RL Sales

Scouts Merchtem

Snelheid is een troef!

Volwater AV

Altijd een fijne afhandeling en juiste levering.

Petra van Rijsewijk-Segeren

Duidelijke website, snelle levering, fijn en vriendelijk aan de telefoon

Eric Oskam Energy Floors

Hier blijf ik zeker plakken

Diny Blom Evers

Fijne snelle service

Sven de Hoog

27 Juli een Pelicase 1615 Air besteld. Volgens de site zou deze de volgende dag geleverd worden, maar dat was helaas niet het geval. Ik gebeld, daar er een vakantie voor de deur stond, en men zou de... 27 Juli een Pelicase 1615 Air besteld. Volgens de site zou deze de volgende dag geleverd worden, maar dat was helaas niet het geval. Ik gebeld, daar er een vakantie voor de deur stond, en men zou de koffer apart houden tot later, en het verzendadres aanpassen.

Op de afgesproken verzenddatum ontvang ik netjes een track&trace, alleen naar het verkeerde adres. Kan gebeuren, 1 belletje en opgelost. Niet wetende dat hier de ellende pas zou beginnen..

De dag daarop zou de koffer bezorgd worden door D*L, Ik netjes thuis, zelfs in de buurt van de voordeur, om vervolgens te zien bij de track&trace dat de koffer bezorgd zou zijn? Lang verhaal kort: Koffer is verkeerd/niet bezorgd, bezorger zegt van wel. Gedoe dus. Verder niet interessant voor deze beoordeling, want dit gaat om RL Sales. En die ervaring was gelukkig heel anders.

Einde van de bezorgdag gebeld, en de situatie uitgelegd, aangegeven dat ik kan aantonen dat er niemand aan de deur is geweest etc. De accountmanager aan de telefoon heeft dit gelijk netjes opgepakt, een onderzoek bij de bezorgdienst laten starten. Na wat over en weer i.v.m. bewijs werd het afwachten. Tijdens het gehele proces netjes te woord gestaan en behandeld door RL, top!

Uiteindelijk na twee weken heeft RL Sales gekozen mij niet langer te laten wachten, en is er een nieuwe Pelicase besteld, waardoor ik nu fijn vooruit kan, en oprecht kan zeggen een topervaring te hebben wat betreft service!

Ik hoop natuurlijk dat niemand bovenstaande hoeft mee te maken, maar weet dat RL Sales met je meewerkt en het oplost. Ik weet waar ik de volgende keer als eerste kijk als ik iets nodig heb.

Jeroen Bastiaans

Snelle correcte levering

Gerard in 't Groen

Prima bedrijf goede service

Lamberechts Frank bv

Snelle levering, produkten aan scherpe prijzen