S

Fantastisch bedrijf met goede producten van een goede kwaliteit. Goed advies en ze weten waar ze over praten.

meedenken!!

PR

Super goed advies aan de kraam, en goede kwaliteit producten.
Ook scherp geprijsd.

Vooral de ongebrande noten zijn heerlijk!

Ga zo door!

PTS

Noten zijn niet vers. Cashewnoten zijn zacht, ook andere soorten. Markt Geldermalsen

Whisper.nl

Prima service en uitstekende kennis van zaken.
Helaas hebben we je gemist in Ede e.o.
Rooibos thee, Sperulina en de Diksap. Prima geprijsd. :-)

Breed assortiment. Heel redelijke prijzen. :-)

Mevrouw "Oerkracht"

Vriendelijke benadering, ruime vakkennis, goede adviezen, groot assortiment, snelle (na)levering bij bestelling op de markt in Pijnacker of online/telefonisch. De prijs-kwaliteitverhouding is...

Oplossingsgericht meedenken en goedkopere alternatieven worden niet geschuwd.

Wilma

Super blij met deze reformkraam op de markt in Nunspeet en online,
eerlijk en duidelijk advies, maar ook advies waardoor je financiële besparingen kunt doen.
veel keus .... kortom een...

goed advies, en mogelijkheid tot kopen van een ander merk met dezelfde ingrediënten en werking voor lagere prijs

Mariken

Denkt met je mee als je komt met een specifieke vraag over producten of ingrediënten. komt met alternatieven. ik weet dat ik goeie producten koop.

productkennis
meedenken

tony en marianne vd zalm

Op de markt: vriendelijk, kennis van zaken, behulpzaam en altijd bescheiden (niet opdringerig). Bestelling via de site altijd snel geleverd, ook als artikelen niet op de site staan is een mailtje...

Goede tip gekregen mbt LTO3, wat ik altijd bij Marinus kocht. Hij gaf aan dat er een goedkopere vervanger van was gekomen: Brainnorm. Heel fijn dit meedenken!

Terence

Zeer prettige bediening en een groot assortiment.

Bij niet in voorraad of in het assortiment dan is het toch snel verkrijgbaar.

Mik

Vriendelijk & duidelijke communicatie!
Ontzettend snel & keurig verzonden & de kwaliteit van mijn bestelling is perfect...prima service waar menigeen nog veel van kan leren!!! ?

Service - Communicatie - Kwalteit