Containers op gevraagde moment geleverd en gewisseld.

Het zou mooi zijn tbv klantenbinding dat een 2e of volgende container ( in korte periode ) met korting kan worden besteld!!

Geen bijzonderheden !!!

Alles netjes op tijd geleverd en weer opgehaald.

Fijne snelle service. Woensdags besteld en vrijdags stond de rode bak al klaar. Vriendelijke chauffeur.

S. van der Velde

Positief. klantvriendelijk.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had een container besteld en niet veel later werd ik gebeld dat onze verbouwing werd uitgesteld. De volgende dag contact gehad met Rodebak. Omdat nog niet zeker was wanneer het nu wel plaats kon vinden, werd de lever datum eerst verzet. toen het daarna nog niet duidelijk was werd geld teruggestort. Nu weten we wel wanneer er verbouwd wordt, dus het ik nu weer de container via jullie besteld.

Makkelijk te vinden via website. Fijne uitleg aan de telefoon.

Beschrijf hier uw ervaring

Communicatie en afspraken nakomen.

Zeer goed te woord gestaan en goed geholpen betaling verliep makkelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle behandeling van aanvraag en goed te woord gestaan

Bouwman

Website goed bereikbaar en duidelijke informatie

Vriendelijke chauffeur

MD

Uitstekend. Snelle levering!

Peter

Alles prima en snel geregeld.

Beschrijf hier uw ervaring

Container werd dag nadat ik gebeld had al geleverd en op dezelfde dag dat ik belde dat hij opgehaald kon worden, ook weer opgehaald. Ook een prima chauffeur die ondanks de weinige beschikbare ruimte de container er toch weer uit kreeg. En nog keurig het gazon waar de bak gestaan had nog weer egaliseerde. Niks dan lof!

R.W.J.M. (Ruud) van Leeuwen

Duidelijke website, voorwaarden helder en kosten scherp. Snelle levering na aanvraag en eveneens snel weer opgehaald. Vriendelijke en correcte chauffeurs.

Beschrijf hier uw ervaring

Scherpe kosten, heldere leveringsvoorwaarden, snelle levering, correcte en vriendelijke chauffeurs.