Klantvriendelijk, ruim assortiment, mogelijkheid om iets wat (nog) niet voorradig is te bestellen

Ik word prettig en vriendelijk geholpen.

Marinus en zijn zoon hebben produkt-kennis.

Altijd gezellig aan de kraam! Kennis van zaken en als ze iets niet hebben gaan ze hun best doen om het voor je te regelen!
De prijzen zijn ook goed. Ik kom er graag!

Service!

Willy Vissers

Veel kennis van producten

Vriendelijkheid staat voorop. Duidelijk advies

Ike Schipperus

Elke week aanwezig op de markt, altijd in een goede bui (zowel vader als zoon), met alle tijd om deskundig advies te geven zonder iets op te dringen, en altijd bereid om artikelen die niet op de... Elke week aanwezig op de markt, altijd in een goede bui (zowel vader als zoon), met alle tijd om deskundig advies te geven zonder iets op te dringen, en altijd bereid om artikelen die niet op de kraam staan de volgende week mee te brengen.

Als je informatie vraagt over een product dat niet tot het assortiment behoort wordt het opgezocht en /of uitgezocht, kortom heel klantvriendelijk

Gerrie Janssen-Storms

Prima.
Houden zich aan afspraak als je producten bestelt
Geven goed advies.
Altijd vriendelijk.
Herkennen hun vaste klanten
Trakteren klanten met kado bij verjaardag.

Eigenlijk al boven genoemd.

Wij kennen dit bedrijf van de markt, prettig contact, meedenken, goed advies en goede kwaliteit van de producten

Uitstekend klantvriendelijk.

(Bijna) wekelijks haal ik producten op de markt bij RoelVital. Je wordt deskundig geholpen; de klant is koning!

RoelVital heeft veel op voorraad; zo niet, bestellen ze het!
En ze geven goed advies.

Wiete Harms

Heeft bijna alles wat ik nodig heb. Verkooptaktiek is perfect.
Vriendelijkheid straalt van de verkoper af. Ook wordt advies gegeven over nieuwe en gezonde producten.

Vriendelijk, open, altijd bereid om mee te denken. Echt compliment!

Prima service

Heeft product kennis