RITEL

Martin

Netjes geholpen bij aanschaf telefoon

Reactie RITEL:

Hartelijk dank voor de mooie score die je onze winkel hebt gegeven. Hier zijn wij erg blij mee. Fijn om te horen dat je zo fijn bent geholpen bij de aanschaf van je nieuwe telefoon. Wij wensen je... Hartelijk dank voor de mooie score die je onze winkel hebt gegeven. Hier zijn wij erg blij mee. Fijn om te horen dat je zo fijn bent geholpen bij de aanschaf van je nieuwe telefoon. Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe toestel.

J. Reurings

Super vriendelijk en behulpzaam.

Reactie RITEL:

Wat fijn om te lezen dat je zo vriendelijk bent geholpen in onze winkel in Delft. Bedankt voor de hoge score die je ons filiaal hebt gegeven.

C.H.P. Luteijn

Snel en goed geholpen.
Vriendelijk personeel.

Reactie RITEL:

Wat fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen door onze medewerkers! Bedankt voor de mooie score die je ons hebt gegeven.

Wawa

Toen tot heden bij Ritel.

Reactie RITEL:

Bedankt voor de vier sterren die je ons filiaal in Zwijndrecht hebt gegeven!

J.P. van der Perk

Ik ben zeer goed geholpen. Ben erg tevreden met Ritel.

Reactie RITEL:

Wat fijn dat je zo goed bent geholpen in onze winkel in Oud-Beijerland. Dankjewel voor de positieve review!

Bianca

Vriendelijke en deskundige medewerkers, goede prijs-kwaliteitverhouding. Telefoon kun je gelijk meekrijgen. Contract bij provider wordt nagekeken en kwam beter uit voor minder maandkosten

Reactie RITEL:

Wat fijn om te horen dat je zo vriendelijk bent geholpen door onze collega's in Barendrecht! Bedankt voor de mooie score die je ons filiaal hebt gegeven.

D.C.L. van Hoecke

Persoonlijk, klantvriendelijk en professioneel geholpen door Kevin in de winkel te Terneuzen.

Reactie RITEL:

Wat een mooi compliment voor onze medewerker Kevin! Hartelijk dank voor de vijf sterren die je onze winkel in Terneuzen hebt gegeven en fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen.

Ronald Johannes Wilhelmus

Al meer dan 10 jaar een zeer tevreden klant

Reactie RITEL:

Wat fijn dat je al zo lang een vaste én tevreden klant bent, dat vinden we leuk om te horen! Graag tot ziens in onze winkel!

E.L. Maesen

Ritel Terneuzen heeft een top team. Je krijgt niet alleen een warme welkom met een glimlach maar lossen ook meteen problemen op. Ze zijn professioneel en weten wat ze verkopen. Elke vraag kunnen ze... Ritel Terneuzen heeft een top team. Je krijgt niet alleen een warme welkom met een glimlach maar lossen ook meteen problemen op. Ze zijn professioneel en weten wat ze verkopen. Elke vraag kunnen ze beantwoorden. Dit alles zorgt ervoor dat ik al jaren enkel daar mijn telefoons koop.

Reactie RITEL:

Wat een mooie review heb je voor onze winkel in Terneuzen geschreven. Wat ontzettend fijn dat je zo goed bent geholpen door onze medewerkers en graag terug komt in ons filiaal. Heel erg bedankt voor... Wat een mooie review heb je voor onze winkel in Terneuzen geschreven. Wat ontzettend fijn dat je zo goed bent geholpen door onze medewerkers en graag terug komt in ons filiaal. Heel erg bedankt voor je mooie woorden. Hier zijn wij erg blij mee!

Busra

Is voordelig fijn duidelijk breed

Reactie RITEL:

Wat fijn dat je tevreden bent met je nieuwe iPhone 13! Heel erg bedankt voor de vijf sterren die je onze website hebt gegeven. Wij wensen je veel plezier met je nieuwe toestel.