RITEL

Dhr. van den Broeke

Alles digitaal kunnen doen. Iets meer informatie over het toestel verwacht te kunnen vinden.

Dhr. Zuijkerbuijk

Goede uitleg van het produckt

Mevr. Bastiaansen

Mevr. van der Toorn

Zowel in de winkel als online een prima bedrijf met een scherpe prijs

Pascal

Erg vriendelijke verkoper, Pascal, doet heel erg zijn best om de klanten het naar hun zin te maken.
Super service.
We komen hier al jaren omdat je zo erg goed geholpen wordt.
Hij weet...
Super service.
We komen hier al jaren omdat je zo erg goed geholpen wordt.
Hij weet overal antwoord op.

Felix

Zeer vriendelijk te woord gestaan. Had een vraag over een reparatie, maar i.p.v. snel geld te verdienen hebben ze een andere gratis optie aangeraden. Klasse!!

Mevr. Dekker

Kreeg een kapot toestel opgestuurd.
Kreeg een kapot toestel opgestuurd.
Laad niet op. Kreeg het verzoek om het ter reparatie op te sturen. Omdat ik het er niet mee eens was krijg ik nu een ander toestel. Moet nu eerst het toestel terugsturen en krijg dan pas een ander toestel. Best een gedoe!

Reactie RITEL:

Beste,
Allereerst wat vervelend om te horen dat uw toestel niet naar behoren werkte.
Beste,
Allereerst wat vervelend om te horen dat uw toestel niet naar behoren werkte.
Voor u was het geen optie om het toestel door ons te laten repareren, wij hebben toen geprobeerd bij onze leverancier een vervangend toestel voor u te bestellen echter was dit toestel niet meer leverbaar.
Wij hebben na overleg daarom uw order geannuleerd en uw geld terug betaald.
Team Ritel.nl

M. Kemps

Gisteren n refurbished mobiel gekocht WAT N KLANTVRIENDELIJK PERSONEELSLID HEEFT ME GEHOLPEN. G E W E L D I G.
Alle rijd en uitleg en alles meteen overgezet van mijn oude naar mijn nieuwe. Wat n SERVICE.

Mevr. De Ruiter

Zeer positief, al jaren een vertrouwd adres. Prima service

Mevr. Van Leeuwen

Had geen goede ervaring met tel hebt zelf op moeten lossen