RITEL

Nikki

Vriendelijk personeel. Snelle service. Extra punten naar Chris

Reactie RITEL:

Goed om te horen dat je zo tevreden was met de hulp van onze collega's in Hulst. Bedankt voor de mooie beoordeling!

Sander

Ik ben in een filiaal van Ritel in Naaldwijk geweest, dus niet via internet. Je wordt keurig geholpen en ze hebben alle tijd die je nodig hebt voor je. Klantvriendelijk en servicegericht.

Reactie RITEL:

Wat fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen en dat onze service je zo goed is bevallen. Bedankt voor de vijf sterren voor onze winkel in Naaldwijk!

J.J.A. Goossens

Hele vriendelijke personeel en goede uitleg

Reactie RITEL:

Wat fijn om te horen dat je zo goed bent geïnformeerd door onze medewerkers in Bergen op Zoom! Hartelijk dank voor de hoge score die je ons hebt gegeven.

T. Zwanenburg

R goed behandeld

Reactie RITEL:

Fijn om te horen dat je goed bent geholpen in onze winkel in Spijkenisse. Bedankt voor de goede beoordeling!

C.M.B.F. de Jongh

Ik kan niet beoordelen hoe de web site is. Ik ben direct naar de winkel gegaan om informatie.

Reactie RITEL:

Bedankt voor de hoge score voor ons filiaal in Oosterhout. Goed om te horen dat je naar tevredenheid bent geholpen.

C.d.

Goede snel service ben goed geholpen

Reactie RITEL:

Goed om te horen dat je onze service waardeert. Bedankt voor je positieve review!

W.A. Pijnacker

Deskundig en behulpzaam personeel

Reactie RITEL:

Wat fijn om te horen dat je goed bent geholpen door onze medewerkers. Bedankt voor de positieve review!

A. Kreeft

Ik werd goed voorgelicht

Reactie RITEL:

Bedankt voor de goede beoordeling van Ritel Pijnacker. Fijn om te horen dat je goede uitleg hebt gekregen!

H.C. de Gelder

Zeer klantvriendelijk, behulpzame medewerkers en ruime keuze c.q. aanbiedingen, in één woord TOP!

Reactie RITEL:

Wat fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen door onze medewerkers in Oud-Beijerland! Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling. Dit waarderen wij enorm.

B. de Rooij

Professionals

Reactie RITEL:

Wat goed om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad in onze winkel in Pijnacker! Heel erg bedankt voor je positieve review.