Jaap Bakker

Zeer positief

Korte duidelijke lijnen met de juiste onderbouwing

Prima, korte lijnen

Uitstekend, prima service

Lia van Blaaderen

Via internet uw bedrijf gevonden. Ik was op zoek naar een oprijplaat voor mijn rolstoel. De juiste maat gevonden en gelijk besteld. De volgende dag geleverd en ik ben er erg blij mee.

Toevallig kwam ik ook het product tegen dat tweedehands was en dat scheelde een aardig bedrag. Mooi dat dit kan. Het ziet er bijna als nieuw uit.

Goede ervaring, goed bereikbaar, goede service m.b.t. overleg over hetgeen nodig is, snelle levering

altijd bereikbaar voor overleg / toelichting

Goede service en snelle levering

Eerste bestelling geplaatst

Heldere website, snelle en accurate levering

N.A.Prior

Goede service

Er wordt snel geleverd

Correct

Gratis monsters is wel zo fijn.

Vanmorgen voor het eerst via jullie website besteld (normaal via de mail). Maar het ging nog niet soepeltjes.
Als ik ergens op klikte bleef hij laden en ging hij niet verder, dit gebeurde...

Via de mail gaat het tot nu toe erg goed met bestellen en zijn de bestelde producten ook goed.
Ook een mooie snelle levering.

Reactie Roege International:

Vervelend dat het bestellen vanochtend niet helemaal goed verliep. We hebben het zojuist getest en alles lijkt nu te werken. Er werd vanochtend onderhoud uitgevoerd maar daar zou u natuurlijk geen last van moeten hebben. Als het probleem zich nogmaals voordoet dan hoor ik het uiteraard graag. En anders kunnen de bestellingen ook weer via de mail worden geplaatst, fijn dat dat wel altijd goed gaat.

Onze excuses voor het ongemak.

Margriet Geertsema
Roege International