RodeBak.nl

RodeBak.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop RodeBak.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company469
Uitstekend (10/10)
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen RodeBak.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 469 ervaringen.

Zeer slecht (2/10)

Reactie RodeBak.nl:

Goedemiddag,

Ik kan helaas geen regio achterhalen aangezien u het anoniem heeft ingevuld, maar het klopt dat er in bepaalde gebieden van Nederland andere afmetingen worden gehanteerd voor de kleinste containers. 6m3 en 10m3 zijn in heel Nederland gelijk, maar de kleinere niet. In onze eigen regio (Oost- Nederland) is 4m3 een standaard afmeting. Als u een container besteld voor een ander gebied krijgt een melding met daarin de info over de afmetingen. Wellicht heeft u deze gemist. Maar zelfs dan proberen we altijd wel een oplossing te vinden samen en over het algemeen lukt dat ook. Als u er nog behoefte aan heeft kunt u altijd even met ons bellen of mailen via info@rodebak.nl of 053-4340404. Met een plaatsingsnummer kunnen we u bovendien over de standaardafmetingen per regio en eventuele andere mogelijkheden aangeven.

Hopelijk is het wel gelukt alles af te voeren met extra container/hogere belading (vermoedt dat u die klant bent die we zo hebben geholpen;)). Als we nog iets voor u kunnen betekenen horen we het graag.

Met vriendelijke groeten,

Team Rodebak.nl

Score voor RodeBak.nl:1/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Ze verdienen niet eens 1 ster, stelletje oplichters!! een bak van 4 kub besteld, krijg eentje van 3 en daarbij wordt ook nog verteld dat het eigenlijk eentje van 2,5 kub is. rodebak gebeld, ze willen niets doen en niet meewerken! nooit meer wil ik iets met jullie te maken hebben, bestel rechtstreeks liever van een bedrijf en niet van een reclamebureau als jullie.

Beschrijf hier uw ervaring

Doordat een bedrijf geen 10m3 meer kon leveren, zijn we akkoord gegaan met een 6m3. Echter bleek dit écht te weinig te zijn. Na contact met Marielle Slag te hebben gehad, heeft ze er alles aan gedaan om een tweede bak (voor nog eens 4m3) te regelen voor bijna hetzelfde bedrag als een 10m3. Prima service!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Via google gevonden, meest voordelige aanbieder. makkelijke site, helder.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goed! tijdige levering. vriendelijke chauffeur.

Henry
Voldoende (6/10)
Henry

Beschrijf hier uw ervaring

Na wat op- en neer bellen is het wel geregeld geworden.

Score voor RodeBak.nl:3/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Mijn bestelling was een bak van 4 kub. later bleek dat deze niet leverbaar is in mijn regio. dat heeft wat discussie opgeleverd. gaarne zorgen dat in een bepaalde regio (lees postcode regio) alleen datgene besteld kan worden wat ook daadwerkelijk geleverd kan worden.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Lekker makkelijk. prettig contact met de chauffeur. prima geplaatst. volle bak was snel opgehaald.

Beschrijf hier uw ervaring

Achteraf realiseerde ik me dat bak misschien te klein was belde direct erna op werd binnen een uur allemaal aangepast.

Snel goed en behulpzaam.

Han - Bilthoven
Han - Bilthoven
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prima prijs/kwaliteit. afspraken goed nagekomen.

Beschrijf hier uw ervaring

Bij vragen omtrent container en rekening zeer correct behandeld.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Makkelijke website, snelle service, ook telefonisch netjes en correct behandeld. ook de aflevering van de container zeer correct.

Goed telefonisch bereikbaar.
Proberen je goed van dienst te zijn

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prima! goede service, vriendelijke medewerkers.

Patrick v.d. Pas
Patrick v.d. Pas

Beschrijf hier uw ervaring

Prijs en gemak van reserveren en ophalen.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Een kleine container besteld. zowel brengen als ophalen gebeurt op de aangegeven dagen en tijden. dat is prettig.

Bedrijfsinformatie

Huur eenvoudig en snel uw afvalcontainer op Rodebak.nl.
Adres
Kanaalstraat 255