RITEL

Ewa

Heel goed

Reactie RITEL:

Bedankt voor je positieve review! Wij zijn blij dat je zo tevreden bent met je bezoek aan onze winkel.

C.W. Blind

Alles prima geregeld

Reactie RITEL:

Bedankt voor de mooie score die je onze winkel in Hellevoetsluis hebt gegeven! Goed om te horen dat alles goed is geregeld.

Adrianus

Vraag over abonnement en duidelijk antwoord

Reactie RITEL:

Goed om te horen dat je vraag duidelijk is beantwoord door een van onze medewerkers. Bedankt voor de hoge score die je onze winkel in Pijnacker hebt gegeven!

J.C. de Landmeter

Vriendelijke open voor vragen. Humor

Reactie RITEL:

Bedankt voor de vier sterren die je onze winkel in Middelburg hebt gegeven! Fijn om te horen dat je vriendelijk bent geholpen door onze medewerkers.

J. de Ridder

Reactie RITEL:

Fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt met onze winkel in Terneuzen! Bedankt voor de vijf sterren die je onze winkel hebt gegeven.

B. Karakus

Heel vriendelijk en hulpzaam

Reactie RITEL:

Fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad in onze winkel in Etten-Leur! Bedankt voor je positieve review.

Ellen

Medewerker heeft mij geweldig geholpen

Reactie RITEL:

Wat goed om te horen dat je zo goed bent geholpen! Bedankt voor je positieve review.

Gerard

Prettig bedrijf. Snelle levering. Voor een mooie prijs.

Reactie RITEL:

Wat goed om te horen dat je een positieve ervaring hebt met onze webshop! Bedankt voor de mooie score die je ons hebt gegeven en heel veel plezier met je nieuwe telefoon!

A.g.

Heel vriendelijk personeel, denken mee en proberen je niet het duurste aan te smeren. Luisteren goed naar je wensen. Super tevreden over Ritel Walburg

Reactie RITEL:

Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en de hulp van onze medewerkers! Heel erg bedankt voor de vijf sterren die je onze winkel in Zwijndrecht hebt gegeven.

R. de Vries

Snel geholpen in de winkel.

Reactie RITEL:

Goed om te horen dat je snel bent geholpen in onze winkel in Middelburg! Heel erg bedankt voor de positieve review die je geplaatst hebt.