W.A.M de Boer-Pronk

Snelle bezorging, moest nog wel 'n balkje onder voor het weg glijden.

de verstelbare pootjes.

F.A. Doornum

Goede spullen en supersnelle levering

beloven wat ze zeggen

Reactie Drempelhulpen.com:

Dank voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de levering en goederen. Tevreden klanten daar doen we het voor.

Was op zoek naar drempelhulp op maat. Drempelhulpen.com is heel toegankelijk en denkt met de cliënt mee op zoek naar de beste oplossing.

De drempelhulp wordt op maat gesneden.
Prettige manier van meedenken in rechtstreeks contact.
Solide materiaal.
Snelle levering.

Reactie Drempelhulpen.com:

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. We hebben u graag geholpen en wensen u veel gemak van de drempelhulp.

Het bestellen van een drempelhulp met bijzondere afmetingen

Snelle en een goed telefonische advies gehad, waardoor de drempelhulp precies paste en direct in gebruik genomen kon worden.

Reactie Drempelhulpen.com:

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat we u goed hebben kunnen helpen. Vaak kunnen we met een kleine aanpassing er voor zorgen dat een drempelhulp nog beter past. Zo ook in deze... Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat we u goed hebben kunnen helpen. Vaak kunnen we met een kleine aanpassing er voor zorgen dat een drempelhulp nog beter past. Zo ook in deze situatie. We wensen u heel veel gebruikersgemak.

Gos Kuus

Prima verzorgd en snelle levering. Goed verpakt.

Assortiment. Bestel en leverprovrs

De mogelijkheid om een proefmonster te beoordelen, heeft me erg geholpen, Dsn weet je tenminste wat het product inhoudt.

Goede service en ze komen hun afspraken na,

Reactie Drempelhulpen.com:

Wat fijn om te horen. Hetgeen u noemt is exact dat wat wij onze klanten graag willen bieden. Veel van onze klanten kopen voor het eerst een drempelhulp, dan is het wel zo fijn om eerst een monster... Wat fijn om te horen. Hetgeen u noemt is exact dat wat wij onze klanten graag willen bieden. Veel van onze klanten kopen voor het eerst een drempelhulp, dan is het wel zo fijn om eerst een monster te ontvangen om een beter beeld van het product te krijgen.
Wij wensen u veel gebruikersgemak van uw drempelhulp.

Roel Kuiper

Zeer tevreden

Prettig contact gehad, zal u aanbevelen

De service was heel goed!

- snelle administratieve afhandeling
- aflevering en bezorging waren stipt

Reactie Drempelhulpen.com:

Dank u wel. Wat ontzettend fijn om te horen.
Wij wensen u veel plezier/gemak van uw drempelhulp.

Snelle levering, duidelijke website

Hans Brinkert