RITEL

Prima service

Mevr. Kas

Goede communicatie online

Mevr. De Jong

Zelf heb ik contact opgenomen met de winkel, en gevraagd waar ik op zou komen of ze het konden bereken via de telefoon. Had ook een afspraak ingepland maar wilde alvast telefonisch geholpen worden.... Zelf heb ik contact opgenomen met de winkel, en gevraagd waar ik op zou komen of ze het konden bereken via de telefoon. Had ook een afspraak ingepland maar wilde alvast telefonisch geholpen worden. Alleen was dit niet mogelijk volgens de medewerker dus heb ik de winkel afspraak afgemeld en heb het zelf maar via internet berekend en besteld. En ik heb een nieuw abbonoment met nummer behoud en heb geen nieuwe simkaart gekregen.

Beste Samantha,
Wat vervelend dat een van onze collega's in onze winkel u niet telefonisch kon helpen.
Dat is uiteraard nooit de bedoeling geweest.
Ik zie aan de hand van uw ordernummer...
Beste Samantha,
Dat is uiteraard nooit de bedoeling geweest.
Ik zie aan de hand van uw ordernummer dat de order snel is geleverd, dat is fijn!
Wat betreft de nieuwe simkaart die u niet gekregen heeft, dit klopt. U heeft een verlenging aangevraagd, bij een verlenging behoud u altijd uw huidige simkaart. Hierdoor heeft u geen nieuwe ontvangen.
Hopend u voldoende geĆÆnformeerd te hebben.
Ritel Online

Dhr. van Twist

Prima gregeld en voordeliger dan veeel ander aanbieders

Mevr. Rienstra

c.h.j de Regt

Een zaak die ik niet voorbij zou lopen!

Dhr. Moree

Door corona via internet besteld, e-mail met vragen wordt vervolgens niet beantwoord.

Reactie RITEL:

Jammer om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad.
Jammer om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad.
U heeft de bestelling geplaatst na 21.00 en we zijn de volgende dag direct met uw bestelling aan de slag gegaan. De volgende dag hebben wij uw bestelling verzonden. Wij hebben gecontroleerd of wij uw mail ontvangen hebben, helaas is er bij ons niks binnen gekomen.
Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u ons per mail of telefonisch bereiken.
Hopend hebben wij u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Dhr. Mostafi

Troep gekregen i.p.v. nieuwe telefoon
Kapot telefoon gekregen

Beste H. Mostafi,
Jammer om te lezen dat u negatieve ervaring heeft gehad met het toestel.
Beste H. Mostafi,
Jammer om te lezen dat u negatieve ervaring heeft gehad met het toestel.
U heeft gekozen voor een refurbished toestel die er om bekend staan dat deze gebruikt zijn. Deze toestellen zijn verder intern helemaal goed. Uiteraard kunt u het toestel binnen 2 weken na ontvangst naar ons retourneren zodat u een ander toestel kunt ontvangen.
Hopend u zo voldoende geinformeerd te hebben.
Ritel Online