Hans kKlumper

Na Michael nu Lesly aan het werk gehad. Ze hebben prima werk afgeleverd! Haverkamp mag trots zijn met deze twee werknemers!

Dat zijn we zeker !

Alfons Graave Gravast BV

Goede afspraak

Maaike Acs

Het is heel makkelijk om online een afspraak te boeken. Vandaag is Lesly bij ons geweest, een hele aardige man. Hij was lekker op tijd en heeft zijn werk goed gedaan. Voorheen hadden we nog wel eens... Het is heel makkelijk om online een afspraak te boeken. Vandaag is Lesly bij ons geweest, een hele aardige man. Hij was lekker op tijd en heeft zijn werk goed gedaan. Voorheen hadden we nog wel eens strepen maar dat is nu niet het geval.

Fijn om te horen!

Wibo Behm

Snel, begripvol en behulpzaam

Flexibel

Bedankt!

Net de glazenwasser langs geweest. Netjes werk afgeleverd hoor, top! En wat handig om het online te regelen, heel simpel en snel geregeld!
Werd ook netjes gebeld omdat ik iets online niet...
Werd ook netjes gebeld omdat ik iets online niet helemaal goed had genoteerd, keurig afgehandeld.

Reactie RodeBak.nl:

Dat is fijn om te horen, bedankt !

Fam. Jialal-Newby

Prettige samenwerking, vooraf overleg, vriendelijk, Lesley heeft prima werk afgeleverd, harde werker.

Ellen Jansen

Beschrijf hier uw ervaring

Was een dag te vroeg maar meneer heeft hem keurig geplaatst en was ook nog eens erg gezellig

Alexandru Golea

Realy nice people!?

Beschrijf hier uw ervaring

Toppers!... Afspraak is echt afspraak!.... Alles duidelijk en malie!

José Visser

Jos

Prima komt afspraken na

Beschrijf hier uw ervaring

Assisteert om de bak op de juiste plaats te zetten

Fijn om te horen