Jolanda

Uw ervaring

Heel klantvriendelijk! Ik kreeg het bestelde in de verkeerde kleur opgestuurd maar mocht het produkt houden en kreeg binnen 2 dagen alsnog de goede kleuropgestuurd!

D. Peetersem

Verkeerde product geleverd, zelf opdraaien voor de retourkosten!!

Uw ervaring

Leatherman Style CS op de site besteld, Style PS opgestuurd gekregen. Na telefonisch contact mag product worden teruggestuurd maar moet ik zelf opdraaien voor de retourkosten!!!

Klanten laten opdraaien voor de retourkosten voor een door jullie verkeerd opgestuurd product is not done!!

7 Heaven Classics

Perfect gereld!

Uw ervaring

Top, snel en precies wat ik zocht

Mooie Dingen

Waardeloos

Uw ervaring

Waardeloos bedrijf. 2 maanden geleden bestelling geplaatst, nooit iets ontvangen. Ook geen reactie op 3 e-mail van mij.
Dus eigenlijk 0 sterren

Leveren

De Smedt-Jans

Bestelling geplaatst op 11 februari 2019 en tot op heden 21-05-2019 nog niets ontvangen (zelfs na herhaaldelijke email)! schandalig!

Volleybalvereniging Tupos Baarlo

Neontape gaffa

Snelle en correcte levering

R.R.Portier

Backorder in review van 25-12 alsnog goed afgehandeld

Uw ervaring

Snelle levering als het op voorraad is.

Email kan soms sneller beantwoord worden.
Bij mijn vorige review was er wat misgegaan bij het wisselen van systemen. Is alsnog netjes afgehandeld .

R.R.Portier

Altijd goede service , en korting op partij of bulk aanschaf. Totdat er een keer niet voldoende voorraad is en in backorder word geplaatst. Wordt nooit geleverd en defecte er is een defecte accu... Altijd goede service , en korting op partij of bulk aanschaf. Totdat er een keer niet voldoende voorraad is en in backorder word geplaatst. Wordt nooit geleverd en defecte er is een defecte accu geleverd. Volgebsns RLSales is bestelling in zijn geheel afgehandeld en staat er niets in backorder. Dan ben ik al klaar. De bulkkorting die ik tot nu toe heb gekregen is in 1 keer ongedaan gemaakt. Was mijn laatste bestelling bij RLSales er word geen moeite gedaan om zelfs de defecte accu om te ruilen

Uw ervaring

Als er voldoende voorraad is geen probleem levering op tijd.en alles volgens afspraak. Als er backorder is bewaar dan de begeleidende brief goed want anders hoef je niets meer van RLSales te... Als er voldoende voorraad is geen probleem levering op tijd.en alles volgens afspraak. Als er backorder is bewaar dan de begeleidende brief goed want anders hoef je niets meer van RLSales te verwachten . Geen reactie of bericht.

Als klanten aangeven niet tevredenof niet blij te zijn te zijn. Op z'n minst nog even contact met ze op te nemen.

Reactie Rlsales.nl:

Beste Roy,
Wat vervellend om te horen dat de afhandeling van uw backorder artikel niet goed is gegaan. Dat is natuurlijk nooit de bedoeling en we gaan gelijk contact met u opnemen.
Met...
Beste Roy,
RL Sales

Stichting de Loodsen

Late nalevering

Uw ervaring

Een gedeelte van de bestelling (rol veiligheidstape) werd erg laat nageleverd.

Un Oeuf is Un Oeuf, Biters Productions

Aankoop danstapijt

Uw ervaring

heel goede en juiste info

geen tips