RITEL

W. Kegge

Heel goede service in de winkel, kan niet beter

Reactie RITEL:

Bedankt voor je positieve review, fijn dat onze service zo goed is bevallen! Graag tot ziens in onze winkel!

M. van Leijden

Professioneel en vriendelijk geholpen

Reactie RITEL:

Bedankt voor deze review en de positieve score, fijn dat alles naar wens is geweest en graag tot ziens in onze winkel!

N.S.J.C. Machielse

Goede service en heel vriendelijk

Reactie RITEL:

Bedankt voor je mooie woorden, fijn dat onze service je goed is bevallen! Graag tot ziens in onze winkel!

E.F. Swart

Uitstekende voorlichting

Reactie RITEL:

Bedankt voor de positieve review en fijn dat je goed bent geïnformeerd door onze medewerkers!

Azzouz

Top medewerkers

Reactie RITEL:

Bedankt voor je positieve review Azzouz! Veel plezier met je toestel!

N. Gebuis

Al jaren vaste klant en altijd vriendelijk geholpen.

Reactie RITEL:

Leuk om te horen dat je al zo lang vaste klant van ons bent en onze service zo goed weet te waarderen! Bedankt!

Mariëlle

We zijn geholpen door Marcel op een hele vriendelijke en prettige manier. Hij had veel geduld om mij alles uit te leggen. En hij heeft me geholpen met de juiste keuze te maken.

Reactie RITEL:

Wat goed om te horen dat onze collega je zo goed heeft geholpen. Bedankt voor je review, we geven de complimenten door.

Marc de Rijke

Heel goed en heel vriendelijk personeel , ze hielpen zelfs mijn zoon die problemen had met zijn gsm terwijl hij hem daar niet had gekocht .Dus prima service

Reactie RITEL:

Dankjewel voor deze mooie review!

A.j.j.m.

Fijne mensen. goed geholpen

Reactie RITEL:

Dankjewel voor deze mooie review, we geven de complimenten door aan de collega's!

M. Lukasik

Correct!

Reactie RITEL:

Bedankt voor je positieve score en beoordeling!