RITEL

M.A.L.M. Mekes

Pascal in de Ritel winkel te Oosterhout is een heel kundige en nette man. Hij weet waarover hij praat en geeft je goed advies.

Reactie RITEL:

Bedankt voor je positieve review, fijn dat je zo tevreden bent over de adviezen en kundigheid van onze collega! Veel plezier met je aankoop!

H. Schikhof

We zijn fantastisch geholpen, ook al namen we niets af.
Wij hebben gevraagd of de mevrouw ons kon helpen met het verlengen van ons abonnement, daar we daar dat niet helemaal snapte. We zijn fantastisch geholpen, ook al namen we niets af.
Geweldig service, dank u daarvoor.
Omdat het 2e toestel niet direct kon worden verlengd, heeft ze aangeboden dit in de gaten te houden, en zodra het mogelijk was, contact op te nemen om ook dat contract te verlengen, service die ik bij veel bedrijven echt mis, dus voor deze dame Geweldig je bent super goed.

Gr Hardy Schikhof

Jan

Wij zijn bij Ritel enorm fijn geholpen,erg vriendelijke mensen wij ze zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.

J. Raats

Snelle levering, zeer tevreden met mijn Fysic F25

Reactie RITEL:

Bedankt voor je positieve review, fijn dat je zo tevreden bent over onze service en het nieuwe toestel, we waarderen het vertrouwen!

R.F.M. Kroon

Al jaren zeer trekveren klant daar

Reactie RITEL:

Bedankt voor je review, wat fijn dat je al jaren een tevreden klant bent bij ons! We waarderen het vertrouwen in onze winkel!

Zeliha

Ik heb hier vaker een abonnement afgesloten. Elke keer perfecte service en klantvriendelijkheid. Ik ga nergens anders meer heen.

Reactie RITEL:

Bedankt voor je positieve review, fijn dat je onze service en klantvriendelijkheid zo hoog waardeert, we waarderen het vertrouwen!

R.W. van Gorcum

Zeer behulpzaam

A

Ik vond het oprecht fijn dat ik werd gebeld na mijn bestelling te hebben geplaatst. Ik kende de site niet heb wel eerst getwijfeld om bij jullie wat te bestellen, maar geen idee na mij bestelling en... Ik vond het oprecht fijn dat ik werd gebeld na mijn bestelling te hebben geplaatst. Ik kende de site niet heb wel eerst getwijfeld om bij jullie wat te bestellen, maar geen idee na mij bestelling en na het telefoongesprek voelde ik me opgelucht 🥲. Mvr was erg vriendelijk, aardig en lief noem maar op ! ☺️ - geen idee hoe ze heet- Groetjes A

Reactie RITEL:

Wat fijn dat je gerustgesteld bent door onze medewerker nadat je je bestelling hebt geplaatst! Bedankt voor de review. Graag wilen we je bedanken voor je vertrouwen in Ritel en wensen je veel... Wat fijn dat je gerustgesteld bent door onze medewerker nadat je je bestelling hebt geplaatst! Bedankt voor de review. Graag wilen we je bedanken voor je vertrouwen in Ritel en wensen je veel plezier met je aankoop!

Willemse

Prima service en scherpe prijs.

Reactie RITEL:

Bedankt voor je review, fijn dat je onze service zo hoog waardeert! Dit vinden we natuurlijk fijn om te horen! Graag tot ziens op onze website!

Patricia

Denken met je mee!

Reactie RITEL:

Fijn dat je zo'n goede ervaring hebt gehad, bedankt voor je review en graag tot ziens!