RITEL

A. Brucken

Ben in de winkel snel en vakkundig geholpen

Reactie RITEL:

Fijn dat je snel en vakkundig geholpen bent in onze winkel, bedankt voor je review! Graat tot ziens in onze winkel!

E.J.G.N. Vermeulen

Top

Reactie RITEL:

Bedankt voor de positieve review, fijn dat alles naar wens is geweest! Graag tot ziens in onze winkel!

J. vd Plasse

Altijd fijn contact.
Goede service.
We komen hier al jaren.

Reactie RITEL:

Bedankt voor deze mooie review, fijn dat onze service jullie al jaren zo goed bevalt, vinden we leuk om te lezen! Graag tot ziens in onze winkel!

R. Cijntje

Ik neem altijd diensten af via Ritel Tilburg. De afgelopen 3 a 4 jaar kan ik niets minder dan complimenten geven aan het personeel daar. Vriendelijk ter zake kundig, geven eerlijk advies, pushen... Ik neem altijd diensten af via Ritel Tilburg. De afgelopen 3 a 4 jaar kan ik niets minder dan complimenten geven aan het personeel daar. Vriendelijk ter zake kundig, geven eerlijk advies, pushen niet en als er wat is helpen ze je. Ze gaan dat stapje verder. Minn go to guy is wel Gijs. Waar ik de rest zeker 4.5 sterren geef? Geef ik Gijs 5 sterren.

Mjjn 👍👍👍hebben ze zeker

Reactie RITEL:

Bedankt voor deze mooie review en wat fijn dat je al zo lang klant van ons bent, dat waarderen we zeer! We geven de complimenten door aan Gijs! Graag tot ziens in onze winkel in Tilburg!

Evie

Ik werd correct geholpen en heel vriendelijk

Reactie RITEL:

Bedankt voor je positieve review en de hoge score, graag tot ziens!

Hans Kaijser

Bij de aanschaf van mijn nieuwe telefoon was deze niet voorradig maar erg snel toch geleverd. Zéér tevreden over het vriendelijke,geduldige en vakkundig personeel in de winkel te Terneuzen.

Reactie RITEL:

Bedankt voor je mooie woorden en wat fijn dat onze service naar wens is geweest! Graag tot ziens in onze winkel!

J.P.R. d Aubioul

Vlotte kundige service

Reactie RITEL:

Bedankt voor je positieve review en graag tot ziens!

Mta

Heel vriendelijk personeel en goed geholpen

Reactie RITEL:

Fijn dat je goed geholpen bent! Bedankt voor je hoge score en graag tot ziens in onze winkel!

A. Vural

Gewoon goed

Reactie RITEL:

Bedankt voor je positieve review en graag tot ziens in onze winkel! Groetjes, Team Ritel

Cornelia

Geweldige service

Reactie RITEL:

Wat fijn om te lezen dat onze service zo goed gewaardeerd wordt! Graag tot ziens in de winkel!