RITEL

W. Treffers

Kei goed

Reactie RITEL:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over je bezoek aan onze winkel in Oosterhout! Bedankt voor je vijf sterren review.

Maria

Top en serieuze bedrijf

Reactie RITEL:

Bedankt voor de hoge score en de positieve review!

M.J. Bos

Zeer behulpzaam en correct

Reactie RITEL:

Fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad in onze winkel! Bedankt voor de positieve review.

RITEL Barendrecht

Nette winkel, goede service ook na een aantal keer te zijn terug geweest.

Reactie RITEL:

Wat fijn om te horen dat je al langer klant bij ons bent. Heel erg bedankt voor de vijf sterren voor onze winkel in Barendrecht. Wij wensen je veel plezier met je nieuwe toestel!

Jan

Gewoon top

Reactie RITEL:

Heel erg bedankt voor de fantastische score voor onze winkel in Middelburg. Fijn dat je tevreden bent over Ritel!

Walter

Reactie RITEL:

Bedankt voor de positieve review!

K.J.J. Geldof

Je word altijd goed geholpen nemen de tijd voor je.

Reactie RITEL:

Bedankt voor de vijf sterren die je onze winkel in Middelburg hebt gegeven. Fijn dat je altijd goed geholpen wordt door onze medewerkers.

A. Keizer

Heel fijn alles werd goed uitgelegd

Reactie RITEL:

Bedankt voor de hoge score, de positieve review en je bezoek aan onze winkel! Graag tot ziens!

Jolanda

Ik ben goed en snel geholpen. Kreeg adviezen, maar er werd niets opgedrongen. Prima.

Reactie RITEL:

Bedankt voor de hoge score en de mooie woorden, fijn dat je goed geholpen bent in onze winkel! Graag tot ziens!

J.C. van der Stam

Personeel is erg vriendelijk.Helpt je als je er zelf niet uitkomt en leggen je het dan goed uit.

Reactie RITEL:

Wat fijn dat onze service je zo goed is bevallen! Bedankt voor de waardering!