RITEL

Ale

Nvt

Reactie RITEL:

Bedankt voor je reactie! We wensen je veel plezier van je nieuwe toestel.

Angelique

Vriendelijk te woord gestaan en wou via website bestellen,daar had ik moeite mee maar ben telefonisch goed geholpen

JV

Jammer dat er geen telefoonnummer online staat. Gelukkig snel teruggebeld.

Reactie RITEL:

Bedankt voor je positieve review! Door gebruik te maken van een contactformulier kunnen wij ervoor zorgen dat je vraag direct bij de juiste persoon terecht komt. Goed om te horen dat je snel contact... Bedankt voor je positieve review! Door gebruik te maken van een contactformulier kunnen wij ervoor zorgen dat je vraag direct bij de juiste persoon terecht komt. Goed om te horen dat je snel contact hebt kunnen leggen.
Veel plezier gewenst van je nieuwe toestel!

Etiënne

Super goede service, vriendelijk te woord gestaan en alles was vrij snel geregeld zoals ik ook gewend ben van Ritel.

Reactie RITEL:

Bedankt voor je positieve review! We wensen je veel plezier van je nieuwe toestel.

John

Omdat er iets fout ging bij het bestellen via internet (ik kreeg via sms geen code) Ik heb toen de winkel in Oosterhout gebeld en de medewerker heeft verder alles geregeld en kon ik de telefoon... Omdat er iets fout ging bij het bestellen via internet (ik kreeg via sms geen code) Ik heb toen de winkel in Oosterhout gebeld en de medewerker heeft verder alles geregeld en kon ik de telefoon direct in de winkel ophalen.👍

Reactie RITEL:

Bedankt voor je positieve review! Goed om te horen dat je bestelling met hulp van de collega's goed is afgerond. We nemen je opmerkingen mee om de processen verder te verbeteren.
Veel plezier...
Veel plezier gewenst van je nieuwe toestel!

Hendrik

Goede service

Reactie RITEL:

Bedankt voor je positieve review en veel plezier gewenst van je nieuwe toestel!

Sebastiaan

Prima service, vakkundig en snel.

Reactie RITEL:

Bedankt voor je positieve review. We wensen je veel plezier van je nieuwe toestel!

Louis van Diessen

Donderdag besteld en vrijdag al af te halen bij Ritel in Tilburg.
Donderdag besteld en vrijdag al af te halen bij Ritel in Tilburg.
Geholpen door Gijs die kosten noch moeite heeft gespaard om de gegevens uut mijn oude telefoon over te zetten naar de nieuwe Samung.
Ook lekker gekletst alsof we elkaar jaren kende.
Echt heel tof geholpen en een dikke 10 hiervoor.

Reactie RITEL:

Bedankt voor je mooie review, we zorgen dat deze ook in Tilburg terecht komt.

Dirk

Kan het nog niet beoordelen lang leven post nl