Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

Hoorn

Goede ervaring mee. Snelle plaatsing en goed mee te overleggen

Leveren lichtstraten van kwaliteit, goed advies over minder warmte in pand. Montage werd snel uitgevoerd

Robbertsen

Goede communicatie, onze bedrijfshal is door de nieuwe gevelbeplating echt opgeknapt. Monteurs zijn harde werkers en is goed mee te overleggen

trias real estate

Ik heb zo iets nog nooit meegemaakt . De man (Haiko) is bij mij op locatie geweest een maand geleden voor het opmaken van een offerte( gevel vervangen 10 bedrijfspanden) en daarna niets meer van hem... Ik heb zo iets nog nooit meegemaakt . De man (Haiko) is bij mij op locatie geweest een maand geleden voor het opmaken van een offerte( gevel vervangen 10 bedrijfspanden) en daarna niets meer van hem vernomen . Heb e-mails gestuurd, voicemails ingesproken, en meerderen malen op zijn 06 gebeld. Wat bizar is, wat ik dus ook nog nooit heb meegemaakt , is dat hij opneemt en vervolgens doet als of hij mij niet kan horen ........ Ongelofelijk ! Nee is ook een antwoord Haiko ! NIET PROFESSIONEEL . Gr Jip van Putten

Reactie ROBR. RENOVEERT:

Geachte heer Van Putten,
Geachte heer Van Putten,
Bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend dat het zo bij u is overgekomen, dit is uiteraard nooit onze bedoeling geweest. Wij kunnen er ook geen e-mail over terugvinden n.a.v. ons eerste bezoek en hebben u hierover al eerder bericht. Door de drukte was het ons ontschoten om een reactie te geven n.a.v. uw wensen, onze werkzaamheden zijn helaas niet op uw wensen gericht.
Nogmaals onze excuses dat u dit gevoel heeft overgehouden.
HR Dak- en Gevelrenovatie

Couronne

Zeer kundig en betrouwbaar, naast de beste prijs/kwaliteitverhouding. Aan te raden!

Niks te klagen

Prettig contact met de eigenaar gehad en zeer netjes en vlot lichtstraten geleverd en gemonteerd. Gewoon goed bedrijf

Na de lekkage door stormschade zijn onze lichtstraten zeer snel vervangen. Doen gewoon goed en snel hun werk, niets op aan te merken.

anoniem

Net werk geleverd