RITEL

Harold K

De klantvriendelijkheid en bijbehorende service is altijd prima.

Reactie RITEL:

Dankjewel voor deze mooie review! Fijn om te horen dat je de klantvriendelijkheid van onze medewerkers zo prettig hebt ervaren.

M.J. Aarts

Super vriendelijk geholpen, goede uitleg gekregen en ze hebben oprecht meegedacht wat voor mij het beste was

Reactie RITEL:

Wat fijn dat je zo goed bent geholpen door onze medewerkers! Bedankt voor je positieve review.

W.D.M. Leijs

Terzake kundig personeel in de winkel.
Ook zeer vriendelijk.

Reactie RITEL:

Fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad. Bedankt voor de vijf sterren die je ons hebt gegeven!

Gusta

Altijd een goeie bediening , en duidelijke uitleg

Reactie RITEL:

Heel erg bedankt voor de positieve review over Ritel Hulst! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de service die wij bieden.

J.h.j.m.

Geweldige service,vriendelijk en kundig personeel

Reactie RITEL:

Goed om te lezen dat je onze service zo waardeert en dat je tevreden bent met de hulp van onze medewerkers. Bedankt voor de goede beoordeling van onze winkel in Oosterhout!

M.A.M. Schuerman

👍🏻 Geweldige winkel

Reactie RITEL:

Wat een mooi compliment voor onze winkel in Hulst! Bedankt voor de vijf sterren die je ons hebt gegeven.

J.A. van der Stoel

Behulpzaam personeel die graag je wil helpen in winkel ; heb geen eravring met aankopen via website

Reactie RITEL:

Goed om te horen dat je zo goed bent geholpen door onze medewerkers in Barendrecht! Bedankt voor je positieve review.

Sahan

Ik word altijd super geholpen door de jongens! zeker een aanrader.

Reactie RITEL:

Wat fijn om te horen dat je altijd zo goed geholpen word in ons filiaal in Delft! Heel erg bedankt voor de hoge score die je ons hebt gegeven.

René

Duidelijke en goede uitleg

Reactie RITEL:

Fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen in onze winkel in Naaldwijk. Bedankt voor de mooie score die je ons hebt gegeven!

Nikki

Vriendelijk personeel. Snelle service. Extra punten naar Chris

Reactie RITEL:

Goed om te horen dat je zo tevreden was met de hulp van onze collega's in Hulst. Bedankt voor de mooie beoordeling!