewoon niet. Ook de aangekochte producten bestaan helemaal niet als set!

Nel

Prima. Ook goed contant via wattsapp

Alles snel geregeld en bij vragen snel een reactie

Jan S.

Diverse artikelen gekocht

Adequate beschrijving goede zoekfunctie en snelle levering

Nvt

Nn

Super snelle levering, keurig verpakt

Snelheid

Monique

Het pakket kon niet geleverd worden omdat ik niet thuis was ivm een condoleance. Ik kon het net niet redden om op tijd thuis te zijn. Het pakket is door PostNL retour gezonden naar de verzender, ik... Het pakket kon niet geleverd worden omdat ik niet thuis was ivm een condoleance. Ik kon het net niet redden om op tijd thuis te zijn. Het pakket is door PostNL retour gezonden naar de verzender, ik kreeg niet de mogelijkheid het pakket bij een afhaalpunt op te halen. PostNL geeft aan dat dat door de gemaakte afspraken met het bedrijf komt.
Na 3 dagen nog niets van het bedrijf gehoord.

Snel bestellen. Goede en heldere communicatie

Reactie Rokerswinkel.nl:

Door de fout van postnl is het pakketje retour gekomen. We hebben samen een oplossing gevonden.

Danny

Erg goed. Fijn om te bestellen en betrouwbaar

Informatief, snelle levering, doet wat het beloofd, groot assortiment

Kelly

Super!

Duidelijk en makkelijk

Geen klachten

Kimberly

Goed dat jullie nog de vapes verkopen, een van de weinige online nog die verzend en de blueberry peach ice nog op voorraad had. Heb ze allemaal binnen gehad. Was een beetje sceptisch over het... Goed dat jullie nog de vapes verkopen, een van de weinige online nog die verzend en de blueberry peach ice nog op voorraad had. Heb ze allemaal binnen gehad. Was een beetje sceptisch over het overboeken ipv ideal maar alles is geleverd. Heel blij mee

Blijven verkopennnn

Jolanda

Duidelijk

Gerda

Uitstekend

Makkelijk te vinden met aantal van voorraad

Smaak sterkte of scherpte