Martin Colenbrander Woningstichting de Veste

Ervaring met Haverkamp onderhoud is erg goed. Goed personeel, houden zich gemiddeld goed aan afspraken en leveren een goede kwaliteit.

Ze verdienen niet eens 1 ster, stelletje oplichters!! Een bak van 4 kub besteld, krijg eentje van 3 en daarbij wordt ook nog verteld dat het eigenlijk eentje van 2,5 kub is. Rodebak gebeld, ze...

Reactie RodeBak.nl:

Goedemiddag,

Ik kan helaas geen regio achterhalen aangezien u het anoniem heeft ingevuld, maar het klopt dat er in bepaalde gebieden van Nederland andere afmetingen worden gehanteerd voor de kleinste containers. 6m3 en 10m3 zijn in heel Nederland gelijk, maar de kleinere niet. In onze eigen regio (Oost- Nederland) is 4m3 een standaard afmeting. Als u een container besteld voor een ander gebied krijgt een melding met daarin de info over de afmetingen. Wellicht heeft u deze gemist. Maar zelfs dan proberen we altijd wel een oplossing te vinden samen en over het algemeen lukt dat ook. Als u er nog behoefte aan heeft kunt u altijd even met ons bellen of mailen via info@rodebak.nl of 053-4340404. Met een plaatsingsnummer kunnen we u bovendien over de standaardafmetingen per regio en eventuele andere mogelijkheden aangeven.

Hopelijk is het wel gelukt alles af te voeren met extra container/hogere belading (vermoedt dat u die klant bent die we zo hebben geholpen;)). Als we nog iets voor u kunnen betekenen horen we het graag.

Met vriendelijke groeten,

Team Rodebak.nl

Via google gevonden, meest voordelige aanbieder. Makkelijke site, helder.

Beschrijf hier uw ervaring

Doordat een bedrijf geen 10m3 meer kon leveren, zijn we akkoord gegaan met een 6m3. Echter bleek dit écht te weinig te zijn. Na contact met Marielle Slag te hebben gehad, heeft ze er alles aan gedaan om een tweede bak (voor nog eens 4m3) te regelen voor bijna hetzelfde bedrag als een 10m3. Prima service!

Goed! Tijdige levering. Vriendelijke chauffeur.

Henry

Mijn bestelling was een bak van 4 kub. Later bleek dat deze niet leverbaar is in mijn regio. Dat heeft wat discussie opgeleverd. Gaarne zorgen dat in een bepaalde regio (lees postcode regio) alleen...

Beschrijf hier uw ervaring

Na wat op- en neer bellen is het wel geregeld geworden.

Lekker makkelijk. Prettig contact met de chauffeur. Prima geplaatst. Volle bak was snel opgehaald.

Snel goed en behulpzaam

Beschrijf hier uw ervaring

Achteraf realiseerde ik me dat bak misschien te klein was belde direct erna op werd binnen een uur allemaal aangepast.

Han - Bilthoven

Prima prijs/kwaliteit. Afspraken goed nagekomen.

Makkelijke website, snelle service, ook telefonisch netjes en correct behandeld. Ook de aflevering van de container zeer correct.

Beschrijf hier uw ervaring

Bij vragen omtrent container en rekening zeer correct behandeld.