Goede communicatie

Chris

Erg tevreden

Goede service met gratis proef

Marja Knops

Prima advisering, zeer toegankelijk voor vragen .Erg fijn dat foto's en vragen per whatsapp verstuurd kunnen worden.

duidelijke website, goed advies, prima begeleiding, snelle levering, waarna ook werd gevraagd of bestelling was binnengekomen(post nl had wel dag vertraging) Tijdens leggen van drempels kon ik ook... duidelijke website, goed advies, prima begeleiding, snelle levering, waarna ook werd gevraagd of bestelling was binnengekomen(post nl had wel dag vertraging) Tijdens leggen van drempels kon ik ook gewoon bellen indien nodig voor begeleiding. Omdat wij 70plus zijn voelt dat erg fijn!

Hans Doijer

Ik heb het bedrijf gebeld om informatie en kreeg een zeer vriendelijke dame aan de lijn die mij deskundig geadviseerd heeft.
Binnenkort heb ik weer wat nodig en ga ik zeker weer contact opnemen.

Vriendelijkheid,deskundigheid

Timmers MediCare

Zeer goed

zeer klantgericht, goede service, goede en snelle communicatie

Uitstekend

Advies en snelheid leveren

Marius Jansen

Ik heb een fijne en goede ervaring met Roege internationaal

Heel er klant vriendelijk

Duidelijke website

Supersnelle levering

KH van Houts

Prima én het zou fijn zijn als en een retourzending mogelijkheid komt

goed verpakt aangekomen

Reactie Roege International:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback. Zoals ook telefonisch besproken zijn we het met u eens dat het soms lastig is om de drempelhulpen naar het postkantoor te brengen. Dit is één van de redenen waarom er gratis monsters bij ons te bestellen zijn zodat de kans op het bestellen van een verkeerde maat kleiner wordt.

Er zijn op dit moment geen mogelijkheden om de producten bij u thuis op te halen dus helaas zal dit toch via het postkantoor moeten. Onze excuses voor het ongemak.
Hopelijk bevalt de nieuw bestelde drempelhulp!
Roege Drempelhulpen

Prima.